
Κάθε φορά που η σχέση της δεν καταλήγει στον γάμο, θεωρείται μια αποτυχία για την ίδια. Οι γυναίκες υποτίθεται κάνουν σχέσεις μόνο με σκοπό τον γάμο, όχι για να περάσουν καλά, γιατί τη δεδομένη στιγμή αυτό θέλουν, για να πειραματιστούν, να κάνουν σεξ. Αν υπάρχον τέτοιες γυναίκες, τότε σίγουρα θα κερατώσουν τους άντρες τους γιατί προφανώς δεν εκτιμούν τίποτα και είναι σεξουαλικά ακόρεστες. Αν δε θες τον ίδιο άντρα για πάντα, τότε είσαι «ασταθής χαρακτήρας»
Και φυσικά όταν μια σχέση χαλάει σε αυτό το σενάριο θα φταίει που την κοροίδεψαν και την εκμεταλλεύτηκαν γιατί διαφορετικά δεν υπάρχει καλός λόγος να αφήσεις έναν άντρα -γιατί πχ δεν είσαι ερωτευμένη πια ή νιώθεις ότι δεν είναι πλέον αυτό που θες, γιατί θες κάτι καινούριο.
Για τους άντρες που κάνουν παραπάνω από μια σχέσεις, ούτε λόγος φυσικά. Σκοπός των αντρών άλλωστε είναι να κάνουν όσες περισσότερες γίνεται (έστω και λέγοντας ψέματα ή απατώντας την γυναίκα) πριν βρουν το Καλό Κορίτσι™ που θα τους κάνε να θυσιάσουν την εργένικη ζωή τους.
~Hürrfem Sultan







Χο