H Body Police σε Παρακολουθεί

Όταν λέω εγώ οτι η Αστυνόμευση Σώματος παιρνει την δουλειά της στα σοβαρά νομίζετε ότι υπερβάλλω. Εδώ μας έχουν φακελώσει κανονικά, τι φωτογραφίες με φαγητά τσεκάρουν μετρώντας τις θερμίδες, τι σελίδες που κανουμε like διασταυρώνουν, μονο στο σπίτι μας το βράδυ δεν μπαίνουν να ελέγχουν το ψυγείο και τα σκουπιδια μας.

Το πόρισμα της μακροχρόνιας έρευνάς τους συνοψίζεται ως εξής:
-αν είσαι παχιά και λες ότι δεν τρως, ψεύδεσαι
-αν είσαι παχιά και δηλώνεις ότι τρως, είσαι αηδια και πρέπει να ντρέπεσαι
-αν είσαι αδύνατη και λες οτι τρως, ψεύδεσαι
-αν είσαι αδύνατη και λες οτι κάνεις δίαιτα είσαι ματαιόδοξη «ανορεξική» που τζήζες φάε κάτι, μη κάθεσαι απλά και μας κοιτάς που τρώμε, τι ανασφαλής που είσαι.

Επίσης το αδύνατη ειναι για τέτοιους τύπους ευφημισμός του «κορμί για τσόντα» γιατί για ποιον άλλο λόγο να διαθέτει μια κοπέλα ένα σώμα που αυτοί θεωρούν ωραίο αν οχι για να το εκθέσει στην αντρική ματιά?

Ας αφιερώσουμε λοιπόν ένα ειρωνικό γέλιο στους άντρες που κάθονται και ασχολούνται με το τι τρώμε και πόσα κιλά είμαστε γιατί θεωρούν χρέος τους να μας υπενθυμίζουν οτι το σώμα μας βρίσκεται υπό συνεχή επιτήρηση.

~Hürrfem Sultan

ας αφιερωσουμε ενα ειρωνικο γελιο

Αφιέρωμα στις Επιθέσεις που Δέχονται οι Άντρες Σύμμαχοι

Έφτιαξα ένα μικρό κολλάζ με τις διάφορες επιθέσεις που δέχονται οι άντρες σύμμαχοι (δημόσια αλλά και στο inbox τους ) όταν τολμάνε να εκφράζονται κατά του σεξισμού και να μας υπερασπίζονται ενάντια στις μισογυνικές επιθέσεις. Όπως έχουμε ξαναπεί, οι άντρες σύμμαχοι αποτελούν τεράστια πλήγμα για την ρητορική που θέλει το φεμινισμό το καταφύγιο των αγάμητων γυναικών που μισούν τους άντρες. Για το λόγο αυτό οι απολογητ@ς της πατριαρχίας προσπαθούν να τους μειώσουν είτε υπονοώντας πως μας υποστηρίζουν μπας και τους ανταμείψουμε με σεξ, είτε επιτιθέμενοι ευθέως στον ανδρισμό τους. Και οι δύο γραμμές υπεράσπισης της πατριαρχίας απέναντι στους άντρες συμμάχους στην ουσία συντηρούν το πρότυπο της κυρίαρχης αρρενωπότητας που θέλει τον Άντρα™ να μην ενδιαφέρεται για τις γυναίκες παρά μόνο ως σεξουαλικά αντικείμενα εκτός πια κι αν είναι τόσο αδύναμος που μπορούμε να τον χειραγωγήσουμε –κοινώς, να τον βάλουμε στο βρακί μας. Ο πραγματικός άντρας δε θα ασχολιόταν ποτέ με τον φεμινισμό γιατί ο σεξισμός είναι μέρος της αρρενωπής επιτέλεσης, ένας τρόπος για να επιβεβαιώνει τον ανδρισμό του γελώντας με τους φίλους του εις βάρος μας.

Δυο απορίες μόνο μου δημιουργούνται από όλα αυτά τα σχόλια: Πρώτον, αφού οι φεμινίστριες έγιναν φεμινίστριες επειδή κανείς δεν ήθελε να τις γαμήσει, πώς στο καλό έχουμε όλους αυτούς τους άντρες που μας υποστηρίζουν μπας και τους κάτσουμε? Τελικά είμαστε unfuckable ή όχι? Να ξέρουμε αν θα παραμείνουμε φεμινίστριες τελικά!

Και δεύτερον, από που πηγάζει όλη αυτή η σιγουριά ότι οι σύμμαχοι δεν πρόκειται να «γαμήσουν» και τους το κοπανάνε ολοι? Επειδή, το σεξ είναι αποκλειστικότητα του άντρα του βαρύ, που βρίζει και υποτιμά τις γυνάικες που στο κρεβάτι όμως είναι το κτήνος που κατά βάθος όλες ποθούμε? Κούνια που σας κούναγε…

~Hürrfem Sultan

χωρίς τίτλο 11990690_941329329246500_8581074749069639779_n amn sory agapes κεφτες κιοφτες 2 μπασ και σου κατσει καμια φεμινιστρια οταν ξυριζονται

Τα Ανδρικά Παράπονα

Eδώ είναι μία λίστα με τα υποτιθέμενα αντρικά παράπονα που στην πραγματικότητα είναι μια λίστα που προσφέρει τη δικαιολογία που χρειάζεται ένας άντρας για κάθε είδους μαλακισμένη συμπεριφορά προς τις γυναίκες ή τέλος πάντων για να είναι υπεράνω κριτικής:δεν φταίει η συμπεριφορά του άντρα, φταίει η γυναίκα που δεν το βρίσκει ωραίο γιατί ολοι ξέρουμε πως οι γυναίκες δεν έχουν πραγματικά αρχές, διεκδικήσεις και σταθερά κριτήρια, ή τουλάχιστον όχι όταν εμφανιστεί ο σουπερ γκόμενος που θα τις τουμπάρει και τις κάνει να δεχθούν τα πάντα. Οι άντρες έτσι μπορούν να διατηρούν την κοσμοθεωρία τους οτι εμεις είμαστε ρηχές χαζογκόμενες και κάθε φορά που τους ασκούμε κριτική να βυθίζονται σε μία θάλασσα αυτολύπησης και μίσους επειδή φταίει που δεν τους βρίσκουμε ωραίους.

Να σημειωθεί οτι τα πρώτα αντικείμενα της λίστας διαιωνίζουν την αντίληψη ότι η σεξουαλική παρενόχληση και η αντικειμενοποίηση είναι ΟΚ αρκεί να γίνεται από ωραίους άντρες, και ότι αν παραπονόμαστε γι αυτά ειναι επειδή όντως μας ενοχλούν, είναι απλα επειδή δεν θαμπωθήκαμε τόσο από την ομορφια κάποιου που να μη μας ενοχλεί που μας βλέπει σαν ένα ζευγάρι βυζιά ή που δεν ξεκολλάει από πάνω μας παρά τα αρντηικά vibes. Ο παράγοντας της συναίνεσης έτσι για άλλη μια φορά θάβεται κάτω απο τα στερεότυπα και την πεποίθηση πολλών αντρών πως εμείς κατά βάθος γουστάρουμε πατριαρχία αρκεί να έρχεται από τους «σωστούς» άντρες.

~Hürrfem Sultan

parapona

H Υποχρέωση να Είσαι Περιποιημένη

Κοίτα να δεις κι εγώ που νόμιζα ότι οι άντρες είναι υπέρμαχοι της «φυσικής ομορφιάς» κι εμείς πάμε και βάζουμε ολο αυτό το make up από τη πολλή μας την ματαιοδοξία και ανασφάλεια -που φυσικά αποκτήσαμε έτσι από μόνες μας, επειδή ειναι η γυναικεία φύση.

Η κοινωνική επιταγή η γυναίκα να είναι πάντα όμορφη και περιποιημένη όταν βγαίνει απο το σπίτι αντανακλά τη θέση της όχι μόνο ως διακοσμητικό αντικείμενο αλλά και ως δημόσιο θέαμα για τον κάθε τυχαίο περαστικό που ρίχνει το βλέμμα του πάνω της. Η ομορφιά ειναι μια ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ για τις γυναίκες προς την κοινωνία, και κάθε γυναίκα που δεν κάνει τον ΚΑΘΗΚΟΝ της, κάθε γυναίκα που δεν εξαντλεί το 100% των δυνατοτήτων της να δείχνει όσο πιο όμορφη γίνεται θα κριθεί γι αυτό. Δεν είναι τυχαίο ότι η φράσεις οπως «δεν προσπαθεί αρκετά» αναφερόμενες στην εξωτερική εμφάνιση κατευθύνονται προς γυναίκες οι οποίες θεωρείται ότι παραμελούν την εμφάνισή τους και αυτό βέβαια της κάνει λιγότερο θηλυκές -λιγότερο γυναίκες.

Και σε αυτό το περιβάλλον ολες οι προσπάθεις των γυναικών να βελτιώσουν την εμφάνισή τους ακομα και εις βάρος ης υγεία τους, εκλαμβάνονται ως σημάδι ναρκισσισμού και όχι σύμπτωμα της πατριαρχίας η οποία τις πιέζει αδιάκοπα να δείχνουν νέες και όμορφες -σύμφωνα φυσικά με αυθαίρετα πρότυπα. Και εννοείται οταν η γυαίκα χρησιμοποιεί την μόδα, το make up κτλ με τρόπο που δεν εγκρίνουν οι άντρες, και πάλι θα κριθούν, γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε πως όλα τα κάνουμε για να αρέσουμε στο «άλλο φύλο», θεος φυλάξοι αν χρησιμοποιήσουμε κάτι από αυτά τα «δωρα» για να αρέσουμε σε εμάς.

~Hürrfem Sultan

sakoules

Και το Σχόλιο της Ημέρας

Και το Σχόλιο της Ημέρας

Η Πατριαρχία δεν Εξαφανίζεται αν Χωρίσεις

Αυτό το σχόλιο δείχνει πώς η μόνη καταπίεση από το άλλο φύλο που μπορούν να διανοηθούν οι άντρες, είναι αυτή σε προσωπικό επίπεδο, κυρίως από τη σχέση τους -άντε και από τη μάνα τους ή την προισταμένη τους. «Καταπιέζεσαι από το άλλο φύλο? Είναι απλό, άλλαξε γκόμενο» φαίνεται να προτείνουν όσοι αδυνατούν να καταλάβουν τη συστημική φύση του φαινομένου. Αυτός είναι και ο λόγος που και τόσοι πολλοί άντρες οι οποίοι τάσσονται κατά του φεμινισμού θεωρούν πως οι φεμινίστριες είναι απλά γυναίκες που ατύχησαν και έμπλεξαν με λάθος άντρες. Αχ, αν είχαν διαλέξει τίποτα Καλά Παιδιά™ σαν τους ίδιους δε θα είχαν μισήσει τόσο πολύ τους άντρες και δε θα είχαν γίνει φεμινίστριες. Να πρόσεχαν.

Όχι παιδιά, οι καταπιεστικές και κακοποιητικές σχέσεις με άντρες είναι μόνο μία πτυχή της πατριαρχίας και της ασυμμετρίας εξουσίας ανάμεσα στα δύο φύλα. Πολλές φεμινίστριες δεν έχουν παρά καλές εμπειρίες στις προσωπικές τους σχέσεις, κι αυτό γιατί ο σύντροφός σου και οι φίλοι σου ειναι κάτι που θεωρητικά τουλάχιστον επιλέγεις -αν και η πατριαρχική πλύση εγκεφάλου επηρεάζει κι αυτά. Το πρόβλημα με την πατριαχία και κάθε μορφή συστημικής καταπίεσης όμως είναι οτι διαπερνά το φάσμα όλων των σχέσεων, δεν μπορείς απλά να την αποφύγεις. Εκδηλώνεται στην οικογένεια, τον εργασιακό χώρο, την τηλεόραση, το διαδίκτυο, τους αγνώστους που σε κοιτάνε σαν ένα κομμάτι κρέας. Δεν υπάρχει οριστική έξοδος από αυτή, εκτός αν αποφασίσεις να πας να ζήσεις μόνη σου στην έρημο. Δεν μπορείς να αποφύγεις την απαξίωση, την παρενόχληση, την απειλή σεξουαλικής βίας απλά με μία καλύτερη σχέση.

Η πατριαρχία δεν είναι μεμονωμένο φαινόμενο, και γι αυτό ούτε ο φεμινισμός είναι το υποκατάστατο ενός καλύτερου συντρόφου, είναι ένα συλλογικό κίνημα. Η πατριαρχια δεν λύνεται χωρίζοντας, οπως και ο ρατσισμός, η ομοφοβία, η τρανσφοβία δεν λύνονται αλλάζοντας παρέες ή η ταξική καταπίεση αλλάζοντας εργοδότη.

~Hürrfem Sultan

αναγνωστου

Γιατί οι Αντι-Φεμινιστές Είναι και Μισογύνηδες

«Ταυτίζετε τις έννοιες του αντι-φεμινιστή και του μισογύνη», αναρωτιέται αθώα ο Γιάννης, που σε παλιότερο σχόλιό του* είχε δηλώσει για τις φεμινίστριες πως «κάτι μαλακισμένες σαν εσάς θα ήταν πολύ ωραίο θέαμα να καίγονται στη πλατεία Συντάγματος» (sic).

Ο Γιάννης είναι ένα καλό παραδειγμα άντρα που αποδεικνύει πως το να είσαι αντιφεμινιστής και μισογύνης ΕΙΝΑΙ το ίδιο πράγμα. Μπορείς βέβαια να μην είσαι φεμινιστής γιατί δε σε έχει απασχολήσει ποτέ το θέμα, γιατί δεν το έχεις ψάξει -όπως πιθανότατα ήταν πολλ@ φεμινίστριες και σύμμαχοι παλιότερα. Αλλά αν σε ενοχλει τοσο ο φεμινισμος που να τασσεσαι ρητά εναντίον του, αν σε ενοχλούν τοσο πολύ οι φεμινίστριες που να ξοδεύεις χρόνο για να τις παρενοχλήσεις διαδικτυακά, αν στην σπάνε τόσο που να εύχεσαι να καούν ζωντανες, μάντεψε τι: ΝΑΙ,ΕΙΣΑΙ ΜΙΣΟΓΥΝΗΣ. Αν «αγαπας» μονο τις γυναίκες που νίωθεις οτι εκπληρώνουν τον ρόλο που εσύ έχεις φανταστεί γι αυτες, τοτε δεν αγαπάς τις γυναίκες, αγαπάς τον εαυτό σου και την θλιβερή μισογυνική σου πραγματικότητα. Αν ο φεμινισμός χτυπάει κάποιο νεύρο που σε προδιαθέτει αρνητικά, τότε είναι μάλλον γιατί αρνείσαι να εγκαταλείψεις τις σεξιστικές συμπεριφορές σου. Κι αν θεωρείς ότι οι γυναίκες έχουν ήδη κατακτήσει την ισότητα, μάλλον δεν δίνεις και πολλή σημασία στα προβλήματά τους, στην καθημερινή τους πάλη με τον σεξισμό. Και παρα την κλάψα για την εξίσωση του αντιφεμινιστή με τον μισογύνη, παρά την κλάψα για ανιστροφο ρατσισμο, ας προσέξουμε ότι ειναι ο Γιάννης που θεωρεί ότι το κάψιμο των σουτιέν θα έπρεπε να τιμωρείται με το κάψιμο των γυναικών.

Συγγνώμη που θα σας ξεβολέψω από την (ουδέτερη) θέση σας αλλά δεν υπάρχει μεσαίο οδός ανάμεσα στον φεμινισμό και τον μισογυνισμό, όπως δεν υπάρχει και μεσαίος δρόμος ανάμεσα στον ρατσισμό και τον αντιρατσισμό, την υποστήριξη των LGBTQ δικαιωμάτων και την ομοφοβία. Αν δεν τάχθείς ρητά εναντίον μιας αδικίας τότε την διαιωνιζεις. Αν επιλέγεις να διατηρήσεις το προνόμιό σου και αρνείσαι να ανοιξεις τα μάτια σου μπροστά σε οσ@ς υποτιμούναι, παρενοχλούνται, κακοποιούνται, δολοφονούνται, τότε απλά είσαι κομμάτι του προβληματος.

~Hürrfem Sultan

arwnis

*https://naieisaimisogynis.wordpress.com/…/καθημερινός-σεξι…/

Γιατί Είναι Κακό να Πηγαίνεις με Πολλούς Άντρες: Επιτέλους η Εξήγηση

Εδώ ο Τάσος, με όλο το ενδιαφέρον και το σεβασμό του προς τις γυναίκες, επιδιδεται σε ένα προηγμένο mansplaining σχετικά με το γιατί δεν πρέπει να πηγαίνουμε με πολλούς άντρες.

Καταρχήν διευκρινίζει οτι δεν το θεωρεί ΚΑΚΟ, για να μην παρεξηγηθεί και ως κανένας μισογύνης. Απλά θεωρεί οτι ορθώς οδηγεί τους άλλους να μας συμπεριφέρονται «ΑΝΑΛΟΓΩΣ». Χμμμ τώρα μπορεί να το ψειρίζω υπερβολικά -όπως κάνουν άλλωστε οι φεμινίστριες- αλλά όταν λες οτι σε μια πράξη σωστά αναλογεί μια υποτιμήτική, τιμωρητική συμπεριφορά, δεν είναι σαν να λες οτι θεωρείς την πράξη κακή; Με λίγα λόγια ο Τάσος μας προειδοποιεί: μπορείτε να κάνετε ό,τι θέλετε, αλλά αν αν επιλέξετε τον κακό δρόμο θα υποστείτε και τις συνέπειες. Ευχαριστούμε που έχουμε την άδεια σου Τάσο. Δεν μας λες κατι καινούριο.

Αυτό που ο Τάσος δεν μας εξηγεί είναι γιατί το να πηγαίνουμε με πολλούς άντρες σημαίνει ότι μας αξίζει να μας συμπεριφέρονται άσχημα, γιατί κάτι τέτοιο δεν εμπίπτει στα πλαισια του «νόμιμου και ηθικού» και, κυρίως, γιατί η απάντηση, οποια και να είναι, ισχύει μονο για τις γυναίκες. Αυτό που ουσιαστικά μας λέει είναι: είτε συμμορφωθείτε με τα αυθαίρετα και παράλογα πατριαρχικά πρότυπα είτε αντιμετωπίστε το στίγμα χωρίς να διαμαρτύρεστε.

Για άλλη μια φορά βλέπουμε την αδυναμία των απολογητών της πατριαρχιας να μας εξηγήσουν γιατί το να πηγαίνει μια γυναίκα με πολλούς άντρες τελικά θεωρείται ανήθικο. Πώς μια πράξη που θεωρείται αποδεκτή από τους άντρες, μετατρέπεται σε απαράδεκτη όταν υιοθετείται από γυναίκα. Όπως και στο πατριαρχικό ρητό για τις κλειδαριές και τα κλειδιά, η ταυτολογική λογική της πατριαρχίας αδυνατεί να εξηγήσει τι στο διάλο φυλάμε πια με την περίφημη κλειδαριά αν όχι την τιμή μας όπως ακριβώς αυθαίρετα την έχει ορίσει η ίδια η πατριαρχία.

Η απάντηση του Τάσου θα μπορούσε να συνοψιστεί με λίγα λογια στο «Γιατί έτσι». Κι εμείς είματε εδώ για να αμφισβητήσουμε αυτή την απάντηση και όλο την ασυναρτησία και την ασυνέπεια της πατριαρχίας -με την οποία φαίνεται να συμφωνούν τόσοι πολλοί.

~Hürrfem Sultan

θα σου συμπεριφερθει αναλογως

Street Harassment και Κουλτούρα του Βιασμού

Είναι αστείο γιατί η σεξουαλική παρενόχληση στο δρόμο έχει πλάκα, ιδιώς αργά το βράδυ, όταν η κοπέλα περπατάει μόνη της και δεν υπαρχει πολύς κόσμος τριγύρω. Είμαι σίγουρη ότι τι πήρε ως ΤΕΡΑΣΤΙΟ κοπλιμέντο και δεν ένιωσε καθόλου να απειλείται. Φαίνεται και από τη στάση του σώματός της άλλωστε.

Btw, ποτέ κανείς δεν έβγαλε γκόμενα ακολουθώντας την στο μηχανακι με το κολλητό του. Ποτέ. Κανείς. Ούτε στο 93′ ούτε στο 1093′

~Hürrfem Sultan

κλαρινογαμπρος

Να Σε Κεράσω Λίγη Πατριαρχία;

Όχι ρε καραγκιοζάκο, θα βάλουμε την τιάρα με τα διαμάντια που μας αγόρασες, θα απολαύσουμε το δείπνο που επέμενες να μας πληρώσεις και όταν μας γυρισεις στο σπίτι μετά τη βόλτα θα σου πουμε ΤΡΑΒΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΤΙΣ ΠΑΝΤΟΦΛΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ.

Ξέρεις γιατί; Γιατί ποτέ καμία γυναίκα δεν ζήτησε να την κεράσεις και να της πάρεις κοσμήματα, πότε δε σε ανάγκασε κανείς να τα κάνεις όλα αυτα. ΜΟΝΟΣ σου το επέλεξες. Και όπως πολύ ξεκάθαρα παραδέχεσαι δεν τα έκανες απο την καλή σου την καρδιά αλλά ακριβώς επειδη περιμένεις ανταπόδοση σε μορφή υπηρετριας. Οh well, έπαιξες και έχασες.

Το κέρασμα και τα δώρα αποτελούν ένα απομεινάρι από την εποχή που στις γυναίκες δεν επιτρεπόταν να είναι οικονομικά ανεξάρτητες. Δεν είναι τυχαίο που οι άντρες πρσκολλώνται σε αυτό αντί να προχωρησουν προς τα εμπρος απορίπτοντάς το, δεν είναι τυχαιο που αντί να μιλήσουν κάτα της συνήθεις αυτής παραπονιούνται για το γεγονός ότι δεν αποδίδει. Ειναι γιατί ο διακανονισμός αυτός πάντα βόλευε τους ίδιους, ήταν ανέκαθεν ένα σημάδι εξουσίας πάνω μας.

Εχω σιχαθει λοιπον τους άντρες που χρησιμοποιουν το κέρασμα ως δικαιολογία κατά του φεμινισμού. Κι εμείς κερνάμε και παίρνουμε δώρα και κάνουμε βόλτα τους φίλους και τις φίλες μας, δεν ακούς καμία μας να γκρινιάζει γιατι δεν γίνονται σκλάβοι μας, για εμάς είναι μέρος των ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ όχι ιδιοτελών υπολογισμών. Αν εσύ λοιπό το κάνεις για να μπορείς να ζητάς μετά να σου φερουν τις παντόφλες ή να σου κάτσουν, μην κλαίγεσαι όταν σε κοιτάνε και γελάνε στη μούρη σου λέγοντα ΟΧΙ. Γιατί είναι σαν να λές «Εγώ έκανα το χρέος μου απέναντι στην πατριαρχία, γιατί δεν το κάνεις κι εσύ»; Γιατί έτσι γουστάρουμε. Γιατί δεν παίρνουμε απο συναισθηματικούς εκβιασμους. Γιατί τα δώρα σας δεν δημιουργούν κάποιο χρέος που θα πρεπει να ξεπληρώσουμε με σεξ ή οικιακή εργασία. Γιατί η ζωή μας δεν άλλαξε σημαντικά με το βραχιόλι που μας πήρατε ή το φιλέτο που μας κεράσατε, οσο και αν κάθεστε και κρατάτε τεφτέρια με το πόσα ξοδέψατε για εμας και περιμενετε να τα πάρετε πίσω και με τόκο.

Αν έχετε βαρεθεί τα δύο μέτρα και τα δύο σταθμά έχω μια σίγουρη λύση για εσάς: Σταματήστε να κερνάτε και βουλώστε το στοματάκι σας. Σταματήστε να κατηγορείτε τις γυναίκες επειδή δεν ανταποκρίνονται στις τακτικές σας όπως ειχατε υπολογίσει βασισμένοι στα σενάρια της πατριαρχίας. Και προ πάντων: σταματήστε να περιμένετε ότι θα μας ελέγχετε με τα λεφτά. Οι εποχές άλλαξαν. Καλλιεργήστε την προσωπικότητά σας, θα αποφέρει περισσότερα. Αλλά μάλλον σαν είναι πιο εύκολο να πείτε, «άστο, κερνάω εγώ σήμερα» και να περιμένετε την ανταμοιβή σας.

~Hürrfem Sultan

otan dehesai to kerasma

Μισογυνισμός Δεν Είναι να Μισείς Όλες τις Γυναίκες

Βασικά όχι. Μισογυνισμος ΔΕΝ είναι να μισείς όλες τις γυναίκες και μόνο επειδή ειναι γυναίκες. Μισογυνισμός ειναι και να μισείς κάποιες γυναίκες επειδή δεν χωράνε στο καλούπι που έχεις φτιαξει εσύ γι αυτές, επειδή δεν ικανοποιούν τις ανάγκες, τα συμφέροντά σου, τις φαντασιώσεις σου. Μισογυνισμος για παράδειγμα ειναι να κοροιδεύεις τις παχιές επειδή θεωρείς ότι μια γυναίκα οφείλει να είναι αδύνατη. Να χλευάζεις τις «αγαμητες» γιατί νομίζεις ότι μόνο η καύλα ενός άντρα δίνει νόημα στην ύπαρξη μιας γυναίκας. Να βριζεις οποιες γυναίκες δε σου κάθονται ή σε αγνοουν γιατί πιστεύεις ότι οι γυνάικες οφείλουν να ικανοποιουν τον εγωισμο και τις σεξουαλικές σου ανάγκες. Μισογυνισμός είναι να μισείς τις γυναίκες που τολμάνε να διεκδικήσουν ισότητα και σεβασμό γιατί θεωρείς ότι οι γυναικες θα πρέπει να είναι ήσυχες, σεμνές, να μην πολυακούγονται και να μη σου πρήζουν τα αρχ*δια με τις απόψεις τους. Μισογυνισμός ειναι να βαφτίζεις τις παραπάνω κατηγορίες γυναικών «κακομαθημένες» και «ηλίθιες» για να πεισεις τον εαυτό σου ότι φταίνε αυτές που τις μισείς και όχι εσύ που είσαι μισογύνης.

Μπορεις να λατρεύεις την μάνα σου, τη θεία σου, την κοπέλα σου, την αδελφή σου και όσες γυναίκες σε φροντίζουν, τις χρειάζεσαι ή κάνουν σεξ μαζί σου και πάλι να είσαι μισογύνης. Οπως μπορείς να είσαι ρατσιστής και να έχεις φίλους μαύρους ή μετανάστες όσο δεν σου υπενθυμίζον τα ζητήματα της φυλής και του ρατσισμού που σε κάνουν να νιώθεις άβολα. Δεν είναι τυχαίο πως το «Δεν είμαι ρατσιστής/ομοφοβικός/σεξισής, έχω φίλ@ς μαύρους/γκέι/σχέση» είναι από τις πιο κλισέ ατάκες που χρησιμοποιούν ακριβώς αυτές οι κατηγορίες ανθρώπων.

Μισογυνισμός δε σημαίνει αναγκαστικά να μισείς όλες τις γυναίκες αλλα να τις μισείς όταν δεν ξέρουν «τη θέση τους». Αλλά έτσι τις υποτιμάς όλες.

~Hürrfem Sultan

μισογυνισμος είναι οταν