Tι Εννοούμε Όταν Λέμε Ότι το Φύλο Είναι Κοινωνική Κατασκευή

%cf%80%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%b7%cf%82

Eίναι λίγο θλιβερό όταν οι φίλοι μας αντιφεμινιστές προσπαθούν να κάνουν κριτική σε έννοιες που δεν έχουν καν καταλάβει τι σημαίνουν, οπότε ας τους βοηθήσουμε λίγο για να μην ρεζιλεύονται άλλο:

  1. Πρώτον, κοινωνική κατασκευή δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία υλική ή βιολογική βάση. Σημαίνει απλά οτι τα νοήματα που αποδίδονται σε αυτές τις βιολογικές διαφορές,ο τρόπος που ερμηνεύονται και οι κοινωνικοί ρόλοι που τις συνοδεύουν είναι εξολοκλήρου κοινωικά κατασκευασμένα. Για παράδειγμα, διαφορές στο DNA υπάρχουν ανάμεσα στους μαύρους και τους λευκούς ή ανάμεσα σε δύο οποιαδήποτε άτομα δεν είναι ομοζυγωτικά δίδυμα. Η σημασία όμως που αποδιδεται στις διαφορές αυτές αποδίδεται από την εκάστοτε κοινωνία καθώς ένα ΧΧ χρωμόσωμα δεν σημαίνει ότι κάποια θα γίνει αυτόματα καλή μήτέρα και νοικοκυρά ούτε ένας φαινότυπος μαύρου δέρματος σημαίνει ότι κάποιος έχει χαμηλότερη νοημοσύνη ή προορίζεται για να μαζεύει βαμβάκι στις φυτείες
  2. Δεύτερον, ίδια η επιστήμη δέχεται πως δεν υπάρχουν μόνο δύο φύλα καθώς υπάρχουν και διαφορετικοί συνδυασμοί χρωμοσωμάτων που εμφανίζονται στα intersex άτομα. Το γεγονός πως η κοινωνία περιθωριοποιεί ή αγνοεί αυτά τα άτομα και συνεχίζει να δέχεται την ύπαρξη μονο δύο φύλων γιατί αυτό στηρίζει το προ-υπάρχον σύστημα φύλου, δεν οφείλετε σε επιστημονικούς αλλά σε κοινωνικούς παραγοντες.
  3. Τρίτον, ναι, φυσικά και η επιστήμη ήταν και παραμένει σεξιστική όπως και κάθε υπαρχον σύστημα γνώσης δεν υπάρχει ανεξάρτητα από τα συστήματα εξουσίας. Η «επιστήμη» λίγες μόλις δεκαετίες πριν υποστήριζε πως οι μαύροι και οι γυναίκες έχουν μικρότερο εγκέφαλο και άρα είναι λιγότερο έξυπνοι ή πως τα παιδιά μεικτών γαμων θα έχουν διανοητική καθυστέρηση. Θα ήταν ανόητο να πιστέψουμε οτι η επιστήμη έγινε ξαφνικά πλήρως αντικειμενική λες και παράγεται ανεξάρτητα από το σύστημα στο οποίο υπάρχει και τις προκαταλήψεις των ίδιων των επιστημόνων. Θα πρέπει να είμαστε πάντα κριτικοί απέναντι στην επιστήμη και τις διάφορες έρευνες που κυκλοφορούν γιατί αυτές δεν παράγονται στο κενό.
    Ενα πολύ καλό -επιστημονικό- άρθρο πάνω στο θέμα είναι «Το Ωάριο και το Σπερματοζωάριο: Πώς η επιστήμη έπλασε ένα ειδύλλιο βασισμένο στους στερεότυπους ανδρικούς και γυναικείους ρόλους» που περιγράφει τις σεξιστικές προκαταλήψεις των ιατρικών εγχειριδίων σχετικά με την αναπαραγωγή.
    (http://web.stanford.edu/~eckert/PDF/Martin1991.pdf)
  4. Και τέλος, νόμιζα ότι ένας σεξιστής θεωρεί το κουτσομπολιό γυναικείο χαρακτηριστικό. Τι έγινε, έχουν και οι άντρες το γονιδιο?

    ~Hürrfem Sultan

 

Πώς Βλέπουν τους Άντρες και τις Γυναίκες οι Φεμινίστριες

15355829_1637320776568991_7181239792603983025_n-1

Οι άντρες και οι γυναίκες δεν είναι ούτε εχθροί αλλά ούτε τα αναπόφευκτα δύο μισα του αναγκαστικά ετερόφυλου ζευγαριού που απαρτίζουν την ιερή οικογένεια. Οι άντρες και οι γυναίκες είναι ανεξάρτητα, αυτόνομα άτομα που δεν υπάρχουν μόνο με σκοπό την αναπαραγωγή και τη διαιώνιση τους έθνους και την επανάκτηση της Πόλης -όπως ακριβώς το βλέπει ο Πατριάρχης.
Και αυτό που τους χωρίζει δεν είναι ο φεμινισμός αλλά οι μεταξύς τους σχέσεις εξουσίας που έχει εγκαθιδρύσει η πατριαρχια.

~Hürrfem Sultan

Πώς Απεικονίζουν τις Φεμινίστριες οι Μισογύνηδες

feminists-antifeminists

Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν έχει νόημα να αρχίσουμε να απαριθμούμε όλες τις όμορφες (με τα πατριαρχικά standards) διάσημες δηλωμένες φεμινίστριες. Αυτό θα κατέρριπτε υποτίθεται την εντελώς αβάσιμη θεωρία τους αλλά έτσι θα παίζαμε το παιχνίδι τους. Οι «όμορφες» φεμινίστριες άλλωστε με τη δική τους λογικη -οπως την έχουμε δει και αλλου- είναι είτε θύματα της προπαγάνδας των «άσχημων» και «αγάμητων» είτε απλά δηλώνουν φεμινίστριες για να «πουλήσουν» -τι πουλάνε βέβαια σε έναν κόσμο που καταλήγουν να τους επιτεθούν ακριβώς επειδή ειναι φεμινίστριες μόνο αυτοί το ξέρουν.
Σε αυτές τις περιπτώσεις το μόνο που έχει πραγματικά σημασία είναι ότι οι φεμινίστριες παρουσιάζονται ως «χοντρές», «άσχημες» και «θυμωμένες» δηλαδή ακριβώς το αντίθετο από ολα τα πράγματα που θα έπρεπε να είναι μία σωστή γυναίκα, όπως αυτές οι αντιφεμνίστριες που που παραθέτουν: όμορφες, αδύνατες και προσήνεις.
Κι αυτή η λογική είναι ο λόγος που χρειαζόμαστε φεμινισμό.

~Hürrfem Sultan

Δεξιά και «Εκθηλυκοποίηση»

right-to-the-bone

Αυτό που είναι ενδιαφέρον εδώ δεν είναι τόσο η αναπαραγωγή των πιο συνηθισμένων πατριαρχικών στερεοτύπων σε μορφή δίπολου ‘γυναίκα= ενδογενώς αδύναμη/άνδρας εγγενώς μαχητικός’, αλλά η αναπαράσταση της Αριστεράς ως ‘εκθηλυκοποιημένης’, και άρα σύμφωνα με τον πατριαρχικό κώδικα ως ενδοτικής, όπου, ωστόσο, το ενδοτικός ως χαρακτηρισμός δεν παραπέμπει απλά σε πολιτική συμπεριφορά αλλά σε σεξουαλική: εκθηλυκοποιημένος= ενδοτικός/μη μαχητικός, και στα πλαίσια του πατριαρχικού λόγου [δες τις συνήθεις εκφράσεις ‘το ΔΝΤ βιάζει την Ελλάδα’, ‘μας πήραν και τα σώβρακα’, ‘μας έσκισαν’, κ.ό.κ.] μεταφράζεται στο γνωστό ‘but why didn’t she put up a fight/μα γιατί δεν αντιστάθηκε;’, που η πατριαρχία και οι εκπρόσωποί της (ο Right to the Bone εκτός από ακροδεξιός είναι και δηλωμένος αντιφεμινιστής) απευθύνουν στα θύματα σεξουαλικής επίθεσης/βιασμού.

-Herculine

Γιατί οι Άντρες Χρειάζονται Φεμινισμό

why-men-need-feminism

Οι άντρες χρειάζονται φεμινισμό γιατί κάθε εκδήλωση συναισθήματος μεταξύ τους, κάθε ένδειξη ευαισθησίας, γελιοποιείται και στιγματίζεται ως ομοφυλοφιλία. Καθώς τα συναισθήματα είναι μόνο για τις γυναίκες και η πατριαρχία παρουσιάζει την αντρική ομοφυλοφιλία ως εκθήλυνση, ο ανδρικός συναισθηματισμός καθίσταται αυτόματα «ύποπτος». Το βάρος της αρρενωπότητας και της ανωτερότητάς που αυτή αποδίδει στους άντρες έρχεται με τίμημα την αδυναμία έκφρασης συναισθημάτων και έναν συνεχή φόβο πως η εκδήλωσή τους θα τους καταστήσει ίδιους με τις γυναίκες και τους ομοφυλόφλους -και άρα κατώτερους.

~Hürrfem Sultan

H Υστερία των Αντι-Φεμινιστών

kanekos.png

O Kanekos, ο πιο loud μισογύνης του twitter, εμφανίζετα πάντα την κατάλληλη στιγμή για να μας υπενθυμίσει με τα σχόλια του γιατί χρειαζόμαστε φεμινισμό, να μας αποδείξει ότι η «υστερία» δεν είναι γυναικεία αποκλειστικότητα αλλά κάτι που παθαίνουν όλο και συχνότερα οι μισογύνηδες σαν αυτόν όταν αντιλαμβάνονται ότι οι γυνάικες στη Δύση δε θα του πουν και ευχαριστώ που τους επιτρέπει να ψηφίζουν αλλά και να μας κάνει επίδειξη του τρόπου που ο λόγος και τα επιχειρήματα ενός υποτιθέμενου αριστερού ταυτίζονται με αυτά του τελευταίου πεταμένου φασίστα. Και όλα αυτά μόνο με 120 χαρακτήρες τη φορά!

~Hürrfem Sultan

Ο Βιασμός ως Cautionary Tale για τις Αντιρατσίστριες

%ce%bd%ce%b5%ce%bc

Έχουν γεμίσει τα ΜΜΕ από ιστορίες/ηθικά διδάγματα σχετικά με γυναίκες αντιρατσίστριες που βιάστηκαν από μετανάστες και σχόλια ρατσιστικών, μισογυνικών σκουπιδιών που πιστεύουν ότι της άξιζε. Είναι σχεδόν σαν ο βιασμός στην πατριαρχία να είναι ένα τιμωρητικό μέσο για να επαναφέρει στην τάξη τις γυναίκες που απειλούν το (ρατσστικό και μισογυνικό) status quo.Οh wait…

~Hürrfem Sultan

 

Ένας Αρχαιολάτρης Μισογύνης

%cf%86%ce%bf%cf%81%cf%84%cf%89%cf%84%ce%ba%cf%8c

Πέρα απο το γραφικό «δεν είμαι μισογύνης, είμαι παντρεμένος» (κατά το «δεν είμαι ρατσιστής, έχω φίλους μαύρους») πολλή πλάκα έχει και όταν οι μισογύνηδες κάνουν επίκληση σε κάποιον που ζούσε μια εποχή όπου οι γυνάικες είχαν λιγότερα δικαιώματα απο ένα σημερινό κατοικίδιο για να δικαιολογήσουν τον μισογυνισμό τους και σου λένε να, τα λέει και ο Αριστοφάνης/Μένανδρος/Πλάτωνας, δεν είναι μισογύνηδες αυτοί.
Αν οι απόψεις σου για τις γυναίκες είναι 2.500 χρόνων, ναι, είσαι μισογύνης -όπως ήταν και όσοι ζούσαν εκείνη την εποχή.

~Hürrfem Sultan

We read this article so that you don’t have to: Calm your tities «princess»

calm-your-tiites

Το παρόν άρθρο αποτελεί ένα από αυτά του σωρού όπου κάποι@ θεωρεί τ@ν εαυτ@ του αρκετά ειδικό ώστε να προσπαθεί να εξηγήσει σε εμάς τ@ς υπολοιπ@ς γιατί ΔΕΝ χρειαζόμαστε φεμινισμό. Ο τίτλος του άρθρου ήδη προδιαθέτει για το είδος και το επίπεδο της ανάλυσης καθώς περιλαμβάνει το είδος του σεξισμού ενός οπαδού του 9gag. Καθώς στερείται πρωτοτυπίας και ουσίας αποτελεί καλή ευκαιρία να επικεντρωθούμε απλά σε μερικές φράσεις που βλέπω να επαναλαμβάνονται συχνα στον αντιφεμινιστικό λόγο.

  • «Ο σύγχρονος φεμινισμός (με αυτήν την ορολογία θα χρησιμοποιώ αυτήν την παραλλαγή του), κατά την άποψή μου, επικεντρώνεται στη «σώνει και καλά» ενδυνάμωση του γυναικών και όχι στην ισότητα των δύο φύλων που, στο κάτω κάτω, είναι και ο σκοπός του»
    Aπό τη στιγμή που υπάρχει έμφυλη ανισότητα εις βαρος των γυναικών, ένας τρόπος για να επιτευχθεί ισορροπία είναι ακριβώς μέσω της ενδυνάμωσης των γυναικών που βρίσκονται σε μειονεκτική θέση. Το να παραπονιέσαι πως ο φεμινισμός ενδυναμώνει τις γυναίκες είναι σαν να παραπονιέσαι ότι η κυβέρνηση δίνει επιδόματα μόνο στους φτωχούς και άρα αυτό δεν είναι ισότητα.
  • «Με λίγα λόγια, πολλές γυναίκες κάνουν «το ψώνιο τους» με αφορμή την έξαρση του εκσυγχρονισμένου φαινομένου».
    Η αντιμετώπιση των γυναικών σαν παιδιά ή ως θύματα της μόδας είναι από μονη της σεξιστική. Ο φεμινισμός δεν είναι μόδα καθώς υπάρχει εδώ και πολλές δεκαετίες, ούτε «εκσυγχρονίζεται», απλά όπως όλα τα πολιτικά και κοινωνικά κινήματα, εξελίσσεται.
  • «Το γυναικείο φύλο δεν είναι αδύναμο ή το ασθενέστερο φύλο λόγω του πατριαρχικού και άδικου αυτού κόσμου. Καιρός να πάρουμε τις ευθύνες και στα χέρια μας.»
    Ευθύνες? Η καταπίεση των γυναικών σίγουρα δεν ειναι «ευθύνη» των ίδιων. Είναι περίεργο όμως που η συγγραφέας τις κατακρίνει όταν αυτές αντιδρούν σε αυτή την καταπίεση. Είπαμε να πάρουμε τη ζωή στα χέρια μας, ενοχλεί κι αυτό?
  • «Αυτό που πολλοί, (δεν μπορούμε να κατηγορούμε μόνο τις γυναίκες), δε δείχνουν να έχουν καταλάβει, είναι ότι τα δύο φύλα, αν και τα δυο ισάξια και απαραίτητα στην κοινωνία, έχουν εκ γενετής διαφορετικές ικανότητες και αντοχές, όπως άλλωστε το ίδιο ισχύει και από άτομο σε άτομο. Παράδειγμα, οι γυναίκες έχουν περισσότερη αντοχή στον πόνο, ενώ οι άντρες περισσότερη μυϊκή δύναμη»
    Οπότε ποια είναι η φυσική μας κλίση? Οι άντρες ως πιο δυνατοί να μας πονάντε και εμείς να υπομένουμε τον πόνο επειδή μπορούμε?Δεν καταλαβαίνω το point. Οπως και να έχει καθε επιχείρημα σχετικά με τη μυική δύναμη δεν έχει απολύτως κανένα νόημα σε ένα κόσμο που η μυική δύναμη έχει πάψει να έχει σημασία. Η μυική δύναμη σήμερα άλλωστε δε σου προσφέρει κανενός είδους ανωτερότητα ή προνόμιο όπως δείχνει και η υποτίμηση της χειρωνακτικής εργασίας. Άρα γιατί πρέπει να την προσφέρει στους άντρες?
  • «Eκεί που πιστεύω πως θα πρέπει να υπάρχει ισορροπία και όχι ενδυνάμωση του γυναικείου φύλου, είναι στις ευκαιρίες που προσφέρονται στην καθημερινή ζωή όπως στον τομέα της εργασίας ή στα πλαίσια της οικογένειας.»
    Αυτός είναι ο λόγος που ο νεοφιλελευθερισμός και ο φεμινισμός δεν μπορούν να συνυπάρξουν. Δεν μπορείς να μιλάς απλά για «ισότητα ευκαιριών» όταν υπάρχει ένα ολόκληρο πολιτισμικό πλαίσιο που υποτιμά τις γυναίκες και τους συμπεριφέρεται ως κατώτερες. Πώς θα έχουν ίσες ευκαιρίες στα εργασιακά αν γενικότερα θεωρούνται χαζές, ανίκανες, ή υπερβολικά συναισθηματικές? Επίσης οι ευκαιρίες καριέρας δεν είναι το μοναδικό μας προβλημα, προβλήματα όπως η κουλτούρα του βιασμού που μας επηρεάζει ΟΛΕΣ είναι αναποσπαστο κομμάτι της πατριαρχίας. Ο φεμινισμός δε θέλει απλά να μπαλώσει τις τρύπες της πατριαρχίας, θέλει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα από τη ρίζα του.
  • «Φυσικά και δεν λέω ότι η γυναίκα ανήκει στην κουζίνα!  Λέω ότι μπορούμε να κερδίσουμε τη θέση μας στην κοινωνία μόνες μας και όχι να προσπαθούμε μανιωδώς να μοιάσουμε στους άντρες»
    Τι ακριβώς σημαίνει το «να μοιάσουμε στους άντρες». Να είμαστε δυναμικές, απαιτητικές, να βρίζουμε και να κάνουμε σεξ όποτε και όπως γουστάρουμε? Πώς θα πρεπει να κερδίσουμε τη θέση μας στην κοινωνία? Στα 12ποντά μας, διατηρώντας την θηλυκότητά μας και την «φυσική» σεμνότητα και γλυκήτητά μας, δλδ τους τρόπους που μας επέβαλε οι πατριαρχία ακριβώς για να μην είμαστε ποτέ ίσες με τους άντρες?
  • «Κορίτσια λοιπόν, σταματήστε να τρελαίνεστε και να κλαίγεστε και ωριμάστε. Προπαντός μην στηρίζετε κάτι χωρίς να ξέρετε την σημασία του και να κατακρίνετε αυτούς που έχουν διαφορετικές βλέψεις.»
    Oh the irony!

~Hürrfem Sultan

Φεμινισμός, Πατριαρχία και Υστερία

%cf%85%cf%83%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%b1

Στην παρακάτω εξομολόγηση, την οποία δεν περιέλαβα ολόκληρη*, ένας άντρας αποκαλεί τις φεμινίστριες «υστερικές» και στη συνέχεια δείχνει ακριβώς το πώς η έννοια της υστερίας, ταυτιζόμενη με τις γυναίκες, χρησιμοποιήθηκε για αιώνες ώστε να στερήσει ένα ολόκληρο φύλο από κάθε αξιοπιστία κι έτσι κάθε εξουσία -όχι μόνο σο κράτος αλλά και στην ίδια του τη ζωή.
Οι γυναίκες, ως υποτίθεται πιο «συναισθηματικές», ανορθολογικές και λιγότερο ψύχραιμες, σε αντίθεση με τους οθρολογικούς άντρες, δε θα μορούσαν να πάρουν σημαντικές αποφάσεις οπότε η πατριαρχία είναι απλά το σωστότερο σύστημα εξουσίας. Φυσικά οι γυναίκες δεν είναι ούτε πιο συναισθηματικές ούτε λιγότερο ψύχραιμες, όπως δείχνουν για παράδειγμα τα χιλιάδες εγκληματα που διαπράττουν οι άντρες πάνω στο θυμό τους ή απλά για να υπερασπιστούν τον ανδρισμο τους, απλά έχουν κατασκευαστεί έτσι από την πατριαρχική κοινωνία η οποία ονόμασε «λογική» και «αντικειμενικότητα» την οπτική και τα συμφέροντα των αντρών. Μόνο έτσι μπορει να ονομαστεί ο φεμινισμός, που ειναι στην «μοδα» εδώ και αρκετές δεκαετίες, υστερία

~Hürrfem Sultan.

*ολόκληρη η εξομολόγηση εδώ: https://www.facebook.com/…/%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B2%C…

 

Το κείμενο διορθωμένο από follower της σελίδας:

«Μερικές σκέψεις, από έναν φεμινιστή…Αγόρια, έλεος με αυτή την αντιφεμινιστική υστερία! Καταλαβαίνω ότι,ναι είναι μόδα σε νεανικό πληθυσμό, όπως πριν μερικά χρόνια οι emo, ή όπως ήταν μόδα να είσαι Κένταυρος Nεοδημοκράτης στα 80s. Το να πιστεύετε όμως ότι αηδία πλασσάρεται από τους Milo Yannopoulos και ο Roosh V και ότι ζούμε σε έναν κόσμο με παρανοικές φεμινίστριες, είναι σαν να πιστεύετε ότι βλέπετε μόνο την θετική πλευρά του κόσμου με το να αφήνετε την emo φράτζα που καλύπτει το ένα μάτι…Και ναι, το να ακολουθείς κάτι επειδή το διάβασες ή έγινε μόδα κάπου στο Internet, χωρίς να ξέρεις καν να ξέρει σε τι πιστεύεις σαν τους θρήσκους, ναι είναι μόδα!
Α) Αν κοιτάξει κανείς όλα αυτά τα αντιφεμινιστικά post και άρθρα, είναι όλα τους πολωμένα. Όλα παρουσιάζουν ότι οι φεμινίστριες είναι υστερικές, δεν έχω δει κανένα αντιφεμινιστικό άρθρο που να αναγνωρίζει ότι υπάρχουν φεμινίστριες που δεν είναι υστερικές. Είναι όλα στοχευμένα στο να παράγουν μίσος και να παρουσιάζουν τις φεμινίστριες σαν τρελές, με τον ίδιο τρόπο που ψευτοπρατριωταράδες προπαγανδίζουν όλους τους πρόσφυγες/μετανάστες σαν φανατικά ισλαμικά καθάρματα. Όχι, με τον φανατισμό και την ημιμάθεια, δεν άλλαξε ποτέ κανείς τίποτα, μάλλον το αντίθετο πετυχαίνετε.
Β) Ναι γίνονται εγκλήματα κατά των γυναικών που να βασίζονται σε ιδεοληψίες και στερεότυπα, όπως γίνονται κάθε είδους έγκλημα που βασίζεται στον στιγματισμό κοινωνικών ομάδων, και τον οποίον μάχονται να καταργήσουν οι φεμινίστριες/οι αντιρατσιστές κτλ. Αν κάποιος βιάζει γυναίκες δεν θα είναι επειδή κάποιος απέκτησε έτσι ξαφνικά μυαλό βιαστή, θα είναι επειδή η κοινωνία βασίζεται σε ιδεοληψίες και στερεότυπα κατά των γυναικών.
Δεν είναι ΟΚ και αποδεκτό το γεγονός πως υπάρχουν απόψεις που να μειώνουν τις γυναίκες και να ωθούν σε εγκληματικές πράξεις. Όπως υπάρχουν απόψεις μαλακισμένων φοιτητών φιλολογίας που δεν έχουν ιδέα από κοινωνικές επιστήμες και μιλάνε με ύφος 1000 καρδιναλίων για πράγματα που δεν γνωρίζουν. Αντί λοιπόν να διαβάζετε κανά σοβαρό βιβλίο για να μάθετε, αντιδράτε σαν κάθε ανεγκέφαλο που λέει χαζομάρες επειδή έτσι του έμαθαν στο χωριό του, κοιτάξτε τα χάλια σας και όχι τι κάνουν οι φεμινίστριες.
Γ) Ναι, η κοινωνία είναι πατριαρχική, και υπάρχει λόγος σε αυτό. Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, πάντοτε ιστορικά αυτοί που λάμβαναν τις αποφάσεις και έπρεπε να είναι σε θέσεις ισχύος ή εξουσίας ήταν άντρες. Και είδαμε πως κατέληξε η φάση. Πόλεμοι, σφαγές, καταπίεσης, σκλαβιά. Γιατί οι άντρες νομίζουν πως από τη φύση τους είναι μαχητές και λειτουργούν για να διατηρήσουν την εξουσία χωρίς καμία λογική. Όταν σε πιάνει αμόκ για το εάν ο πρώην της κοπέλας σου έκανε καλύτερο σεξ από σένα, τότε μάλλον δεν είσαι σε θέση να πάρεις λογικές και ψύχραιμες αποφάσεις που θα καθορίσουν την τύχη μιας κοινωνίας, ή ενός κράτους, και την έλλειψης στοιχειώδους ψυχραιμίας και καθαρού μυαλού μας την αποδεικνύεται στην πρώτη ευκαιρία εσείς οι νέας γενιάς μενινιστες, με τα γελοία σεξιστικά αμόκ σας.
Δ) Με το να κάνετε σαν στόκια, να μειώνεται τις φεμινίστριες, να παρουσιάζετε τα πράγματα μονόπλευρα, και να είστε αγράμματοι που ισχυρίζονται χαζομάρες απλά επειδή τις διάβασαν κάπου, δεν πρόκειται να αλλάξετε τίποτα, πρεπει να το ξαναείπα αυτό;
Κόψτε αυτή την αηδία που προσπαθείτε να βρείτε ψυχικές διαταραχές στις φεμινίστιρες. Δεν προσπαθεί το φεμινιστικό κίνημα να σας πάρει το κεφάλι, εσείς είστε σκουπίδια και προβάλλετε τους φόβους σας πάντα και παντού.

ΥΓ: Κάποιες γυναίκες που κάνουν γαργάρα τις σεξιστικές ιδεοληψίες προκειμένου να ανέβουν στα μάτια τέτοιων ανδρών, τα συχαρίκια μου. Θα τους βρίσκετε συνέχεια μπροστά σας»

***

Ορίστε, fixed