Η Προπαγανδιζόμενη Ισότητα

Γρήγορα, ας αφαιρέσει κάποιος τις ελευθερίες και τα «προνόμια» (sic) από τις γυναίκες μέχρι να ωριμάσουν αρκετά για καταλάβουν τι θέλουν και να μάθουν να κάνουν συνετές επιλογές -ο GiannisNik3 θα είναι μία από αυτές προφανώς- γιατί αυτή η προπαγανδιζομενη ισότητα κατέστρεψε τις σχέσεις! Οι γυναίκες θα πρέπει να περιοριστούν και να προστατευθούν για το καλό τους, ώστε να μην κάνουν λάθος επιλογές και παραπονιούνται μετά. Τόσο καιρό γι αυτό μας κρατούσαν περιορισμένε στο σπίτι καλέ, περίμεναν να ωριμάσουμε, για να μη βγούμε έξω στον ελεύθερο κόσμο και πάθουμε σοκ, για να μην πληγωθούμε! Οσο για τους άντρες που ανέκαθεν ειχαν ελευθερίες που δεν είχαμε, ε, αυτοί γεννήθηκαν ώριμοι!

Δεν είναι όμως εκπληκτική η κυκλική «λογική»? Oι γυναίκες έχουν, λέει, απωθημένα λόγω των αιώνων καταπίεσης και γι αυτό δεν πρέπει να τους δωθεί ισότητα και ελευθερία γιατί δεν ξέρουν πώς να τη διαχειριστούν.

Επίσης για ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ η έννοια της ισότητας/ισοτιμίας δίπλα στην παρατήρηση ότι «δε θα γίνουμε άντρες» μαρτυρά μια σύγχυση. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ να γίνουμε άντρες,ΔΕΝ ζητήσαμε ποτέ κάτι τέτοιο. Το γεγονός ότι κάποιοι μπερδεύουν τέτοιου είδους επιδίωξη με την συζήτηση περί ισότητας προδίδει απλά το πώς έχουν συνδέσει τα δικαιώματα και τις ελευθερίες με τον ανδρισμό και την αρρενωπότητα.

~Hürrfem Sultan

οι κοινωνία νοσει

Οι Μισογύνηδες Βγαίνουν από τα Λάχανα

«Δεν είμαι μισογύνης γιατί από γυναίκα βγήκα»: Ακλόνητο επιχείρημα καθώς όσοι είναι μισογύνηδες έχουν προφανώς βγει από τα λάχανα. Οι μήπως θέλει να μας πει πως οι μισογύνηδες αποτελούν μυθικά πλάσματα καθώς η συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού έχει βγει από cis γυναίκες άρα ο μισογυνισμός δεν αποτελεί υπαρκτό φαινόμενο?

Επίσης, τι διάλο συμβαίνει με τους άντρες που το παίρνουν προσωπικά και νομίζουν ότι ο τίτλος της σελίδας απευθύνεται σε αυτούς συγκεκριμένα. Αν θέλαμε να την πούμε «Παναγιώτη, Είσαι Μισογύνης», θα την είχαμε πει, δε θα του το φέρναμε τόσο πλαγίως δημιουργώντας μια ολόκληρη σελίδα-αμένσιοτο. Αν πάλι θέλαμε να την πούμε «Όλοι οι Άντρες Είναι Μισογύνηδες» θα την είχαμε πει έτσι, δε θα ντρεπόμασταν, δεν είναι αυτό που πιστεύουμε όμως. Αν κάποιοι έχουν τη μύγα και μυγιάζονται, τότε ο τίτλος της σελίδας πετυχαίνει ακριβώς τον στόχο του.

~Hürrfem Sultan

απο γυναικα βγήκα

Η «Βαθμολόγησης» της Εξωτερικής Εμφάνισης των Γυναικών και η Αντικειμενοποίησή τους

Η πρακτική πολλών αντρών να κατατάσσουν τις γυναίκες στην κλίμακα του 10 βάσει της εξωτερικής τους εμφάνιση αποτελεί την υπέρτατη μορφή αντικειμενοποίησης. Οι γυναίκες μειώνονται σε αντικείμενα προς αξιολόγηση και μάλιστα μόνο με βάση τα εξωτερικά τους χαρακτηριστικά, υπενθυμίζοντάς μας πως στην πατριαρχία αξιολογούμαστε αποκλειστικά με κριτήριο την χρησιμότητά μας ως σεξουαλικά αντικείμενα προς τέρψιν της αντρικής ματιάς.

Ο βαθμός συνήθως συνυπολογίζει παράγοντες οπως πρόσωπο και μέλη τους σώματός τεμαχίζοντας τη γυναίκα σε επι μέρους κομμάτια με τρόπο ανάλογο όταν αξιολογώντας ένα κινητό λαμβάνουμε υπόψη παράγοντες όπως διάρκεια μπαταρίας, χωρητικότητα κτλ. Οι γυναίκες δεν είθισται να βαθμολογούν τους άντρες με ανάλογο τρόπο, ούτε βάσει εμφάνισης αλλά ούτε βάσει προσωπικότητας ή αλλων χαρακτηριστικών, καθώς δυσκολευόμαστε να βαθμολογήσουμε κάποιον που βλέπουμε ως ολοκληρωμένο ανθρώπινο ον.Βαθμολογώντας μας σαν προιόντα στο skroutz, οι άντρες αποκτούν την αίσθηση του ελέγχου πάνω μας (αγνοώντας συχνά ότι η βαθμολογία τους έχει ελάχιστη σημασία για εμάς) και την ψευδαίσθηση ότι μπορούν να μας φέρονται και αναλόγως. Το να θαυμάζεις και να ελκύεσαι από την εμφάνιση κάποι@ βέβαια δεν είναι από μόνο του κακό, υπάρχει κάτι το πολύ ωμό όμως στην καθιέρωση ενος ολόκληρου συστήματος αξιολόγησης όπου μειωνόμαστε μόνο σε αυτό ενώ ταυτόχρονα καθορίζει την συμπεριφορά των αντρών απέναντί μας λες και ολόκληρη η αξία μας θεμελιώνεται στο sex appeal μας.

~Hürrfem Sultan

κλιμακα

Διάλογος με Αντιφεμινιστές

Φεμινίστριες: Χρειαζόμαστε τον φεμινισμό γιατί οι γυναίκες βιώνουν καθημερινά την ανισότητα στην προσωπική, την επαγγελματική και την κοινωνική τους ζωή και αντιμετωπίζουν την αντικειμενοποίηση, την υποτίμηση, την απαξίωση αλλά και την έμφυλη βία. Ορίστε και μερικά links με παραδείγματα και στατιστικά στοιχεία που αποτυπώνουν την κατάσταση και μερικές αναλύσεις από το πεδίο των κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών, αλλά και των σπουδών φύλου, ένα ακαδημαικό πεδίο που εξετάζει ακριβώς αυτά τα θέματα μέσα από διαφορετικά θεωρητικά πρίσματα.

Αντιφεμινιστές: LOL τα λέτε αυτά απλά επειδή είστε χοντρές/αγάμητες/λεσβίες που δεν βρίσκετε γκόμενους/βρίσκετε αλλά σας παρατάνε/ είχατε φρικτά παιδικά χρόνια. Μ@Λ@ΚΙΣΜΕΝΕΣ Κ@ΡΙΟΛΕΣ!
Βοnus points: επίθεση στους άντρες συμμάχους που δεν είναι «σωστά αρσενικά»

~Hürrfem Sultan

αντιφεμ 1

Ένας Μισογύνης που δε Λέει για ΟΛΕΣ τις Γυναίκες

Καλέ δεν είναι μισογύνης ο άνθρωπος, απλά επί της ευκαιρίας της αλλαγής χρονιάς είπε να θίξει ένα σχετικό σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα, αυτό των γυναικών που κάνουν τ********α στις τουαλέτες των μαγαζιών. Αμέσως να πέσετε να τον φάτε!

Γουστάρω τύπους που βγάζουν χολή κατά των γυναικών σε κάθε ευκαιρία και αν τους πεις μισογύνηδες σου λένε, δεν είπα για ΟΛΕΣ τις γυναίκες, μόνο γι αυτές που *βάλε κατηγορία που δεν ταιριάζει στα πρότυπα της θηλυκότητάς του ή του βγάζει στη φόρα όλα τα κομπλεξ του*

Σόρυ, αλλά αμα σε αγχώνει τόσο τι κάνουν οι γυναίκες στις τουαλέτες, αν μιλάς τοσο υποτιμητικά γι αυτές και αν θεωρείς τις π@@τσες και την αγάπη αλληλοαποκλειόμενα, ναι, είσαι μισογύνης.

~Hürrfem Sultan

μονο αγαπη

 

conditional respect of women

 

Οι Γυναίκες ΔΕΝ Είναι «Μυστήριες»

Ο μύθος πως οι γυναίκες είναι μυστήρια πλάσματα, δύσκολα να τα κατανοήσει κανείς, βασίζεται και διαιωνίζει την ιδέα οτι είμαστε παράλογες και πολύπλοκες οπότε δεν έχει νόημα καν να προσπαθήσει να μας καταλαβει κανείς -λειτουργώντας έτσι σαν αυτοεκπληρούμενη προφητεία. Με τον τρόπο οι άντρες μπορούν απλά να αδιαφορούν για τις αντιδράσεις μας βάζοντας τις στο πλαίσιο της πολυπλοκότητάς μας ενω ταυτόχρονα καθιστά ευκολότερο το gaslightng και την συναισθηματική χειραγώγηση

Η δυσκολία τους να μας καταλάβουν βέβαια οφείλεται στο οτι λόγω της προνομιακής τους θέσης στην κοινωνία δεν χρειαστηκε ποτέ να δουν τα πράγματα μεσα από τα μάτια και της εμπειρίες των γυναικών, οποτε η δική τους οπτική θεωρούταν πάντα η «κανονική» και φυσιολογική. Ταυτόχρονα, για οποιαδήποτε σύγκρουση με ή απόκλιση από τις αντρικές θέσεις, μπορεί να κατηγορηθεί το φύλο μας χωρίς να εξεταστεί η κατά περίπτωση διαφωνία.

Το αποτέλεσμα είναι όχι μόνο η φυσικοποίηση της έμφυλης διαφοράς, που δήθεν οφείλετε σε κάποιον υποτιθέμενο αντρικό ή γυναικείο εγκέφαλο ή ψυχολογία, αλλά και η περιθωριοποίηση των γυναικών ως λιγότερο ορθολογικών. Η άποψή μας δεν αξίζει να ληφθεί υπόψη γιατί είναι έτσι κι αλλιώς ακατανόητη.

Περισσότερα εδω: http://freethoughtblogs.com/…/…/17/women-are-not-mysterious/

women are mysterious

Πράγματα που Είναι Σοβαρότερα από τον Βιασμό

Έλα ντε, γιατί τόσο πάθος να τιμωρηθεί ένας άντρας που απλά βίασε μερικές ντουζίνες γυναίκες όταν υπάρχουν σοβαρότερα εγκλήματα, δηλαδή εγκλήματα που αφορούν τους ίδιους τους άντρες?
Πόσες φορές θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι οι προτεραιότητες τις πατριαρχίας ευνοούν τα προβλήματα των αντρών και δε θεωρούν πραγματικά προβλήματα θέματα όπως ο βιασμός και η έμφυλη βία που θίγει κατά συντριπτική πλειοψηφία γυναίκες? Ας αφήσουμε τον νόμο να κάνει τη δουλειά του λοιπόν, λες και ο νόμος ανήκει σε μία ξεχωριστή από την υπόλοιπη κοινωνία σφαίρα όπου η κοινή γνώμη ξαφνικά δεν μπορεί να ασκεί κριτική.
Τα πολιτικο-οικονομικά σκάνδαλα θα θεωρουνται πάντα σοβαρότερα από τα εγκλήματα κατα της σωματικής ακεραιότητας των γυναικών σύμφωνα με μια αυθαίρετη πατριαρχική κλίμακα «σοβαρότητας» που σκοπό έχει απλά να αποσιωπήσει την καθημερινή εμπειρία χιλιάδων γυναικών και να ιεραρχήσει τα προβλήματα με βάσει την ανάγκη των κάθε είδους προνομιούχων. Η οικονομική βία και το να «μην έχεις μία» είναι το μόνο πρόβλημα που αναγνωρίζουν οι σεξιστές, οι ρατσιστές, οι ομοφοβικοί γιατί ειναι το μόνο που μπορεί να αγγίξει τους ίδιους.
Κι αυτός είναι μόνο ένας από τους τρόπους με τον οποίο η κουλτούρα του βιασμού σπρώχνει το ζήτημα της σεξουαλικής βίας κάτω από το χαλάκι.

~Hürrfem Sultan

 

cosby 2in1.jpg

Το Ζεϊμπέκικο και η Γυναικεία Υπόσταση

Και ήρθε τελικά η ώρα που οι φόβοι όσων πίστευαν ότι ο φεμινισμός το έχει παρατραβήξει επιβεβαιώνονται. Πάει, αυτό ήταν, κατάφεραν να τα ισοπεδώσουν όλα οι φεμιν@ζί. Γυναίκες που χορεύουν ΑΥΤΑΠΑΓΓΕΛΤΩΣ «αντρικούς» χορούς? What’s next?Άντρες που χορεύουν σάμπα? Άντρες που παίρνουν γονική άδεια?! Τι θα απογίνουμε σαν κοινωνία τώρα που χάθηκαν οι ρόλοι και οι παραδόσεις μας?
Η Γυναικεία μου Υπόσταση θρηνεί -αν και, δεν ξέρω, μπορούν πια να κλαίνε οι γυναίκες ή αντιστράφηκε κι αυτό?! Ας με ενημερώσει κάποιος παρακαλώ!

ζειμπεικικο

Ομόφυλα Ζευγάρια και Υιοθεσία

Κλασική συντηρητική λογική σύμφωνα με την οποία αν δεν λυθεί και το τελευταίο πρόβλημα της προνομιούχας ομάδας, δεν έχουμε «κερδίσει» το δικαίωμα να ασχοληθούμε με τις ανισότητες μιας καταπιεσμένης ομάδας. Το βλέπουμε και με τον αντιφεμινισμό που σπεύδει κάθε φορά να μας υπενθυμίσει πως όσο υπάρχουν άντρες που υποφέρουν ο φεμινισμός δεν νομιμοποιείται να μιλάει για την ανισότητα των φύλων και τα προβλήματα των γυναικών.

Εδώ, ο σχολιαστής υπονοεί πως αφού υπάρχουν ετεροφυλόφιλα ζευγάρια που αντιμετωπίζουν διαδικαστικά προβλήματα, δεν επιτρέπεται να μας νοιάζει το ίσο δικαίωμα πρόσβασης των ομοφυλόφιλων στην ΙΔΙΑ (αργή και προβληματική) διαδικασία. Λες κι εμείς διεκδικούμε το δικαίωμα των ομοφυλόφιλων να προσπερνούν την γραφειοκρατία και να αποκτούν παιδιά ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ από τα άτεκνα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια. Είναι απλό: ενώ τα ετερόφυλα ζευγάρια αντιμετωπίζουν ένα πρόβλημα γραφειοκρατίας, τα ομόφυλα ζευγάρια που αποκλείονται ολοκληρωτικά απο τη διαδικασία αντιμετωπίζουν κάτι που άπτεται της ισότητας και των ανθρωπινων δικαιωμάτων. Δεν γίνεται να περιμένουμε να λυθούν όλα τα προβλήματα μέχρι να δώσουμε τα ίδια δικαιώματα σε όλους -θα ήταν σαν να μην διναμε στις γυναίκες να δικαίωμα ψήφου μέχρι να λύναμε ξερω γω τα προβλήματα για το πουε και πως ψηφίζουν οι ετεροδημότες.

Γελιούνται όσοι νομίζουν ότι θα μας ρίξουν στάχτη στα μάτια με τέτοιες σοφιστείες αποτρέποντάς μας από τη διεκδίκηση ΙΣΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ για όλους. Μακάρι πάντως αυτή η πολύπλοκη γραφειοκρατία τουλάχιστον να οδηγούσε στον αποκλεισμό ομοφοβικών φασισταριών από την απόκτηση παιδιών.

~Hürrfem Sultan

Ναι, Είσαι Μισογύνης's photo.

Ισότητα και Διαφορά

Το αγαπημένο μου μισογυνικό επιχείρημα «είμαστε διαφορετικοί άρα δεν μπορουμε να είμαστε ίσοι», το οποίο μπερδεύει την ισότητα με την ομοιότητα και την ανισότητα με τη διαφορά και υπονοεί πως για να αξίζουμε ισότητα πρέπει να γίνουμε όλ@ σαν τους άντρες. Κάτι που εξηγεί το γιατί η πατριαρχία έχει επενδύσει εδώ και χιλιάδες χρόνια σε μία διαδικασία διαφοροποίησης των δύο φύλων μεγαλώνοντας κάθε κοριτσάκι και κάθε αγοράκι διαφορετικά από τη μέρα που γεννιούνται με σκοπό να μας πείσει πως είμαστε θεμελιωδώς διαφορετικοί και πως μόνο το ένα φύλο αξίζει να βρίσκεται στην κορυφή της ιεραρχίας.

Αν πάντως, όπως άλλωστε υποστηρίζει και ο κομπάρσος από δω, «ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός», γιατί δίνουμε μόνο σημασία στις διαφορές μεταξύ αντρών και γυναικών, και όχι μεταξύ των ίδιων των αντρών? Μήπως ο ημι-celebrity υπονοεί πως ούτε οι άντρες είναι μεταξύ τους ίσοι? Κάτι τέτοιο φυσικά ανογει το δρόμο για άλλου είδους ρατσιστικές παραδοχές καθώς κάθε διαφορά, βιολογική ή πολιτισμική, μπορεί να ερμηνευτεί σε όρους ανωτερότητας και κατωτερότητας από κάθε είδους φασίστες.

Ο συνεντευξιαζόμενος, που μάλλον δεν ρώτησε τον δημοσιοσχετίστα του πριν ανοίξει το στόμα του, βρήκε χαριτωμένο να κοτσάρει και το κλασικό κλισέ «οι άντρες είμαστε παιδιά» που παραδόξως, αντί να σημαίνει πως οι γυναίκες θα πρέπει να θεωρούνται ανώτερες, χρησιμοποιείται πάντα ως δικαιολογία ώστε οι άντρες να μην αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και να απορροφούν ένα τεράστιο απόθεμα ενέργειας και χρόνου από τις γυναίκες που πρέπει να το παίξουν μαμάδες τους φροντίζοντάς τους.

YΓ: Όσον αφορά το ψευτο-δίλημμα «Ισότητα ή Διαφορά» το οποία παίζεται επιδέξια στα χέρια της πατριαρχίας, μπορείτε να διαβάσετε το εξαιρετικο paper της Joan Scot «Aποδομώντας το Δίλημμα ‘Ισότητα ή Διαφορά’, ή, αλλιώς, η χρησιμότητα της μεταδομιστικής θεωρίας για τον φεμινισμό».

Κάνε κλικ για να αποκτήσεις πρόσβαση deconstructing-equality-versus-difference-or-the-uses-of-poststructuralist-theory-for-feminism.pdf

~Hürrfem Sultan

interview 2 in 1