To Make-Up του Schroedinger

perimeneis courier

Aν φορέσεις μακιγιάζ στο σπίτι αλλά δεν είναι εκεί κανένας κούριερ για να εντυπωσιαστεί, είναι ακόμα femme fatale η ομορφιά σου?
Αν ανεβάσεις μια σέλφι με βλεφαρίδα κάγκελο και τέλειο contouring αλλά δε έρθει κανένας κούριερ σπίτι σου να επιβεβαιώσει αν είσαι όντως βαμμένη ή απλά πέταξες δυό-τρία φίλτρα με εφαρμογή, τότε είσαι βαμμένη κα άβαφτη ταυτόχρονα σαν την γάτα το Schrödinger?
Τελικά είναι η αντρική ματιά αυτό που μας λείπει περισσότερο στην καραντίνα;
Σύγχρονα ερωτήματα που θα απασχολήσουν τους φιλοσόφους και τους επιστήμονες τις επόμενες δεκαετίες με έρευνες χρηματοδοτούμενες από όσες εταιρίες καλλυντικών επιβιώσουν της χρεωκοπίας.

H Θετική Πλευρά της Καραντίνας

γεωπορνικες εξομολγήσεις

Σύμφωνα με άρθρο* του New Statesman «οι incels (οι αυτοαποκαλούμενοι ‘ακουσια αγαμοι’) γιορτάζουν την απογόρευση εξοδου επειδή οι όμορφοι άνθρωποι δε θα μπορούν να κάνουν εφήμερο σεξ». Σύμφωνα με το άρθρο, αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα redit και 4chan εκφράζουν την χαρά των incels που ο κόσμος θα αναγκαστεί να ζήσει μια ζωή χωρίς σεξ, όπως οι ίδιοι, σε συνθήκες κοινωνικής απομόνωσης, χωρίς ταξίδια, εξόδους, γυμναστήριο και γενικά κοινωνίκή ζωή (οπως οι ίδιοι)

Με παρόμοιο τρόπο, ο συντάκτης αυτών των αναρτήσεων δεν μπορεί να συγκρατήσει την χαρά του που οι γυναίκες θα στερηθούν το διαδικτυακό φλερτ, τα ψώνια, τις εξόδους, τις εκδρομές, τα κερασμένα ποτά. Και τα δύο διαδοχικά κείμενα αποπνέουν μία έντονη νότα «να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα» και μια καθόλου υγιή εμμονή με την κοινωική ζωή των γυναικών που του προκαλεί έναν τόσο έντονο φθόνο που φαίνεται να τον κατατρώει. Οι άντρες που ζουν τέτοιες θλιβερές υπάρξεις αναλώνονται τόσο στη ζήλεια και το μίσος για τις γυναικες που τους μονοπολούν την προσοχή που δεν προκαλεί καμία εντύπωση που συχνά γίνονται επικίνδυνοι και βίαιοι -με αποκορύφωμα, οπως εχουμε στο εξωτερικό, τις δολοφονικές επιθέσεις εναντίον των γυναικών που τους απορρίπτουν και των αντρών που κάνουν σεξ μαζί τους. Ακόμα πιο ανησυχητικό ειναι ότι έχει προαποφασίσει πως οποιαδήποτε διαφωνία μαζί τους απλά επιβεβαιώνει την αλήθεια της κοσμοθεωρίας του. Ο συντάκτης άλλωστε θεωρεί οτι το lifestyle των γυναικών είναι επιφανειακό και ανούσιο, ενώ αυτός έχει βρει το νόημα της ζωής και έχει φτάσει σε ένα ανώτερο πνευματικό επίπεδο όπου η ουσία των πραγμάτων είναι η χαιρεκακία που του προκαλούν καταστάσεις που ταυτόχρονα προκαλούν θανατο χιλιάδων ανθρώπων, γιατί τουλάχιστον θα χάσουν τα likes τους οι γυναίκες των οποίων γνωρίζει μέχρι και την μάρκα τσάντας που κουβαλάνε.

Όταν μιλάμε για μισογυνισμό το εννοούμε κυριολεκτικά: υπάρχουν άντρες εκεί έξω των οποίων ολοκληρη η ταυτότητα, η σκέψη και ύπαρξη περιστρέφεται γύρω από το μίσος τους για τις γυναικες, γιατί κατά βάθος νιώθουν οτι αυτές τους στερούν την ευτυχία αλλά και το σεξ που χρωστάγανε στους ίδιους.

*https://www.newstatesman.com/…/incels-celebrating-lockdown-…

Πώς να Κρατήσετε την Κατσαρίδα που Βρήκατε στο Μπάνιο σας

mpafman 1
Όταν βλέπω μισογυνικά μπάζα να δίνουν συμβουλές σε γυναίκες για το πώς να «κρατήσουν» έναν άντρα είναι σαν να διαβάζω μυστικά για το πώς να «κρατήσω» την κατσαρίδα που βρήκα στο μπάνιο μου. Είναι πολύ διασκεδαστικό να βλέπεις άντρες που δεν έχουν απολύτως τίποτα θετικό να συνεισφέρουν στην ζωή μιας γυναικας να νομίζουν οτι είναι κάποιο κελεπούρι που πρέπει να αγχωθούμε μην και χάσουμε. Η διογκωμένη αυτή αυτοπεποιθηση των αντρών καλλιεργείται ακριβώς μέσα από τέτοιες αναρτήσεις, όπου οι ίδιοι αναπαράγουν μεταξύ τους την ψευδαίσθηση της σημαντικότητάς τους στη ζωή μιας γυναίκας, προτάσσοντας τις δικές τους επιθυμίες οι οποίες περιστρέφονται τάχα γύρω από το σεξ και προτείνοντας μεγαλόψυχα ως αντάλλαγμα το κακέκτυπο μιας σχέσης, έτσι για τη μόστρα, και δέκα κομπλιμέντα -λες και δεν ξέρουμε από μόνες μας ότι είμαστε όμορφες.
 
Η δική μου συμβουλή στα νεαρά κορίτσια, αν και δε μου αρεσει να πατρονάρω: ντιλίτ, μπλοκ και απομάκρυνση από άντρες που αναπαράγουν η χαζογελάνε με τέτοιες πίπες (pun intended) ακόμα και αν προσποιούνται ότι τα λένε για πλάκα. Έτσι τουλάχιστον θα γίνει ένα πρώτο ξεσκαρτάρισμα από άχρηστες παρουσίες στη ζωή σας.
Kαι για τα αγόρια: εγκαταλείψτε την ιδέα ότι μια γυναίκα οφείλει να προσφέρει σεξ με αντάλλαγμα μια σχέση και αναρωτηθείτε αν έχετε όντως να συνεισφέρετε κάτι θετικό στη ζωή της γιατί αλλιώς σας βλέπω σύντομα σε σελίδες incel να κλαίγεστε για το οτι οι κάρχιες δε σας δίνουν σημασία ή να έρχεται ένας χωρισμός σαν κεραυνός εν αιθρία κι εσείς να μείνετε να ποστάρετε καψουροτράγουδα ανήμποροι να καταλάβετε τι πήγε στραβά σε αυτή τη σχέση που της τα δώσατε όλα.

Όταν τα Αγοράκια Παίζουν ενώ τα Κορίτσια Βοηθάνε με το Νοικοκυριό

oi kopeles na asholithoun me to noikokyrio

H κατασκευή της γυναίκας ως το υποκείμενο αυτό που είναι αποκλειστικα υπεύθυνο για το νοικοκυριό ξεκινά από πολύ  νωρίς, από την παιδική ήδη ηλικία όταν τα κοριτσάκια καλούνται να βοηθάνε την μαμά την ώρα που τα αγοράκια παίζουν. Εδώ γνωστός ψυχολόγος συμβουλεύει στην τηλεόραση τους γονείς κατά τη διάρκεια της κοινωνικής απομόνωσης να αφήνουν τα παιδιά να παίζουν ενώ ξεχωρίζει τα κορίτσια παρατηρώντας ότι αυτά μπορούν να αρχίσουν να βοηθάνε στις δουλειές του σπιτιού. Ετσι οι γυναίκες συνηθίζουν την εικόνα των ίδιων να πλένουν τα πιάτα ενώ οι άντρες αράζουν με αποτέλεσμα σε μεγαλύτερες ηλικίες να είναι αυτές που θα κάνουν τις περισσότερες δουλειές στο δικό τους νοικοκυριό ακομα και αν συγκατοικούν με έναν άντρα. Η εκπαίδευση τους από μικρές θα τις οδηγήσει στο να μην αμφισβητούν αυτή την αδικία.

 

Ο Γιώργος δε βλέπει κάτι λάθος με αυτό. Το θεωρεί έναν αποδεκτό καταμερισμό εργασίας. Ο καθένας τα δικά του, δηλαδή οι άντρες σπουδές και δουλειά, αποκτώντας γνώσεις, χρήματα και εξουσία, και οι γυναίκες στο σπίτι να τους υπηρετούν τσάμπα. Ο Γιώργος όπως πολλοί άντρες πήγε από το σπίτι της μάνας του στο δικό του σπίτι με την κοπέλα του και έτσι δεν χρειάστηκε ποτέ να μάθει να φροντίζει τον εαυτό του, θα το κάνει πάντα μια γυναίκα γι αυτόν. Δεν θεωρεί ότι το νοικοκυριό είναι μια βασική ανθρώπινη δεξιότητα, θα είναι μονο αν μείνει μόνος του, στην οποία περίπτωση το πιθανότερο είναι να πνιγεί στην βρόμα μέχρι να βρει την επόμενη γυναικα που θα καθαρίζει γι αυτόν –ίσως μάλιστα να βιαστεί να την βρεί επειδή το έλειψαν τα φρεσκοπλυμένα σεντόνια και το σπιτικό φαγητό.

 

Κι ακόμα και αν η γυναικα του σπουδαζει και δουλεύει κι η ίδια, η δική του ανικανότητα και απροθυμία θα την οδηγούν στο να αναλαμβάνει εκείνη τις δουλειές ή εναλλακτικά να του αναθέτει κάθε μερα εργασίες και να τον εκπαιδεύει σε βασικές δουλειές ξοδεύοντας πάλι τον δικό της χρόνο και την δική της υπομονή και συχνά να καταλήγει στο «άστο, θα το κάνω εγώ». Και κάπως έτσι οι γυναικες καταλήγουν να έχουν λιγότερο χρόνο για τον εαυτό τους προς όφελος των αντρών που μπορούν να αφιερώνουν αυτή την περίσσια χρόνου στην δική τους δουλειά, χτίζοντας την δική τους καριέρα και την δική τους περιουσία.

Η Καραντίνα δεν Στραγγαλίζει Γυναίκες, οι Γυναικοκτόνοι το Κάνουν

peny

H ιδέα πως οι γυναίκες αξίζουν βία όταν «πρήζουν» τον σύντροφό τους έχει τόσο φυσικοποιηθεί που έχει γίνει αποδεκτή και από τις ίδιες τις γυναίκες. Βλέπουμε συχνά γυναίκες που νιώθουν ενοχές επειδή «προκάλεσαν» έναν άντρα αντιμιλώντας του ή «γκρινιάζοντας» ή βλέπουμε γυναίκες σαν την Πένυ που θα νομίζουν ότι τυχαίνει να είναι ζωντανές επειδή ήταν προσεκτικές και ήξεραν να συγκρατούν την γλώσσα τους. Σε κάθε περίπτωση αυτό που θεωρείται αυτονόητο είναι ότι οι γυναίκες είναι το φύλο που ενοχλεί, γκρινιάζει, πρήζει και οι άντρες αυτοί που αναπόφευκτα θα χειροδικήσουν σε αυτές τις περιπτώσεις. Εχει φροντίσει πρώτα η κοινωνία φυσικά να μας κορέσει με αστειάκια και εικόνες για ενοχλητικές, φλύαρες, γκρινιάρες γυναίκες παρουσιάζοντάς τις με τέτοιον τρόπο μέσα από την αντρική ματιά που η σφαλιάρα να έρχεται ως λύτρωση για τον κακόμοιρο τον άντρα που αναγκάζεται να τις ανέχεται. Η «γκρίνια» ή η «μουρμούρα» θεωρείται σχεδόν αποκλειστικά γυναικείο χαρακτηριστικό άλλωστε, σπάνια βλέπουμε τις έννοιες να χρησιμοποιουνται αναφορικά με άντρες.
Η Πένυ από δω είναι από τις γυναίκες με εσωτερικευμένο μισογυνισμό που έχουν αναλάβει την τήρηση της πατριαρχικής τάξης διδάσκοντας στις άλλες γυναίκες τους κανόνες της σωστής θηλυκότητας, προτρέποντάς της να το βουλώνουν και να το ρίχνουν στο νοικοκυριό για να παραμείνουν ζωντανές. Και έτσι, αντι να προστατέψει τις γυναικες όπως υποκρίνεται, απλά ξεπλένει τους άντρες που ασκούν βία προσφέροντας τους το τέλειο πατριαρχικό άλλοθι: η γυναίκα τους «επρηζε» και γι αυτό της αξίζει θάνατος, ή έστω μια σφαλιάρα.

Είναι Κακό να Αγαπάμε την Πατρίδα μας;

«Είναι δηλαδή κακό να αγαπάμε την πατρίδα μας;», μας ρωτάνε ενοχλημένοι μερικοί, από αυτούς που ισχυρίζονται ότι είναι πατριώτες, όχι εθνικιστές, λες και έχει τεράστια σημασία αυτή η διάκριση, θιγμένοι όταν τους λέμε φασίστες επειδή βλέπουμε το προφίλ τους τίγκα στην γαλανολευκη και τα je suis Evros.

Δεν είναι κακό να αγαπάς τον τόπο που γεννήθηκες, που μεγάλωσες, όπου ζουν η οικογένειά σου, οι περισσότεροι φίλοι σου και όπου έχεις τις περισσότερες αναμνήσεις. Θα πρέπει όμως να καταλάβουμε ότι η Ελλάδα δεν είναι απλά ένας τόπος όπως η γειτονιά μας, το χωριό που περάσαμε τα περισσότερα καλοκαίρια της παιδικής μας ηλικίας με τον παππού μας ή το αγαπημένο μας νησί που κάναμε διακοπάρες με την κοπέλα μας ή τις κολλητές μας. Η Ελλάδα, και κάθε χώρα, είναι μια πολιτική οντότητα. Και ως τέτοια ασκεί εξουσία. Κι ενώ την εξουσία αυτή στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μπορει εσύ να την έχεις βιώσει θετικά ως πολίτης του κράτους και άρα προνομιακό μελος της κοινότητας που εκπροσωπεί, για όσους δεν ανήκουν σε αυτή, δεν είναι το ίδιο θετική.

Μπορείς να αγαπάς την Ελλάδα γιατί ως Έλληνας ή Ελληνίδα δεν έχεις κάτι εναντίον της αλλά πολλοί μετανάστες όπως και πολλές μεινότητες με ελληνική υπηκοότητα δεν έχουν την ίδια θετική εμπειρία. Εσύ μπορείς να αγαπάς την χώρα που σου έδωσε δωρεάν εκπαίδευση ή διαβατήριο για να ταξιδεύεις στην Ευρώπη χωρίς βίζα, είναι όμως η ίδια χώρα που συμπεριφέρεται σε Ρομά, σε Έλληνες Μουσουλμάνους και σε Έλληνες Εβραίους αλλά και φυλακισμένους ή εξαρτημένους σαν πολίτες Β’ κατηγορίας. Είναι η ίδια χώρα που συμπεριφέρεται σε μετανάστες και πρόσφυγες σαν σκουπίδια στοιβάζοντάς τους σε κέντρα κράτησης και αντιμετωπίζοντας τους σαν κολλητικό ιό. Η Ελλάδα, όπως και ΚΑΘΕ έθνος, κατασκευάζεται μέσα από αποκλεισμούς και εξαιρέσεις και είναι τουλάχιστον εγωιστικό να ταυτίζεσαι μαζί της απλά επειδή βρέθηκες τυχαία από τη σωστή πλευρά της διάκρισης.

Η ιδέα του έθνους επιπλέον συγκαλύπτει τις πολλαπλές ταξικές και έμφυλες διακρίσεις στο εσωτερικό του προσποιούμενοι ότι έχουμε κοινά συμφέροντα.Έτσι μπορεί να μας καλεί να κάνουμε θυσίες στο όνομα ενός υποτιθέμενου «εθνικού συμφέροντος», χρησιμοποιώντας το για να καταπιέσει ομάδες όπως οι γυναίκες όταν τις αποτρέπει απο την έκτρωση ή οι εργαζόμενοι όταν καλουνται να αποδεχτούν την απώλεια τον εργασιακών τους δικαιωμάτων για το καλό της εθνικής οικονομίας αποκρύπτοντας έτσι ότι δεν έχουμε κοινά συμφέροντα με τα εθνικά μας αφεντικά.

Το να αγαπάς την Ελλάδα ως Έλληνας ή Ελληνίδα είναι σαν να έχεις έναν συγγενή βιαστή και δολοφονο και να λες ότι ειναι πολύ Καλό Παιδί γιατι συμπεριφέρεται καλα σε ΕΣΕΝΑ, και δε σε ενδιαφέρει τι κάνει στους άλλους ή απλά νιώθεις την υποχρέωση να τον στηρίξεις πρόλο που είναι κακοποιητικός και προς εσένα γιατί «το αίμα νερό δεν γίνεται κι άλλα τέτοια γραφικά.

Όταν η Καραντίνα σου Δίνει το Τέλειο Άλλοθι για την Μιζέρια σου

kar
Αν κάτι εμπεδώσαμε υπό συνθήκες καραντίνας είναι ότι πολλοί άντρες δεν χάνουν ευκαιρία να αναπαράγουν τον μύθο για το πόσο ενοχλητικές και ανυπόφορες είναι οι γυναίκες και για το πόσο τάχα βαριά είναι η συζυγική ζωή για τους άντρες. Ο Δημήτρης από δώ βέβαια δεν φαίνεται να έχει καμία γυναίκα στη ζωή του και όλη αυτή η ανάρτηση φαντάζει περισσότερο σαν μια απελπισμένη προσπάθεια να πείσει τον εαυτό του ότι είναι καλύτερα έτσι μόνος του, πλάθοντας φανταστικά σενάρια για το ποσο υποφέρουν οι άντρες με γυναίκες και συντρόφους αλλά και το πόσο οι γυναίκες συνεχίζουν να έχουν ανάκγη την επιβεβαίωσή τους.

Ο Δημήτρης βέβαια, σε αντίθεση με αυτο που προσπαθεί να μας πείσει, δεν φαίνεται να απολαμβάνει καθόλου την απομόνωσή του, αφού και πάλι αφήνει τις γυναικες να τον συγχίσουν επειδη απλά υπάρχουν εκεί έξω (ή τελοσπάντων εκεί μεσα) και περνάνε καλά χωρίς αυτον. Δείχνει ιδιαίτερα ενοχλημένος που οι γυναίκες συνεχίζουν τη ζωή τους ενώ αυτός ειναι καταδικασμένος σε μια μίζερη ύπαρξη και γι αυτό κάνει τις προβολάρες τους και επιλέγει να ερμηνεύσεις τα stories των γυναικών ως κατι που αφορούν τον ίδιο, που απευθύνονται σε αυτόν και τους άντρες γενικότερα, ως μια κραυγή αγωνίας των γυναικών. Οι γυναίκες που προσπαθούν να κάνουν την καραντίνα πιο υποφερτή είναι πάλι ABOUT HIM! Τόσο μεγάλη εμμονή έχουν οι μισογύνηδες με τις γυναίκες και τόσο πολύ αδυνατούν να τις συλλάβουν ως αυτόνομα πλάσματα που κοιτάνε φωτογραφίες τους και τις βλέπουν ως πρόκληση προς τους ίδιους και εκνευρίζονται μόνοι τους.

Εντάξει Δημήτρη, μας έπεισεςε, περνάς πάρα πολύ καλά τώρα που επιτέλους έχεις το τέλειο άλλοθι να αποφεύγεις ολες αυτές τις γυναικες που κάνουν ουρά από πίσω σου. Τώρα κάνε και ένα log out από τα social media να τις αποφύγεις τελείως γιατί φαίνεται οτι ακόμα και με social distancing η σκέψη τους συνεχίζει να σε βασανίζει.

Όταν Κλείνεις τα Μάτια στην Έμφυλη Βία

 

den exv de sth zv;h mou

Παρακαλούνται οι γυναίκες που κακοποιουνται να κυκλοφορούν πιο συχνά έξω και χωρίς make up για να τις βλέπει ο Γιώργος μπας και πειστεί οτι έμφυλη βία υφίσταται. Παρακαλούνται όμως να μην το κάνουν και πολύ θέμα γιατι οι άντρες σαν τον Γιώργο νιώθυν άβολα, δε θέλουν να τους υπενθυμίζουμε το ζήτημα. Δείξτε το μαυρισμένο σας μάτι και τα σπασμένα σας πλευρά αλλά ταυτόχρονα μιλείστε και για τα λουλούδια που σας αγόρασε μετά γιατί υπάρχει και αγάπη. Και παρακαλούνται οι οργανώσεις που ασχολούνται με την έμφυλη βία για κάθε περίπτωση κακοποίησης να αναφέρουν και ένα ζευγάρι που γέρασε μαζί αγαπημένο και κάθεται πιασμένο χεράκι σε ένα παγκάκι ταίζοντας τα περιστέρια γιατί δε θέλουμε να κουράσουμε το αντρικό κοινό με τον πολύ αρνητισμό.
Στο κάτω κάτω το να μιλάμε εμείς για τον μισογυνισμό είναι που αναπαραγει το μίσος, όχι οι άντρες που μας μισουνε και ασκούν βία εναντίον μας. Μπορούμε να βάλουμε ένα στοπ στο μίσος σταματώντας να μιλάμε γι αυτό που υφίστανται οι γυναίκες. ΜΗΝ ΣΠΑΤΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ γιατι αγχώνετε τον Γιώργο και κάθε σεξιστή που θέλει αυτά τα προβλήματα να παραμένουν κρυμμένα κάτω από το χαλάκι όπως στην εποχή της γιαγιάς του -ώστε να μπορεί να ισχυρίζεται μετά οτι ο ίδιος δεν βλέπει κακοποιημένες γυναικες και άρα δεν υπάρχει πρόβλημα. Μην του χαλάτε την φαντασίωση γιατί μετά θα τον αναγκάσετε να παραδεχτεί οτι υπάρχει σεξισμός και πατριαρχία και αυτό κάνει τους άντρες σαν τον Γιωργο λίγο αμυντικούς.

Οι «Αδύναμοι» Άνθρωποι δεν Αξίζουν Βία

angelinos 2

Aς πούμε οτι οι γυναίκες που μπλέκουν με κακοποιητικούς άντρες κάνουν κακές επιλογές. Ας υποθέσουμε, για χάρη της συζήτησης και μόνο, ότι οι κακοποιητές φαίνονται από την αρχή, ότι δεν εμφανίζονται ως καλά παιδιά, ως γαλάζιοι πρίγκηπες που θα σε βάζουν σε βάθρο και σου τάζουν ένα λαμπερό μέλλον, ότι δεν περιμένουν υπολογιστικά να δεθείς ή να εξαρτηθείς αρκετά από αυτούς (συναισθηματικά ή οικονομικά, συχνα με ένα παιδί ) για να ξεκινήσουν την κακοποίηση ούτε ότι πέφτουν στα πόδια σου και σου υπόσχονται να αλλάξουν κάθε φορά που τάχα «ξεφυγαν», φτάνοντας στα άκρα για να σε ευχαριστήσουν μέχρι να τους συγχωρέσεις. Έστω λοιπόν ότι οι γυναικες που μπλέκουν με αυτούς τους άντρες είναι μια συγκεκριμένη κατηγορία γυναικών, που είτε είναι αδύναμοι χαρακτήρες και δεν μπορούν να φύγουν εγκαίρως, είτε εχουν οπως ειπε στην αρχική του ανάρητηση ο Angelinos «daddy issues» είτε βρε παιδί μου ειναι ηλίθιες, με ένα πραγματικά χαμηλό IQ οπως με επιμέλεια θα κατέγραφε ένας οπαδός της ευγονικής.

Είναι λοιπόν αδύναμες, δεν μπορούν να ορθώσουν το ανάστημά τους, έχουν ψυχολογικά προβλήματα επειδή ο πατέρας τους τους εγκατέλειψε ή δεν τις αγάπησε ποτέ και κάνουν συνεχώς λαθος επιλογές γιατί τους λείπει η κριτική ικανότητα και η ψυχική δύναμη. Από πότε ρε μισάνθρωπα απόβλητα η τιμωρία για το «εγκλημα» του να είσαι ηλίθιος ή αδύναμος κ με τραυματική παιδική ηλικία η χαμηλή αυτοεκτίμηση είναι ο θάνατος και το ξύλο? Τι είδους κοινωνικός δαρβινισμός είναι αυτός που επιτάσσει να ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝΤΑΙ οι «ηλιθιες» γυναίκες επειδή δεν τους έκοβε περισσότερο? Πόση σκατοψυχιά πρέπει να κουβαλάς για να λες οτι στις γυναίκες αυτές αξίζει ο φόνος και η κακοποίηση? Τόσο πολύ σας έχουν ποτίσει με την νεοφιλελεύθερη προπαγάνδα περί επιβίωσης του ισχυρότερου που έχετε χάσει κάθε ενσυναίσθηση για τους αδύναμους ανθρώπους? Οταν μιλάω για την φετιχοποίηση της Δυναμικής Γυναίκας κάποι@ ξυνίζουν την μούρη τους γιατί θεωρούν οτι απώτερος στόχος του φεμινισμού είναι να γίνουμε όλες δυναμικές πολεμίστριες. ΟΧΙ, στόχος του φεμινισμιού είναι να δημιουργήσουμε έναν κόσμο που να μπορούν να επιβιώσουν και οι αδύναμοι, ΑΥΤΟΣ είναι έτσι κι αλλιώς ό στόχος της δημιουργίας κοινωνιών και πολιτισμού, όχι να αφεθεί ο καθένας στην μοίρα του!

Είναι βέβαια και αυτή η ουδτερότητα που ζέχνει μισογυνισμό. Οι γυναίκες τάχα αξίζουν όσα παθαίνουν γιατί κάνουν κακές επιλογές, εντελώς συμπωματικά βέβαια δεν ακούμε ποτέ για άντρες που επειδή ήταν αδύναμοι ή έκαναν σεξ με πολλές κατέληξαν βιασμένοι, χτυπημένοι, δολοφονημένοι. Εντελώς συμπωματικα είναι μόνο οι αδύναμες γυναίκες που «τιμωρούνταΙ» για τις κακές τους επιλογές και η κοινωνία επικροτεί. Δεν δολοφονούνται κάθε λίγες μέρες άντρες από γυναικες επειδή έκαναν
«κακές επιλογές» όπως να πιουν ή να κοιμηθούν με πολλές ή να θέλουν παρτούζες ούτε ακούμε για άντρες που λόγω των mommy issues τους αξίζουν σπασμένα πλευρά και μαυρισμένα μάτια. Είναι περιέργως ΜΟΝΟ τις γυναικες που βρίσκεται κάθε φορά ένας άντρας τιμωρός για να τους δώσει αυτό που άξιζαν. Μα πώς στο καλό κυκλοφορούν τόσοι κακοποιητικοί άντρες εκεί γύρω, αυτό δεν το αναρωτιόμαστε ποτε. Μας αρκεί να περιγράφουμε τις γυναικες ως χαζές υποθέτοντας ότι οι άντρες γλιτώνουν από τις συνέπειες γιατί απλά είναι εκ φύσεως πιο έξυπνοι και δυνμικοί.

ΥΓ: Τα δυο αυτά ειναι σχόλια στην αρχική ανάρητηση του Angelinos που πανηγύριζε για τον θάνατο και την κακοποιηση των γυναικών, το πρώτο το ίδιου, το άλλο μιας φίλης του

Ένας Ενάρετος Άντρας™ που Χαίρεται με τις Γυναικοκτονίες

angelinos

Πέρα αυτούς που συγκαλύπτουν τον μισογυνισμό τους πίσω από την αλληλεγγύη τους για τους κακοποιητές, ειναι κι αυτοί που ευθέως πανηγυρίζουν για τις γυναικοκτονίες και τις κακοποιήσεις γυναικών υιοθετώντας τη συνήθη ρητορική του victim blaming: φταίνε πρωτίστως αυτές που κανουν τις λάθος επιλογές αντρών! Αν είχαν κάνει μια σωστή έρευνα αγοράς πρώτα στο σουπερ μάρκετ αντρών θα είχαν διαλέξει τα Καλά Παιδιά™ σαν τον Angelino για παράδειγμα, που ξερνά την χαιρεκακία τους για τον θάνατο κάθε γυναίκας που δεν διάλεξε τον ίδιο. Ας είχαν διαβάσει τα reviews των προηγούμενων πελατών στο φινάλε, έτσι στα τυφλά τον αγόρασαν?

Ο συντάκτης του ποστ δεν κάνει ιδιαίτερο κόπο να κρύψει ότι αυτό ειναι άλλη μια μισογυνική παράκρουση, άλλο ένα Nice Guy™ meltdown, καθώς η γλώσσα που χρησιμοποιεί δείχνει ξεκάθαρα οτι θεωρεί τον θάνατο ως δίκαιη τιμωρία για την σεξουαλικότητα των γυναικών: «τσ@@λεες» και «σπερμ@τοδ@χεία» είναι λέξεις που φυσικά κανένας «ενάρετος άντρας» δεν χρησιμοποιεί, είναι λέξεις που χρησιμοποιούν αποκλειστικά τα μισογυνικά μπάζα που στριφογυρνάνε στο κρεβάτι τους στην ιδέα οτι οι γυναικες κάνουν σεξ που δεν έιναι με αυτούς, βυθιζόμενοι όλο και πιο βαθιά στο μίσος και την μιζέρια.

Δεν υπάρχουν Καλά Παιδιά™ και «ενάρετοι άντρες» γιατί αυτές είναι φράσεις που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από σεξιστικά απόβλητα.Υπάρχουν καλοί άνθρωποι και κανένας καλός άνθρωπος δεν θεωρεί οτι οι γυναικες του χρωστάνε σεξ επειδη δεν μπήκε φυλακή ή επειδή δεν έχει (οπως νομίζει ο ίδιος) ψυχολογικά προβλήματα. Και btw, όχι, το να έχει μπει ο άλλος φυλακή δεν είναι απαραίτητα σημάδι οτι θα σου συμπεριφερθεί άσχημα, εκτός αν έχει φυλακιστεί συγκεκριμένα για κακοποίηση γυναικών. Η φυλακή δεν έιναι απαραιτητα δείγμα χαρακτήρα, μπορεί κάλλιστα να είναι δείγμα περιθωριοποίησης. Δείγμα χαρακτήρα είναι να δημοσιεύεις τους σιχαμερούς μισογυνικους εμετούς σου. Στο φινάλε, ο τελευταίος γυναικοκτόνος όχι απλά δεν ήταν φυλακοβιος, ήταν αστυνομικός, ξέρετε, ο αντίθετος πόλος όταν παίζουμε «κλέφτες και αστυνόμους». Ένας άνθρωπος που η κοινωνία θεωρούσε τόσο «ενάρετο» και ισορροπημένο που του έδωσε όπλο αλλά για κάποιο λόγο η γυναίκα που έκανε παιδιά μαζί του έπρεπε να ειχε μαντέψει ότι θα της προκύψει κακοποιητής.

Αλλα ούτε την γυναίκα που θα επιλέξει έναν άντρα σαν τον Angelino θα κρίνουμε όταν θα μπλέξει μαζί του, για τον απλό λόγο ότι είναι η πατριαρχία που μας έχει μάθει να παραβλέπουμε τα καμπανάκια που χτυπάνε και να τα ερμηνεύουμε ως δείγματα «ενάρετου άντρα» που απλά έχει αγανακτήσει με τις γυναικες από την πολλή του αρετή. Γιατι ως κοινωνία έχουμε μάθει να μισούμε τις γυναικες και πάντα να δικαιολογούμε τους άντρες, κι ΑΥΤΟ ειναι το πρόβλημα.