We read this article so that you don’t have to:Όσο σκοτώνεις το θηλυκό μέσα σου, τόσο εξαφανίζεις το αρσενικό γύρω

%ce%bf%cf%83%ce%bf-%cf%83%ce%ba%ce%bf%cf%84%cf%8e%ce%bd%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%84%ce%bf-%ce%b8%ce%b7%ce%bb%cf%85%ce%ba%ce%bf-%ce%bc%ce%ad%cf%83%ce%b1-%cf%83%ce%bf%cf%85
Στο άρθρο αυτό ο Γιώργος δίνει ρεσιτάλ mansplaining εξηγώντας στις «σύγχρονες γυναίκες» πώς νιώθουν. Όχι πώς θα πρεπε να νίωθουν αλλά πως νιώθουν. Γιατί ο Γιώργος ξέρει καλύτερα και θέλει να μας σώσει από τον εαυτό μας.

Αφού λοιπόν αναμασήσει το κλισέ οτι οι σύγχρονες γυναίκες θέλουν να γίνουν άντρες (γιατί φυσικά ο δυναμισμός και το ενδιαφέρον για την καριέρα ειναι αντρική πατέντα), ο Γιώργος εκφράζει την βεβαιότητα ότι το βράδυ νίωθουμε μόνες μας καθώς τίποτα από αυτά δεν γεμίζει το κενό που μόνο ένας άντρας θα μπορούσε να γεμίσει. O ψυχολόγος από τα Lidl που γράφει αυτό το άρθρο, και όσοι ισχυρίζονται το ίδιο, δεν έχουν σκοπό άλλο από το να μας χειραγωγήσουν συναισθηματικά οδηγώντας μας να πιστέψουμε πως η ζωή μας θα ήταν καλύτερή αν δεν είχαμε ξεχάσει να νιαουρίζουμε (sic), κάτι που προφανώς διώχνει τα πραγματικά αρσενικά όπως τον ίδιο. Ο τίτλος του άρθρου άλλωστε κρύβει έναν εκβιασμό απειλώντας μας έμμεσα ότι αν συνεχίζουμε στο δρόμο προς την ισότητα και την ανεξαρτησία, τα αρσενικά που καταβάθος ποθούμε θα εξαφανιστούν. Ο εκβιασμός αυτός βέβαια δεν είναι παρά μία μπλόφα καθως για κάθε γυναίκα που κοιμάται μόνη της το ίδιο κάνει αναγκαστιά και ένας άντρας και ο συγγραφέας δε μας εξηγεί σε κανένα σημείο του λαμπρού αυτού άρθρου γιατί δε θα πρέπει να είναι οι άντρες που θα πρέπει να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα για να μη μείνουν μονοι τους.
Γιώργο και λοιποι mansplainers, τα «αρσενικά» που περιγράφετε θα πρέπει είτε να εξαφανιστούν είτε να εξελιχθούν, καθώς ο άντρας που θα χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι και θα ρίξει τα μπινελίκια του (sic) δεν είναι ένα είδος που εμείς οι «σύγχρονες γυναίκες» καιγόμαστε να διαιωνιστεί. Πώς το λέτε εσείς οι οπαδοί της πατριαρχίας αυτό με την επιβίωση του καταλληλότερου? Ε, αυτό.

~Hürrfem Sultan

Οι Άντρες που Ξυρίζουν τα Πόδια τους ως Απειλή για την Πατριαρχία

15965936_156447374843602_7127911234908522704_n

Οι φύλακες της πατριαρχίας συνεχίζουν να μην αντιλαμβάνονται το νόημα της φράσης «γυναίκα δεν γεννιέσαι, γίνεσαι» και εξακολουθούν να συγχέουν βιολογικές λειτουργίες με πολιτισμικές επιταγές- όπως η αποτρίχωση- που υποτίθεται αφορούν μόνο τις γυναίκες. Εν τω μεταξύ ενώ το ξύρισμα για τις γυναίκες απλά διαιωνίζει την ιδέα οτι αυτές «από τη φύση τους» δεν έχουν τρίχες, στους άντρες για κάποιο λόγο φαντάζει αφύσικο.

Το meme αυτό εκφράζει τον φόβο πως αν οι άντρες αρχίζουν να κάνουν πράγματα που εντελώς αυθαίρετα θεωρούνται γυναικεία, το σύστημα που βασίζεται στο έμφυλο δίπολο θα καταρρεύσει και μετά τι θα κάνουμε χωρίς τις τρίχες ως οδηγό μας για το ποιοι είμαστε και τι ρόλο έχουμε στην πατριαρχία. Εφράζει επίσης τον πανταχού παρόντα φόβο της «εκθήλυνσης» των αντρών, που δεν είναι πια αρκετά άντρες, καθώς και μια νοσταλγία για τον ένδοξο παρελθόν, πριν μάθουν οι άντρες να ξεχωρίζουν τη διαφορά ανάμεσα σε μια κρέμα ενυδάτωσης και ένα λαμπατέρ.
Btw, οι τρανς άντρες έχουν περίοδο.

~Hürrfem Sultan

Mία Ξεχωριστή Χιονονιφάδα που Έχει Μόνο Άντρες Φίλους

%ce%b3%cf%85%ce%bd%ce%b1%ce%b9%ce%ba%ce%b5%ce%b9%ce%b5%cf%82-%cf%86%ce%b9%ce%bb%ce%b9%ce%b5%cf%82

«Εγώ δεν ειμαι σαν τις άλλες γυναίκες, γι αυτό δε μπορώ να γίνω φιλη μαζί τους» λεει πικραμένη μια ξεχωριστή χιονονιφάδα και σπεύδουν να κάνουν like και να αναφωνήσουν «πες τα!» ντουζίνες άλλες γυναίκες που δεν είναι σαν ολες τις άλλες. Και κάπως έτσι ο εσωτερικευμένος μισογυνισμός κρατάει τις γυναίκες χωρισμένες, υποτιμώντας η μία την αλλη ενώ η πατριαρχία τρίβει τα χέρια της αφού αφήνει εμάς να κάνουμε τη δουλειά της.

~Hürrfem Sultan

Οι Άντρες Παντρεύονται για να μας Κάνουν την Χάρη

%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%b7-%ce%b3%ce%b1%ce%bc%ce%bf%cf%85

 

Ένας ακόμα αγαπημένος πατριαρχικός μύθος είναι πως κάθε γυναίκα ζέι και αναπνέει για τη στιγμή που θα παντρευτεί, την ίδια στιγμή που οι άντρες ανεβαίνουν απρόθυμα τα σκαλιά της εκκλησίας, είτε επειδή τους «τυλίξαμε» -πιθανότατα μένοντας έγκυος επίτηδες- είτε για να μας κάνουν την χάρη. Δεδομένου βέβαια ότι έχει περάσει η εποχή που ο γάμος -ελλείψει άλλων επιλογών- ήταν θέμα επιβίωσης για τις γυναίκες (αν και αυτό συνεχίζει να ισχύει για κάποιες), τι ακριβώς κερδίζουν οι γυναίκες από ένα γάμο και τι ακριβώς χάνουν οι άντρες που να δικαιολογεί τη διαφορά στάσης?

Η Κοινωνιολόγος Lisa Wade* γράφει πώς οι γυναίκες δείχνουν να είναι πιο ευτυχισμένες ως single ή διαζευγμένες δεδομένου ότι στον γάμο έχουν λιγότερο ελεύθερο χρόνο και περισσότερες ευθύνες απο τους άντρες τους. Ο μόνος λόγος που αυτό προκαλεί έκπληξη είναι «o χείμαρρος προπαγάνδας που μας λέει το αντίθετο. Μαθαίνουμε από βιβλία, τηλεοπτικές σειρές, reality shows και ρομαντικές κομεντί πως οι single γυναίκες βρέχουν το βρακί τους για να παντρευτούν. Οι άντρες σέρνονται μεταφορικά ή κυριολεκτικά στην εκκλησία σε τηλεοπτικές διαφημίσεις και κωμωδίες για γάμους, μια ιδέα που επινοήθηκε από τον Χιου Χέφνερ το 1950 (πριν από το «playboy», οι άντρες που αντιστέκονταν στον γάμο ήταν ύποπτοι για ομοφυλοφιλία). Για να μην αναφέρουμε τα παιχνίδια με θέμα το γάμο που απευθύνονται στα κορίτσια και τα πανταχού παρόντα περιοδικά γάμου που απευθύνονται αποκλειστικά σε γυναίκες. Είναι σχεδον σαν να προσπαθούν πολύ σκληρά να μας πείσουν για κάτι που δεν είναι αλήθεια»

*https://thesocietypages.org/…/women-are-less-happy-than-me…/

~Hürrfem Sultan

Οικιακές Σκλάβες

%cf%87%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b5%ce%bc

Πως αντιδρούν οι οπαδοί της πατριαρχίας όταν ο φεμινισμός επικρινει την απλήρωτη οικιακή εργασία που είχει επιβληθει -και ακόμα επιβάλλεται- στις γυναίκες? Με fat-shaming memes που δείχνουν ότι είναι τόσο άσχετοι με τον φεμινισμό που νομίζουν οτι τον επινόησε μια διαχειρίστρια φεμινιστικής σελίδας στο facebook.

Οι νοσταλγοί της χρυσής εποχής της πατριαρχίας, όταν οι γυναίκες ήταν οικιακές σκλάβες, θεωρούν οτι απλά αυτή ηταν η δίκαιη συνεισφορά τους στο νοικοκυριο, ανάλογη με αυτή του άντρα, αποκρύπτοντας ομως πως η εργασία των αντρών ηταν ΕΜΜΙΣΘΗ και αυτο δημιουργούσε την οικονομική εξάρτηση των γυναικών από τους άντρες και κατά συνέπεια την υποταγή τους σε αυτούς. Επιπλέον, η γυναικεία εργασία ήταν πάντα υποτιμημένη καθώς οι άντρες θεωρουνταν ανέκαθεν τα παραγωγικά μέλη της κοινωνίας ενώ η γυναίκες αυτές που υποτίθεται απλά από ιδιοτέλεια και αγάπη συνεισέφεραν στο σπίτι.

ΥΓ: Επισης είναι ΧΙΟΥΡΦΕΜ ή Hürrfem -αυτό το λέω για όλους σας -_-

~Hürrfem Sultan

Αυτές Ήταν Γυναίκες

15782720_10154898371483887_1265790234_n

 

Ντοκουμέντο που αποδεικνύει οτι ο φεμινισμός κατέστρεψε τις γυναίκες και απο οικιακές σκλάβες στη υπηρεσία του άντρα και των παιδιών τους άρχισαν να έχουν και επιθυμίες που να αφορουν τις ίδιες.

~Hürrfem Sultan

Δεν Υπάρχει Άγιος Βασίλης

christmas

Να σας πω ένα μυστικό? Δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης! Ξέρετε τι άλλον δεν υπάρχει? Φεμινίστριες (μεγάλες ή μικρές) που έχουν ισχυριστεί ποτέ ότι δεν υπάρχει γυναικεία καταπίεση στη Δύση. Επίσης τρολ που να ξεκινάνε με το «είστε υπερβολικές» και να μην καταλήγουν σε μια σειρά γελοίων σεξιστικών σχολίων όπου βγάζουν όλη την άγνοια και σκατοψυχιά τους.

~Hürrfem Sultan

Δεν Υπάρχουν πια Παρθένες

%ce%bf-%ce%b8%ce%b5%ce%bf%cf%82

Είναι γνωστό ότι η εμμονή της πατριαρχίας με την γυναικεία παρθενιά δεν είναι απλά παρά ένα μέσα ελέγχου της σεξουαλικότητάς τους, όπως αυτή ορίζεται στο στενό πατριαρχικό πλαίσιο όπου σεξ σημαίνει αποκλειστικά την αντρική διείσδυση.
Και τι σημαίνει αυτό το παράπονο των αντρών πως «δεν υπάρχουν πια παρθένες?». Τίποτα άλλο από μια νοσταλγία του χρυσού παρελθόντος της πατριαρχίας με σκοπό να δείξει τη ηθική κατάπτωση των σημερινών γυναικών οι οποιες δεν είνα πια αγνές όπως εκείνες οι παλιότερες και άρα καλά κάνουν πια και δεν τις σέβονται -λες και σέβονταν αυτές των προηγούμενων γενεών.
Χαλαρώστε, ο αριθμός των «παρθένων» είναι ακριβώς ο ίδιος απλά τώρα είναι πιο πιθανό να επιλεξουν αυτές πότε, με ποιον ή ποια- θα την «χάσουν».

~Hürrfem Sultan

Όταν Δεν Επικροτούν το Έγκλημά Αλλά Κατηγορούν το Θύμα

rape

Κουλτούρα του βιασμού είναι να λες οτι δήθεν καταδικάζεις τον βιασμό ενώ ταυτόχρονα κατηγορεις γι αυτόν το θύμα.

~Χιουρφέμ Σουλτάν

Καλά Κορίτσια™ και Slut Shaming

%ce%b1%ce%bd%ce%bf%ce%bc%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%b7%cf%84%ce%b1

Το «κορίτσι είμαι» υποτίθεται θα πρέπει να κάνει το slut shaming και τον σεξισμό πιο αποδεκτα -δεν το λέει κάποιος φαλλοκράτης, το λέει ένα Καλό Κορίτσι™ που αποδεικνύει ότι μπορείς να κερδίσεις τον σεβασμό των αντρών αν προσπαθήσεις πολύ. Γι αυτό και οι γυναίκες τσιράκια της πατριαρχίας έχουν και τόση σημασία για το σύστημα.
Η λογική «εγώ δεν είμαι σαν τις άλλες» είναι ακριβώς αυτή που επέτρεψε σε τόσες γυναίκες να ψηφίσουν Τραμπ, έναν άντρα που πιστεύει ότι πρέπει να «πιασεις τις γυναίκες από το μ@υνι». Οι γυναίκες, μεγαλώνοτας στην πατριαρχία αλλά ξέροντας για τον εαυτό τους πώς δεν τους αξίζει να της «πιάσεις από το μ@νι», απλά θεωρούν πως αυτό ειναι κάτι που αξίζει στις άλλες γυναίκες, που δεν έχουν τη σωστή συμπεριφορά όπως οι ίδιες. Λύνουν έτσι την γνωστική ασυμφωνία εξαιρώντας τον εαυτό τους.
Οι γυναίκες αυτές θεωρούν πως αν παίξουν με τους κανόνες οι άντρες θα τους πάρουν στα σοβαρά, αγνοώντας πως συμμετέχουν έτσι σε ένα σύστημα που τις υποτιμά όλες μαζί, ως ομάδα, και πως οι κανόνες αυτοί είναι τόσο αυθαίρετοι που δεν μπορείς ούτως ή αλλως να παίξεις και να κερδίσεις.

~Hürrfem Sultan