Μια Μεγάλη Αλήθεια

Άλλος ένας άντρας που τολμά να πει την αλήθεια για τις γυναίκες κόντρα στο μητριαρχικό κατεστημένο και την παγκόσμια φεμινιστική συνωμοσία. Όχι, πρέπει να ακούγονται αυτές οι απόψεις που κανείς άλλος δεν έχει το θάρρος να πει ανοιχτά ακόμα και με τίμημα να σε σβήσουν από το facebook. Ο Χρήστος είναι ένας σύγχρονος ήρωας, αυτός και ο Edward Snowden ένα πράγμα. Η σελίδα μας είναι γεμάτη από αυτές τις μικρές, καθημερινές πράξεις ηρωισμού αντρών που αψηφούν τους άγραφους κανόνες της γυναικοκρατούμενς κοινωνίας μας και βρίζουν τις γυναίκες για μερικές εκτατοντάδες likes. Θελει κότσια για να το κάνεις αυτό.

Ας παραδεχτούμε κι εμείς λοιπόν πως όλες έχουμε ντυθεί και βγει έξω περιμένοντας ώρες μέχρι να βρούμε κάποιον που θα μας παρει μια καλή τυρόπιτα για πρωινό για να το παίξουμε ντίβες. Δεν έχει νόημα να το αρνηθούμε, μας ξεσκέπασε ο Χρήστος.

~Hürrfem Sultan

σαπιες

Έχουν οι Άντρες Αισθήματα;

Η μέρα ενός άντρα σε σύγκριση με την μέρα μιας γυναίκας, γιατί οι γυναικες ειναι υπερβολικα ευαίσθητες, ανισόρροπες, ευμετάβλητες και ευσυγκίνητες ενώ οι άντρες είναι πάντα τόσο cool, ήρεμοι, ψύχραιμοι, και υπερανω. Οι γυναίκες άλλωστε είναι γνωστό ότι ειναι emotional, βόμβες συναισθημάτων έτοιμες να εκραγούν ανά πάσα στιγμή ενώ οι άντρες έχουν πάντα τον έλεγχο των συναισθημάτων τους. Εκτός αν μια γυναίκα τους απορρίψει. Ή κάποιος αργήσει να ξεκινήσει όταν το φανάρι ανάψει πράσινο. Ή κάποιος βρίσει την ομάδα τους/αμφισβητήσει τον ανδρισμό τους/πετάξει κάποιο υπονοούμενο για την μάνα τους. Εκεί πολλοί άντρες δεν έχουν αυτό το υπεροπτικο χαμογελο του emoji, έτσι δεν είναι?

Οι άντρες φυσικά νιώθουν ακριβώς τα ίδια συναισθήματα με τις γυναίκες, είναι αλήθεια όμως πως η πατριαρχία τους έχει μάθει να μην τα εκδηλωνουν. Αυτά που τους έχει μάθει πως επιτρέπεται ή και επιβάλλεται να εκδηλώνουν είναι συναισθήματα όπως η οργή, o θυμος, η αγανάκτιση, τα νεύρα, . Οι άντρες δεν επιτρέπεται να κλαψουν για να εκδηλώσουν αυτά που νιώθουν, μπορούν όμως να γίνουν επιθετικοί, τσαμπουκάδες, μπορούν να πλακωθουν, να ουρλιάξουν στον οδηγό που τους προσπέρασε, μπορούν να πλακώσουν στο ξύλο την κοπέλα τους που τους αντιμίλησε ή να σκοτώσουν την πρώην τους που τους απάτησε. Όλα αυτά είναι συναισθήματα, όλα αυτά είναι διαφορετικές ψυχικές καταστάσεις που όμως δεν έχουμε μάθει να τις χαρακτηρίζουμε ως «συναισθήματα» γιατί αυτά ειναι αποκλειστικότητα των γυναικών. Γιατί για την πατριαρχία οι άντρες δεν νιώθουν, οι άντρες μόνο δρουν λες και είναι ρομπότ.

~Hürrfem Sultan

a man's day, a woman's

Στροφή 360 μοιρών

Εσύ καταλαβαίνεις οτι γενικότερα δεν είθισται οι μάνες να κουβεντιάζουν με τα παιδιά τους για την σεξουαλική τους ζωή ακόμα και αν περιλαμβάνει μόνο τον πατέρα τους αλλά αν κάνουμε παιδιά θα τα μεγαλώσουμε με σεβασμό στις γυναίκες και την σεξουλικότητά τους έτσι ώστε να μην ντρέπονται για εμάς όποιο κι είναι το σεξουαλικό ιστορικό μας?

Τι στο καλό, εξαντλήθηκαν ολα τα άλλα επιχειρήματα και τώρα προσπαθούν να μας κάνουν slut shaming με επίκληση στα αγεννητα παιδιά μας μπας και συγκινηθούμε? Δηλαδή δεν φτάνει που οι μάνες αποσεξουαλικοποιούνται τελείως, τώρα πρέπει να σταματήσουμε να είμαστε σεξουαλικά όντα ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ, απλά σε περίπτωση που κάνουμε παιδια στο μέλλον? Πώς θα νιώθουμε γνωρίζοντας ότι έχουμε πάρει 5 στους 10 γνωστούς? Υπέροχα, σημαίνει οτι ζούμε σε μία κοινότητα με στενούς δεσμούς ανάμεσα στα μέλη της.

Και εν πάση περιπτώσει τι ΛΥΣΣΑ ειναι αυτή που βλέπω με τους άντρες να χύνουν φαρμάκι για τις γυναίκες που μαζεύουν likes στο facebook? Βγάλτε τους κοιλιακούς σας έξω να μαζέψετε κι εσείς αν γουστάρετε, δεν βλέπω κανέναν να έχει πρόβλημα με αυτό. Σταματήστε να ασχολήστε νύχτα μέρα με το τι κάνουν οι γυναίκες με τα βυζιά τους -τα οποια ξέρουμε οτι τοσο γουστάρετε να βλέπετε- και το μουνί τους.

YΓ: Εκτός τροχιάς 360 μοίρες? Δεν νομίζω, γιατί αυτό θα μας άφηνε ακριβώς στό ίδιο σημείο του πατριαρχικού κατεστημένου, ενώ εμείς θα κάνουμε μεταβολή 180 μοιρών και θα την κάνουμε με ελαφρά πηδηματάκια.

~Hürrfem Sultan

στροφη 360 μοιρων

Ένάς Αρρωστημένος Συνειρμός

Oρίστε, η απόδειξη ότι υπάρχουν άντρες που πιστεύουν ότι ΟΛΟΚΛΗΡΗ η ζωή μας περιστρέφεται γύρω από τον π*ύτσο τους. Τέτοια εμμονή ποια με το όργανό τους που βλέπουν παντού φαλλικά σύμβολα; Η μόνη διευκρίνηση είναι αν νομίζουν οτι η πίπα είναι πεπρωμένο για τον εαυτό τους και τους ετεροφυλόφιλους ομοφύλους τους δεδομένου ότι η πιπίλα, το γλειφιτζούρι και το παγωτό δεν ήταν ποτέ γυναικείες αποκλειστικότητες.

Να επισημάνουμε οτι το «shhhh…it’s ok» λίγο rapey ακούγεται. Όταν κάποιος διαμαρτύρεται για κάτι πάνω στο σεξ δεν του λες «σσσσςςς σώπα»,αυτή είναι ατάκα βιαστή. Ούτε του πρήζεις το συκώτι για να κάνει κάτι που δεν φαίνεται να το απολαμβάνει.

Δεν χρειαζόμαστε «επιχειρήματα» και ψήσιμο, αν μας αρέσει κάτι θα το κάνουμε, αν οχι δε θα το κάνουμε. Τόσο απλό.

~Hürrfem Sultan

shh it's ok

We Read This Article So That You Don’t Have To: Τι Παίρνει ο Πάρις Κασιδόκωστας Από την Τάμτα

We read this article so that you don’t have to.

Κουτσομπολιό από αντρική αθλητική εφημερίδα: σαν το κουτσομπολιό απο γυναικείο περιοδικό αλλά με μισογυνισμό στον τετράγωνο. Ο «ρεπόρτερ» του άρθρου προσπαθεί να ξεδιαλύνει το μυστήριο τι μπορεί να γυρεύει ο Πάρης Κασιδόκωστας,με όλα τα λεφτά του και την ομορφιά του, από μια γυνάικα «τρίτης» (sic) κατηγορίας οπως η Τάμτα. Η ερώτηση συγκεκριμένα επικεντρώνεται στην ερωτική επαφή καθώς φαίνεται πως σε αυτό μειώνεται η σχέση με οποιαδήποτε γυναίκα.

Το άρθρο καταλήγει:
«Τι να «παίρνει» από την ερωτική επαφή του με την κυρία Τάμτα, μητέρα 19χρονης κόρης. Ακαδημαϊκόν και επιτρεπτόν το ερώτημα για κάθε άνδρα όταν βλέπει έναν παίδαρο, έναν Πάρι Κασιδόκωστα, που έχει όλον τον πλανήτη στα πόδια του, να ψάχνεται σεξουαλικά με την χλεμπονιάρα Τάμτα. Ένα άβυζο πράμα.

Δεν ξέρεις. Δεν μπορείς να ξέρεις πόσο μπορεί να καλύψει ερωτικά έναν άνδρα μια γυναίκα που δεν την πιάνει το μάτι σου.»

Αφού ξεράσετε ελεύθερα με τα ερωτήματα που βασανίζουν το αντρικό κοινό του Αποδυτηριακια, αφιερώστε λίγο χρόνο να σκεφτείτε πως ενώ τα λεφτά του Πάρη θεωρούνται προσόν χάρη στο οποίο αξίζει καλύτερη γκόμενα, η γυναίκα που θα εκτιμήσει το προσόν αυτο του Πάρη θα θεωρείται «πουτάνα». Δηλαδή το άρθρο παραδέχεται εμμέσως ότι τα χρήματα είναι για τους άνδρες προσόν την ίδια ώρα που ολόκληρη η κοινωνία καταδικάζει τις γυναίκες που υποτίθεται θέλουν τον άντρα φραγκάτο. Η κοινωνία φαίνεται να λέει στους άντρες «κάντε πολλά λεφτά για να βρίσκετε ωραίες γκόμενες που όμως θα είναι «πουτάνες»» και αυτό δεν φαίνεται να τους χαλάει -εκτός και αν τελικά δεν τα αποκτήσουν. For future reference.

~Hürrfem Sultan

αποδυτηριακιας

Οι Άντρες με Χιούμορ

Χαχαχαχα όντως, έχει χιούμορ ο άτιμος, εγώ γέλασα πάντως.
Απο τις πιο αποτυχημένες προσπάθειες self-promotion που έχω δει -«διαλεξτε άντρες με χιουμορ, ΕΔΩ ΤΟ ΚΑΛΟ ΧΙΟΥΜΟΡ». Έχει πάντα πλάκα όταν οι άντρες κάνουν mansplaing στις γυναίκες για το τι είδους άντρες θα πρέπει να μας αρέσουν -εννοώντας φυσικά τον εαυτό τους.

Η κοινωνία γενικότερα βέβαια περιμένει μια γυναίκα να διαλέγει σύντροφο αποκλειστικά με βάση τις εσωτερικές του χάρες, διαφορετικά θεωρείται ρηχή, επιφανειακή και «τσούλα». Η επιλογή συντρόφου με βάση την εμφάνιση ταυτόχρονα θεωρείται απόλυτα αναμενόμενη και φυσιολογική από τους άντρες που στο κάτω κάτω ειναι στη «φύση τους» να τους τραβάει την προσοχή μια ωραία γυναίκα.

Όπως και να έχει, το χιούμορ ως μοναδικό υποτίθεται προσόν που μετράει για τους άντρες επιτρέπει στον καθενα που αυτοαναγορεύεται χιουμορίστας να μισεί τις γυναίκες που δεν του ‘κάθονται’ θεωρώντας οτι φταίει που του λείπουν οι κοιλιακοί ή τα λεφτά. Τέτοιες συμπεριφορές βρωμάνε από μακριά Καλό Παιδί™ που θεωρεί ότι θα κάνει τις γυναίκες χαρούμενες με τέτοια κλαψιάρικα, passive aggressive στατους και ταυτόχρονα τις βρίζει οταν αυτές δεν εκτιμάν το καταπλητικό του χιούμορ. Τόση στάλα εγωισμού δεν έχουν πάνω τους τα Καλά Παιδιά™

Ευχαριστούμε, δε θα πάρουμε. Ας κερδίσει το λαχείο κάποια άλλη

~Hürrfem Sultan

αντρες με χιουμορ

Κλασική Περίπτωση Schrodinger’s Doucebag

Kλασική περίπτωση Schrodinger’s Douchebag
Υπενθυμίζουμε τον ορισμό: «Ένας τύπος που λέει προσβλητικά πράγματα και αποφασίζει αν αστειευόταν ανάλογα με τις αντιδράσεις των γύρω του»

Kαι αυτός είναι ο λόγος που το «ένα αστείο είναι» και το «μια πλάκα έκανα» δεν μας πείθουν όσο και να χτυπιέστε, όσες φορές και να πείτε «humorless feminist», «είσε υπερβολική», «κούλαρε», «χαλάρωσε» και άλλα τέτοια κλισέ

~Hürrfem Sultan

otto final

shroedinger duchebag

The «Hate Breeds Hate» fallacy

Eδώ έχουμε την άχρηστη πρόταση της ημέρας υπό την μορφή δήθεν καλοπροαίρετης συμβουλής. Η κατηγορία αυτή μηνυμάτων που απευθυνεται συχνά σε φεμινίστριες δεν είναι ευθέως εχθρική, δείχνει όμως ότι ο σχολιαστής αισθάνεται άβολα με τον φεμινισμό. Το «μη δίνετε σημασία» όταν προέρχεται από κάποιον που δεν θίγεται προσωπικα από το ζήτημα είναι η οπτική του προνομιούχου που έχει την πολυτέλεια να μη δίνει σημασία. Είναι όμως και μια προσπάθεια αποσιώπησης των φωνών που ανήκουν σε οσους θίγονται από το πρόβλημα και τολμούν να εκφραστούν δημόσια γι αυτό.

Η συμβουλή αυτή καταρχάς παίρνει ως δεδομένο οτι η κοινωνία θα γίνει λιγότερο σεξιστική και περισοτερο open minded με τρόπο μηχανιστικό και αυτόματο, ανγοώντας πως οι κοινωνίες εξελίσσονται ακριβώς επειδή κάποιοι τολμούν να μιλούν για τα προβλήματά τους.
Επιπλέον, η φράση «hate brings more hate» υποκρύπτει την απειλη πως όχι μόνο ο φεμινισμός δεν κάνει κάποια διαφορά αλλα υπάρχει ο κίνδυνος να κάνει και τα πράγματα χειρότερα προκαλώντας εντονότερες αντιδράσεις. Παραδέχεται πάντως ότι υπάρχει μίσος εναντίον μας.

Ακούστε λοιπόν όλοι εσείς που νιώθετε την ανάγκη να μας πείτε ότι ο μισογυνισμός θα εξαφανιστεί αν τον αγνοήσουμε και όσο μιλάμε τοσο πιο πολυ θα μας μισούν: Η πατριαρχική κοινωνία μισεί τις γυναίκες εδω και ΧΙΛΙΑΔΕΣ χρονια. Και guess what. Το «να μη δινουμε σημασια» και το να μη μιλάμε γι αυτό ΔΕΝ απέδωσε. Αυτο που απέδωσε ήταν ο φεμινισμός, ήταν το να υψώσουμε το ανάστημά μας και να διεκδικήσουμε το σεβασμό και την αξιοπρέπεια που αξίζουμε. Αν λοιπόν θες εσύ να μας πεις ότι δεν έχουμε δικαίωμα να μισούμε όσους μας χλευάζουν καθημερινά και μας θεωρούν κατώτερο είδος, αν θες να μας πεις οτι θα πρέπει να γυρίσουμε και το άλλο μάγουλο και να ανταπαντήσουμε με χριστιανική αγάπη σε οσους μας βρίζουν και υποτιμούν, είσαι μέρος του προβλήματος.

Μην έρχεστε να μας πείτε πώς θα αντιδράμε σε μορφές καταπίεσης τις οποίες δεν χρειαστήκατε ποτέ να αντιμετωπίσετε γιατί έτσι απλά τις διαιωνίζετε. Η ιδέα ότι εμείς θα παραμένουμε θηλυκές και ευχάριστες σε μια κοινωνία που μας φτύνει στη μουρη είναι κι αυτή, κατά βάση, μισογυνικη. Η αντίληψη ότι καλύτερα να μείνουμε στην αφάνεια γιατί η ορατότητά μας ενοχλεί, είναι κι αυτή πατριαρχική. Η κοινωνία δε θα γίνει καλύτερη αν σπρώξουμε τον μισογυνισο, τον ρατσισμό και την ομοφοβία, την τρανσφοβία κάτω από το χαλακι αλλά μονο αν δώσουμε στις φωνές των καταπιεσμένων τον χωρο που τους αναλογεί.

Αν δεν έχετε καμία καλύτερη συμβουλή να προσφέρετε, αν δεν μπορείτε να ενώσετε τη φωνή σας με τη δική μας, τουλάχιστον βουλώστε και κρατήστε το mansplaining και το πατρωνάρισμα για τον εαυτό σας.

~Hürrfem Sultan

hate brings more hate

dont fight hate

Πώς να Κρατήσεις Έναν Άντρα

Εδώ βλέπουμε ενα κοινωνικό μήνυμα προσφορά ενός απογοητευμένου άντρα που όμως μας έχει εντυπωθεί στο μυαλό από μικρές: για να «κρατήσεις» έναν άντρα πρέπει να διατηρείσαι όμορφη κι αδύνατη και να κάνεις σεξ μαζί του. Είτε έχεις όρεξη είτε οχι. Αν έχεις, τόσο το καλύτερο, αν όχι, ε πιέσου λίγο και θα σου βγει στην πορεία. Ή απλά κάνε λίγη υπομονή. Αλλιώς θα σε βαρεθεί και θα βρει άλλη αφού άλλωστε είσαι πλήρως αναλώσιμη και εναλλάξιμη.

Η σεξουαλική πράξη ως «συζυγική υποχρέωση» και γενικότερα ως κάτι που κάνουμε απλά για να κρατήσουμε έναν αντρα, σαν παραχώρση, σαν χάρη, είναι και η βασική αναπάράσταση του σεξ ως κατι που η γυναίκα προσφέρει ως αντάλλαγμα για να έχει σχέση την ίδια ώρα που η σχέση είναι αυτό που προσφερει ο άντρας ως αντάλλαγμα για το σεξ. Είναι και ο βασικός λόγος άλλωστε που οι γυναίκες συχνα αναγκάζονται να επικαλεστούν δικαιολογίες για να μην κάνουν σεξ (πονοκέφαλο, περιόδο κτλ) σαν να χρειάζεται να απολογηθούν που στερούν από τον άντρα αυτό που δικαιούται.

Στο πλαίσιο αυτό, η γυναίκα δε θεωρείται οτι έχει αυτόνομη επιθυμία, ή εν πάση περιπτώσει η δική της επιθυμία δεν ενδιαφέρει κανέναν, αρκεί να υποταχθεί σε αυτή του άντρα της. Και στο πλαίσιο αυτό δεν είναι να απορείς που τόσες γυναίκες χάνουν την όρεξή τους -σε κανέναν δεν αρέσει να αισθάνεται υποχρεωμένος να κάνει κάτι, it sucks the fun out of everything.
Αν λοιπον είσαι κι εσύ από αυτούς τους άντρες που θεωρούν οτι «ο άντρας έχει πάντα όρεξη και καύλες και η γυναίκα ΠΟΤΕ» μάλλον κάτι κάνεις λάθος.

~Hürrfem Sultan

αμα η γυναικα δεν καθεται στον αντρα

H Εμμονή με τον Φεμινισμό Βλάπτει Σοβαρά την Πατριαρχία

Προς όλους τους σεξιστές,
Η «εμμονή» με αυτά τα θέματα δημιουργεί προβλήματα μόνο σε εσάς και τους απολογητές της πατριαρχίας. Όχι εμάς. Εμάς τα προβλήματά μας τα δημιουργεί η πατριαρχία. Κι αυτή δε θα τελειώσει χωρίς να «ψειρίζουμε» τέτοια θέματα. Δεν είναι ίωση να κάνει τον κύκλο της και να περάσει μόνη της.

‪#‎ωχουμωρετωρα‬ ‪#‎πωςκανετεετσι‬

~Hürrfem Sultanπρος ολους