H Μυική Δύναμη ως Ανωτερότητα

Τα φύλα δεν είναι ίσα γιατί οι άντρες είναι πιο δυνατοί απο τις γυναίκες. Κλασική μισογυνκή αξία.
Δύο πράγματα γι αυτό:

Πρώτον, δεν είναι όλοι οι άντρες πιο δυνατοί από όλες τις γυναίκες. Το να λες ότι «γενικά» οι άντρες είναι πιο δυνατοί από τις γυναίκες δεν λέει κάτι γιατί σημαίνει ότι μια πάρα πολύ δυνατή γυναίκα θα ήταν ανώτερη από όλους τους άντρες (για να μην αναφερθώ καν στις τρανς γυναίκες).Τι θα σήμαινει αυτό για την ιεραρχία των φύλων? Είναι το ίδιο όταν έρχονται και με ρωτάνε «ωραία όλα αυτά αλλά θα έλεγες σε μία γυναίκα ή σε έναν αντρα να σου κουβαλήσει τον καναπέ?». Θα έλεγα σε όποιον είναι πιο δυνατός. Στη μάνα μου αντί για τον παππού μου, στην ξαδέλφη μου αντί για τον 15χρονο γείτονά μου,θα τον κουβαλούσα μόνη μου αντί κάποιου άνδρα με κινητικά προβλήματα κ.ο.κ. Το φύλο από μόνο του δεν λέει τίποτα, απλά έχουμε συνηθίσει όταν σκεφτόμαστε την αφηρημένη έννοια «άντρας» να σκεφτόμαστε εναν ΕΥΡΩΣΤΟ άντρα -λες και δεν υπάρχουν αδύναμοι άντρες.

Δεύτερον, ακομα και όλοι οι άντρες ήταν όντως πάντα δυνατότεροι από όλες τις γυναίκες, γιατί αυτό θα πρέπει να σημαίνει ότι είναι ανώτεροι? Θα ήταν ένα εντελώς αυθαίρετο κριτήριο. Είναι μόνο μέσω της κοινωνικής νοηματοδότησης της μυικής δύναμης ως κάτι ανώτερο που κάνει την ιεραρχία να φαντάζει φυσική. Η δύναμη από μόνη της δεν εξυπηρετεί σε πολλά -πέρα ας πούμε από τις χειωνακτικές εργασίες που αν το καλοσκεφτούμε δεν είναι ακριβώς αυτές που σε προωθούν στην κοινωνική ιεραρχία. Άρα γατί η μυική δύναμη σημαίνει ανωτερότητα μόνο στην περίπτωση του φύλου? Τι νόημα εχει να μιλάμε για τη δύναμη ως κριτήριο ανωτερότητας περα απο το οτι υπονοέι «μπορώ να σε πλακώσω στο ξύλο άρα είμαι ανώτερος» -το οποίο είναι η πιο κυριολεκτική μορφή φασισμού. Δε θα λέγαμε το ιδιο εύκολα πως τα μελη της φυλής Α είναι πιο δυνατά απο τα μέλης της φυλής Β άρα η φυλή Α είναι ανώτερη. Αυτό θα ήταν ρατσιμός. Αν και αυτό ακριβώς συνέβη κατά την αποικιοκρατία, αντικαθιστώντας την μυική δύναμη με τον τεχνολογικό εξοπλισμό και φυσικοποιώντας πάλι την ιεραρχία -άλλη μία κυριολεκτική μορφή φασισμού.

Είναι ο τρόπος που νοηματοδοτούνται οι έμφυλες δαφορές που παράγει της ανισότητες, αποδίδοντας πάντα ιεραρχικά ανώτερη αξία στα θεωρούμενα ως «ανδρικά» χαρακτηριστικά. Κάθε αναφορά στην «φύση» αγνοεί πως και αυτή κατασκευάζεται κοινωνικά μέσω των ερμηνειών που δίνουμε εμείς οι άνθρωποι στα «φυσικά δεδομένα».

~Χιουρφέμ Σουλτάν

lazaridis

Οι «Φθηνές» Γυναίκες και η Πατριαρχία

Κι επειδή το παραλήρημα του νέου ποστ του Χαρίτων συνεχίζεται και στα σχόλια, να του υπενθυμίσουμε ότι το αντίτιμο στην σεξεργασία δεν καθορίζει την αξία του ατόμου που εκδίδεται. Ειδικά όταν μιλάμε για τέτοια ποσά, φανερώνει απλά την εξαθλίωση του. ‘Οταν μία γυναίκα χρεώνει 5 ευρώ τον πελάτη της δεν το κάνει σε συνάρτηση με την αξία της προσωπικότητας της, ουτε για να την θεωρήσει »φτηνή» και να ανάψει. Αυτή είναι η εξήγηση του ανδρικού φαντασιακού για τις σεξεργάτριες με χαμηλό »κασέ» και δεν έχει καμία σχεση με την κοινωνική πραγματικότητα.
‪#‎Bye_Hariton‬

-Miol Deguerra

Ναι, Είσαι Μισογύνης's photo.

O Hariton ξαναχτυπά

Το ΝΕΟ στάτους του χθεσινού μισογύνη που λατρέψαμε και απ’ ότι φαίνεται δεν θα γλιτώσει το ειδικό αφιέρωμα σήμερα, δεν έχει να προσφέρει κανένα πρωτότυπο εργαλείο στη σεξιστική ρητορική. Είναι ένα πολύ τετριμμένο αναμάσημα, που δημιουργεί βέβαια μέσα στην ανακύκλωση του θέματος τη γραφική απόλαυση στο συγγραφέα και σε καποι@ς αναγνώστ@ς, ότι έγραψαν κάτι πρωτοτυπο, ενώ είναι μέσα στην κοινοτοπία -όπως η ιδέα ότι η κουλτούρα του βιασμού είναι καλή αν περιορίζεται σε ένα μίνιμουμ κοσμιότητας, το μέτρο της οποιας βέβαια θα το ορίσουν οι εκάστοτε σεξιστές, άρα το θύμα ό,τι και να κάνει θα κατηγορηθεί.

Στο κείμενο το slut-shaming πάει χέρι-χέρι με το prude-shaming στη βάση το διπόλου madona/whore (η ανικανότητα ενός άνδρα να δει με σεβασμό την γυναίκα για την οποία αισθάνεται σεξουαλική έλξη). Απ’ τη μία οποιαδήποτε συγκράτηση της ανδρικής επιθετικότητας αναπαρίσταται ως σεμνοτυφία, απ’ την άλλη το γυναικείο σώμα υστερικοποιείται ως υπερ-σεξουαλικό και τόσο η γυμνότητα του όσο και η συνειδητή σεξουαλικοποίηση του πρέπει να τιμωρούνται με ανεπιθύμητη ερωτική πρόταση, δηλαδή με παρενόχληση. Η γυναίκα κατηγορείται όταν εκφράζει τα ναι και τα όχι της εξαρχής ως πουριτανή/σεμνότυφη ή ως π@υτάνα και είναι εκ των προτέρων ένοχη γι’ αυτές τις κατηγορίες.

Ταυτόχρονα έχουμε μια αφήγηση σύμφωνα με το κομμάτι του σεξουαλικού λόγου που η ίδια η πατριαρχία παράγει υποτιμημένα ως χυδαίο/πρόστυχο, να γίνεται ο τόπος παραγωγής αλήθειας του σεξ. Σε αυτό το αντι-ηγεμονιστικό σεξιστικό αφήγημα η αρρενωπότητα ταυτίζεται με την εξεγερμένη φύση που καταπιέζεται από μια πολιτισμική απαγόρευση -την αστική υποκρισία που προβάλλεται στις γυναίκες.

Να πω τέλος στα πλαίσια του δικαιωματικού discourse ότι το πέσιμο απ’ όποι@δήποτε είναι προνόμιο και όχι δικαίωμα. Αυτό δε σημαίνει ότι είναι προβληματικό το πέσιμο καθαυτό, αλλά ότι όποι@ το επιτελεί αναλαμβάνει την ευθύνη να το κάνει με τρόπο που ο δέκτ@ να νιώσει ασφάλεια και εμπιστοσύνη ώστε να’ ναι φλερτ και όχι παρενόχληση. Αντίθετα η αποδοχή ή άρνηση από οποι@δήποτε είναι δικαίωμα. Αντίστοιχα η αυτοδιάθεση του σώματος και της εικόνας οποι@δήποτε είναι δικαιωμα του όπως και η αποδοχή ή όχι οποι@δήποτε σχολίων γι’ αυτό. Δεν υπάρχει κάποια ουσιοκρατική διάκριση ανάμεσα στο θεωρούμενο χυδαίο και το ρομαντικό, κάθε άτομο ορίζει ποια λόγια του αρέσει να ακούει, το «μωράκι μου» η «το αγάπη μου» δίχως συναίνεση μπορεί να ‘ναι κακοποιητικό, κι αν είναι γλοιώδες μπορεί να γίνει αντιληπτό ως χυδαίο με την πλέον απωθτική/αρνητική σημασία της λέξης. «το πουστ@ρα μου» με συναίνεση μπορεί να ‘ναι όμορφο και ερωτικό, και ταυτόχρονα ρομαντικό και χυδαίο. Σαφέστατα στα πεσίματα αρρενωπών απέναντι σε θηλυκά υποκείμενα υπάρχει δυναμική εξουσίας που απαιτεί αυξημένη ευθύνη απ’ τα αρρενωπά υποκείμενα ιδίως αν είναι ή περνάνε ως cis άνρες.

‪#‎Bye_Hariton‬

-Ανώμαλη Επιθυμία

haritonas ab

Από «Θεά» σε «Σιγά την Γκόμενα» μια Χυλόπιτα Δρόμος

Το σενάριο είναι γνωστό από τις χιλιάδες ‪#‎ByeFelipe‬ περιπτώσεις:
-Τύπος την πέφτει σε γυναίκα με μπανάλ κομπλιμέντο.
-Γυναίκα δεν απαντάει για τον ίδιο λόγο που ΚΑΝΕΙΣ δεν νιώθει την υποχρέωση να απαντήσει σε άλλη μια κλήση της Cosmote απλά για να πει ότι δεν ενδιαφερεται για το καινούριο της πρόγραμμα.
-Τύπος τα παίρνει στο κρανίο αντί να προχωρήσει παρακάτω με τη ζωή του και αποφασίζει να αυτοεξεφτελιστεί μειώνοντας την κοπέλα -την οποία πριν λίγες ώρες έβρισκε θεα.
PLOT TWIST: Τύπος που ταυτίστηκε αποφασίζει να αυτοεξεφτελιστεί ακόμα περισσότερο ανεβάζοντας ένα στάτους που υποτίθεται εξηγεί την αντίφαση και την παντελή έλλειψη αξιοπρέπειας.
SPOILER ALERT: Δεν πείθει κανέναν πέρα από κάτι πικραμένους κομπλεξικούς που κάνουν ακριβώς το ίδιο και κάτι Καλά Κορίτσια™ που δε θα αγνοούσαν ποτέ έναν άντρα γιατί αυτές έχουν τρόπους και σεβασμό στους γλοιώδεις πέφτουλες αγνώστους.

Για να το ξεκαθαρίσουμε: Αν την έπεσες σε μία κοπέλα και σε έφτυσε, το να την υποβιβάζεις σε «φτηνοπουτ@να των 5 ευρώ» δε σε κάνει να φαίνεσαι καθόλου καλύτερα. Σημαίνει ότι και η «φτηνοπούτ@να των 5 ευρώ» με τα δικά σου κριτήρια που τόσο υποτιμάς πολύ θα σου έπεφτε. Επίσης επιβεβαιώνει πως πάρα πολύ καλά έκανε και σε αγνόησε.
Αντί λοιπόν να υποβιβάσεις εσύ ο ίδιος τον εαυτό σου υποβιβάζοντας την κοπέλα που σε αγνόησε μάθε να αντιμετωπίζεις την απόρριψη γιατί μέσα στη ζωή είναι κι αυτή.
Και εν πάση περιπτώσει, σταματήστε να λυσσάτε με τα «sex symbols» επειδή απλά σας ανησυχεί η ιδέα οτι κυκλοφορούν γυναίκες εκεί έξω με αυτοπεποίθηση που έχουν πολύ καλύτερες επιλογές από εσάς. Η γυναικεία αυτοπεποίθηση ενοχλεί πολύ, το έχουμε καταλάβει, αλλά δεν τρώτε γι αυτό άκυρο. Ο υποβιβασμός των γυναικών δε θα σας λύσει το πρόβλημα. Λιγότερο male entitlement και ίσως λίγο anger management μπορεί.

~Hürrfem Sultan

sp

It Takes Three to Threesome

Xαχαχα είναι αστειο γιατί η κοπέλα ήταν όντως «πόρνη»! Χαχαχα το πιάσατε? Γιατί πήγε με δύο ταυτόχρονα! χαχαχα τι ανατροπή!

Γιατί από τα τρία άτομα που έκαναν το τρίο μόνο το ένα άξιζε να κακοχαρακτηριστεί? Γιατί αυτό το ένα είναι η γυναίκα? Γιατί για τους άντρες το τρίο είναι μαγκιά ενώ για τις γυναίκες είναι ντροπή και απόδειξη ηθικής κατάπτωσης? Γιατί οι άντρες λένε «πόρνες» τις γυναίκες με τις οποίες κάνουν σεξ?
Because patriarchy. Και αυτό δεν είναι πολύ αστείο.

~Hürrfem Sultan

threesome

Δεν Είμαι Μισογύνης, Δεν υπάρχει Τίποτα πιο Όμορφο από την Γυναίκα

Κλασική περίπτωση «εγώ δεν είμαι μισογύνης, δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο από τη γυναίκα». Αθάνατος μισογυνισμός σύμφωνα με τον οποίο η γυναίκα αξίζει τον σεβασμό όταν σου κάνει παιδιά και συμμορφώνεται στο πρότυπο της Μάνας αλλά όχι όταν θέλει απλά να πηδηχτεί -ή νομίζεις εσύ ότι θέλει. Δεν είναι μόνο πως όποια γυναίκα βάζει σορτσάκι δεν το κάνει για την αντρική προσοχή, είναι και πως ακόμα και αν το έκανε ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?! Γιατί τραβάνε τόσα ζόρια τέτοιοι τύποι? Γιατί θεωρούν πως αν θες να αρέσεις σου αξίζε και η χυδαία συμπεριφορά -λες και οι άντρες δεν μπορούν να εκφράσουν την ερωτική τους έλξη με άλλο τρόπο πέρα από τη χυδαιότητα και την απαξίωση προς γνωστές και άγνωστες γυναικες στο δρόμο.

Το θέμα δεν είναι αν οι γυναίκες με σορτσάκια ψάχνουν να πηδηχτούν ή οχι (spoiler alert: κάποιες ΔΕΝ θέλουν) ειναι το γιατί αν θέλουν κάτι τέτοιο τις υποτιμά αυτόματα στα μάτια της κοινωνίας, γιατί τόσοι πολλοί «εξοργίζονται» ή «στενοχωριούνται» (aww 😦 ) όπως λέει και ο σχολιαστής. Γιατί δεν υπάρχει τόσο μίσος και τόσος χλευασμός προς τους άντρες που θέλουν να αρέσουν? Γιατί υπάρχουν προσβλητικές λέξεις όπως «πλαστική γκόμενα» , «bimbo», «ξέκωλάκι» μόνο για τις γυναίκες λες και οι άντρες δεν μπορούν να είναι ποτέ ρηχοί αλλά κυρίως, λές και το να προσέχουμε την εμφάνισή μας μας εμποδίζει από το να έχουμε και βάθος και πρέπει απαραίτητα να είμαστε «θύματα της εικόνας μας»? Και όλο αυτό τόσο μα τόσο συχνά δεν εκλαμβάνεται ως μισογυνισμός γιατί η γυναικεία σεξουαλικότητα είναι τόσο στιγματισμένη που η γυναίκα μπαίνει αυτόματα στη θέση να απολογηθεί αντί να πει «ναι, γουστάρω σεξ αλλά θέλω και σεβασμό, γιατί να είναι αυτά τα δύο αλληλοαποκλειόμενα?». Ως πότε θα δικαιολογούν τέτοιες αντιλήψεις τον μισογυνισμο?

Και φυσικά η λογική αυτή ειναι ο ακρογωνιαίος λίθος της κουλτούρας του βιασμού καθώς «κάθε γυναίκα με σεβασμό για τον εαυτό της» (δηλαδή συμμόρφωση στα πατριαρχικά πρότυπα της σεμνότητας) δε γίνεται υποτίθεται δέκτης ανάρμοστων συμπεριφορών. Που σημαίνει δηλαδή ότι αν γίνει δέκτης ανάρμοστων συμπεριφορών, ήταν επειδή δεν σέβεται τον εαυτό της -άλλη μια περίπτωση κυκλικής πατριαρχικής λογικής

~Hürrfem Sultan

Πλαστικές γκομενες

Οι Χορηγοί της Σελίδας Ναι, Είσαι Μισογύνης

Στις συκοφαντίες και τις ανακρίβειες των οργισμένων εχθρών της σελίδας θα απαντήσω με μία επίσημη δήλωση για να βάλω τα πράγματα στη θέση τους:

Η σελίδα μου ΔΕΝ χρηματοδοτείται από καμία ΜΚΟ. Η Σελίδα μου έχει ως χορηγούς μασονικές στοές, υπόγεια σιωνιστικά λόμπυ και παρακλάδια του ISIS. Μην ανησυχείτε, δεν τρώω τα λεφτά των Ευρωπαίων φορολογουμένων μέσω κανενός EΣΠΑ, χρηματοδοτούμαι αποκλειστικά με μαύρο χρήμα.

~Hürrfem Sultan

in

50cent

Να κάποιος που το λέει ξεκάθαρα: Αν δε θέλουμε να πιάσουμε κουβέντα με τον κάθε πικραμένο κομπλεξικό, να κάτσουμε σπίτι μας, άφου ο μοναδικός λόγος να βγούμε από το σπιτι μας άλλωστε είναι για να διασκεδάσουμε τους βαριεστημένους ή κα@λωμένους άντρες.

Δεν ξέρω από πηγάζει αυτή η φαντασίωση βέβαια, κάτι σε σκηνή από παλιά ελληνική ταινία μου κάνει. Παιδιά σταματήστε να ονειρεύεστε και προσαρμοστείτε στην πραγματικότητα: δεν υπάρχουμε για να περνάτε εσείς καλά. Όσο πιο νωρίς το καταλάβετε αυτό τόσο καλύτερα για όλ@ς μας: Κι εμείς θα περνάμε καλύτερα στο κλαμπ χωρίς τα νεύρα σας όταν δεν έχουμε την όρεξή σας και εσείς θα περνάτε καλύτερα χωρίς να προσπαθείτε να καταπιείτε την χολή σας. Μιλάω για win-win φάση εδώ πέρα. Όχι, για να μη λέτε ότι ο φεμινισμός βλάπτει τους άντρες.

ΥΓ: Εντάαααξει, δεν μας βάζει ΟΛΕΣ μέσα. Και για μια στιγμή το πήρα προσωπικά, αλλά οκ, άκυρο. Καλά τα λέει το παιδί.

 

~Hürrfem Sultan

Ναι, Είσαι Μισογύνης's photo.

Όταν Αγνοείς μια Γυναίκα

«το να αγνοείς μια γυναίκα είναι η χειρότερη τιμωρία» λέει ένα παλιό πατριαρχικό γνωμικό που θέλει να κάνει τους άντρες να πιστεύουν ότι σκοπός της ύπαρξής μας είναι να τους τραβήξουμε την προσοχή και να τους κάνουμε να μας θέλουν -χωρίς όμως να έχουμε σκοπό να τους κάτσουμε, έτσι, από καθαρή ματαιοδοξία.
Στο μεταξύ βλέπουμε καθημερινά σε αυτή τη σελιδα πώς σκέφτονται και πως αντιδρούν ορισμένοι άντρες όταν τους αγνοούν οι γυναίκες και με πόση ψυχραιμία και αξιοπρέπεια το αντιμετωπίζουν. Και να μην ξεχνάμε φυσικά και τις γυναίκες που έχουν κυριολεκτικά χάσει τη ζωή τους επειδή τόλμησαν να αγνοήσουν έναν άγνωστο άντρα*.
Επίσης ενώ οι γυναίκες μπορούν να ειναι εξίσου ομοφοβικές με τους άντρες, δεν νομίζω οτι είναι οι γυναίκες οι θύτες των βίαιων ομοφοβικών επιθέσεων στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων. Προσέξτε και την κωλοτούμπα: όταν οι γυναίκες συνάπτουν φιλίες με γκεί, είναι επειδή ειναι «μόδα» όχι επειδή δεν είναι ομοφοβικές και γουστάρουν την παρέα τους.

Ναι, Είσαι Μισογύνης's photo.

Πώς να Θεραπεύσετε Μία Φεμινίστρια

Μaxim 2003: «Πώς να θεραπεύσετε μία φεμινίστρια: μετατρέψτε μία αξύριστη, μαχητική, διαμαρτυρόμενη χορτοφάγο σε πραγματικό κορίτσι».
Το αντρικό περιοδικό Maxim δίνει οδηγίες για το πώς να φέρετε μία γυναίκα (ή μάλλον κορίτσι)στα μέτρα σας και σε επαφή με την πραγματική γυναικεία φύση της (μην ξεχνάμε άλλωστε και πως η χορτοφαγία ειναι ενάντια στη φύση και αν επιβιώνεις χωρίς ζωική πρωτεΐνη είσαι σίγουρα μάγισσα).

Φάση πρώτη: η αξύριστη, απεριποίητη φεμινίστρια θέλει κλασικά να ευνουχίζει τους άντρες. Γιατί τίποτα δεν φωνάζει «ξέρω από φεμινισμό» περισσότερο από τον φροϊδικό φόβο του συντάκτη του Maxim και του κάθε αντιφεμινιστή που νομίζουν ότι ακόμα και ο φεμινισμός περιστρέφεται γύρω απο την π@@τσα τους.

Φάση δεύτερη: Η φεμινίστρια αρχίζει να συνειδητοποιεί πως «ΔενΕίναιΌλοιΟιΆντρεςΊδιοι», όπως την έκανε να πιστεύει ο απόμακρος πατέρας της που της δημιούργησε τα ψυχολογικά θέματα τα οποία έδωσαν χώρο σε ηλίθιες ιδέες για ισότητα και σεβασμό να τρυπώσουν μέσα της.

Φάση Τρίτη: Η φεμινίστρια παύει πλέον να αντιστέκεται στην γοητεία του αρσενικού και συνειδητοποιεί πως το μίσος της για τους άντρες οφειλόταν στο γεγονός πως απλά δεν είχε γνωρίσει τον Κατάλληλο Άντρα® -ξέρετε, τον σωστό αρσενικό, σαν τον αναγνώστη του Maxim, που θα της ρίξει έναν καλό π@@τσο για να ισιώσει. Στο μεταξύ η φεμινίστρια έχει έρθει σε επαφή με το αρχέτυπο θηλυκό που έκρυβε μέσα της από την αρχή πίσω από το τζιν, το μακό φανελάκι και τις αξύριστες μασχάλες. Τώρα μπορεί επιτέλους να αναδείξει την θηλυκότητά της φορώντας ροζ, το οποίο όπως βλέπουμε στις διάφορες φάσεις τις μεταμόρφωσης είναι και μέρος της αντιφεμινιστικής θεραπείας.

Φαση τέταρτη: η φεμινίστρια έχει επιτέλους μεταμορφωθεί στο απόλυτο καυτό θηλυκό και τώρα που τα αρσενικά θέλουν να την πηδήξουν καταλαβαινει πως ο φεμινισμός δεν εχει κανένα νόημα. Αχ και μόνο να ήξερε από την αρχή ότι θα ήταν τόσο εύκολο όσο ενα ξυρισμα και μια αγορά μπικίνι, δε θα είχε χάσει τόση ώρα διαβαζοντας φεμινιστική θεωρία, τσάμπα χρόνος.
Να τονίσουμε εδώ πως στην τελική φάση μετά τη «θεραπεία», η γυναίκα φτιάχνεται με τον αυτοκίνητο του άντρα. Αυτό δηλαδή είναι και το επιθυμητό σημείο -και ας παραπονιούνται μετά οι διάφοροι κλαψιάρηδες ότι κοιτάμε άντρες μόνο για το αμάξι και τα λεφτά τους. Αυτό οφείλαμε να κάνουμε απο την αρχή ώστε τα πράγματα να ειναι εύκολο: αν έχουν λεφτά και ακριβό αυτοκίνητο τους ‘καθόμαστε’, αν οχι, στο λακο με τα φίδια. Τουλάχιστον έτσι θα ξέρουν τι να περιμένουν και θα μπορούν να κατηγορούν την απληστία μας όταν τρώνε χυλόπιτα. Με τις φεμινίστριες υπάρχει μια αβεβαιότητα, σου λένε, και πού ξέρω εγώ ότι δεν φταίει η προσωπικότητά μου ή η μούρη μου που μου έριξε Χ?how to cure a feminist