FeminIsis

εκτρωση

To φεμινιστικό κίνημα τώρα είναι και σαν το ISIS γιατι και τα δύο υποστηρίζουν τις εκτρώσεις και την αντισύλληψη. Η μόνη διαφορά είναι, να μωρέ, οτι το φεμινιστικό κίνημα υποστηρίζει την ελευθερία πρόσβασης στην έκτρωση και την αντισύλληψη αν η γυναίκα δεν επιθυμεί να γίνει μητέρα ενώ το ISIS το επιβάλλει, αλλά ας μην αφήνουμε τις λεπτομέρειες να μπουν εμπόδιο στην αντιφεμινιστική και μισογυνική προπαγάνδα. Btw το κίνημα υπέρ της ελευθεριας των εκτρώσεων στην Αμερική λέγεται pro-choice, ακριβώς επειδή υποστηρίζει την ελευθερία επιλογής της γυναίκας και την αυτοδιάθεση τους σώματός της, δεν προμοτάρει τις εκτρώσεις καθαυτές ούτε είναι ενάντια στην μητρότητα.

Καμία φορά αναρωτιέμαι αν οι αντιφεμινιστές είναι όντως τόσο ηλίθιοι ή το παίζουν πιο ηλίθιοι από ο,τι ειναι για να να δυσφημισουν τον φεμινισμό.

~Hürrfem Sulta

Οι Γυναίκες ΔΕΝ Είναι Τυρόπιτες. Τρομερό?

rape culture.jpg

Aυτό το σχόλιο στη χθεσινή ανάρτηση για την κουλτούρα του βιασμού είναι άλλο ένα επιχείρημα υποστήριξης βιαστών που έχει σκοπό να μας φέρει σε αμηχανία: Με τη καρδιά θα καταδικάζαμε έναν άστεγο που κλέβει μια ζουμερή τυρόπιτα? Με τι καρδιά -σύμφωνα με την αναλογία που επιχειρεί- θα καταδικάζαμε έναν στερημένο άντρα που βίασε μια ελκυστική γυναίκα? Η βιτρίνα εδώ φαντάζομαι θα υπονοεί ότι το ελαφρύ ντύσιμό μας, μας καθιστά προς έκθεση. Ας δούμε λίγο γιατί η αναλογία είναι όχι μόνο για κλάματα αλλά και μισογυνική από μόνη της

1. Οι γυναίκες δεν είναι τυρόπιτες. Οι γυναίκες δεν είναι ούτε τυρόπιτες, ούτε μπριζόλες, ούτε λαχταριστά επιδόρπια με σιρόπι καραμέλας. Οι γυναίκες δεν είναι γενικότερα αντικείμενα, έχουν δικά τους συναισθήματα και αυτοδιάθεση και δεν υπάρχουν ούτε κατασκευάστηκαν για να ικανοποιούν τις ανάγκες κάποιου άλλου γιατί -σε αντίθεση με τις τυρόπιτες- έχουν ανάγκες οι ίδιες. Το ότι σε κάθε τέτοια ηλίθια αναλογία η γυναίκα συγκρίνεται με ένα αντικείμενο -τυρόπιτα, αμάξι, ξεκλείδωτο σπίτι- δείχνει ακριβώς τα επίπεδα αντικειμενοποίησης της γυναίκας από την πατριαρχία που της αφαιρεί κάθε τι ανθρώπινο

2. Ο άστεγος, ο άνεργος, ο πεινασμένος αν δεν μπορεί να εξασφαλίσει το φαγητό του, θα πεθάνει. Δεν κλέβει τη τυρόπιτα γιατί του γυάλισε, την κλέβει για να επιβιώσει. Αντιθέτως, ποτέ κανείς στην ιστορία δεν πέθανε επειδή δεν έκανε σεξ.

3. Ο άστεγος, ο άνεργος, ο φτωχός, ο πεινασμένος που κλέβει διαπράττει ένα έγκλημα από μία θέση μειονεκτική. Αντιθέτως, ο βιασμός είναι ένα έγκλημα που διαπράττεται από θέση προνομίου. Ο βιαστής είναι σε θέση ισχύος σε σχέση με το θύμα. Ο βιασμός είναι ένα έγκλημα που διαπράττεται κατά συντριπτική πλειοψηφία από άντρες σε γυναίκες γιατί οι άντρες έχουν σε συστημικό επίπεδο εξουσία έναντι των γυναικών. Για τον ίδιο λόγο συχνά θύματα είναι ανήλικα παιδιά ή υφιστάμενοι του θύτη. Δεν είναι τυχαίο πως στις σπάνιες περιπτώσεις γυναίκας θύτριας, πολύ συχνά αυτή είναι δασκάλα, δηλαδή έχει μια σχέση εξουσίας σε σχέση με το θύμα.

Το να συγκρίνεις έναν άνθρωπο που ηθικά έχει δικαώμα να εξασφαλίσει τα προς το ζην -τα οποία ο καπιταλισμός και η ατομική ιδιοκτησία του στέρησαν- με έναν βιαστή, είναι σαν να υπονοείς πως οι άντρες έχουν κάποιου είδους δικαίωμα στο σεξ. Και όντως, το male entitlement, η αντίληψη πως οι άντρες δικαιούνται το σεξ, τα σώματα των γυναικών, την ικανοποίηση των σεξουαλικών επιθυμιών τους σε βάρος μας, είναι η βάση της κουλτούρας του βιασμού. ΚΑΜΙΑ κατανόηση προς τους βιαστές.

~Hürrfem Sultan

Τυχερή ή σε Άρνηση?

coelho

«Όταν θες κάτι πολύ όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να εξαφανιστεί η συστημική καταπίεση που θέτει το φύλο σου ως υποδεέστερο, μόνο για σένα.»

Σιμόν Ντε Κοέλιο

Μπορεί αυτές οι αερολογίες και τα αισιόδοξα τσιτάτα να μας κάνουν να νίωθουμε καλά με τη ζωή μας, καλό είναι όμως να ανοίγουμε τα μάτια μας και να συνειδητοποιούμε πως επειδή έχουμε δεχτεί κάποια είδη καταπίεσης ως φυσικά και δεδομένα, δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχουν. Ακόμα και η πιο προνομιούχα γυναίκα στον κόσμο θα πρέπει να προσέχει τι ώρα θα γυρίσει μόνη της σπίτι ή μπορεί να δεχτεί σεξουαλική παρενόχληση στη δουλειά τους. Και ναι, όταν ένας μισογύνης αναπαράγει ένα μισογυνικό κλισε ή στοχοποιεί την γυναικεία σεξουαλικότητα, υποτιμά ΚΑΙ εσένα. Το ότι δεν το παίρνεις προσωπικά επειδή νομίζεις οτι εσύ είσαι από τις άλλες, δε σημαίνει οτι δε ζεις σε ένα περιβάλλον που σου θέτει όρια και σε βάζει στη «θέση σου» απλά επειδή είσαι γυναίκα. Επίσης, επειδή ΕΣΥ τα κατάφερες δεν σημαίνει οτι ειχες ΙΣΕΣ ευκαιρίες με έναν άντρα -με την ίδια έννοια που αν εγώ κερδίσα το λαχείο δε σημαίνει οτι είχα ίσες πιθανότητες να κερδίσω και να χάσω.

~Hürrfem Sultan

Δικαστές και Κουλτούρα του Βιασμού

δικαστής

Μα αφού δεν υπάρχει κουλτούρα του βιασμού, ο βιασμός είναι παράνομος και τιμωρείται από το νόμο! Τι, όχι?

Αυτή η είδηση αποδεικνύει πως όχι μόνο υπάρχει κουλτούρα του βιασμού, αλλά και ότι αυτή δεν αφορά ένα μικρό περιθωριακό κομμάτι της κοινωνίας, διεισδύει σε όλο το φάσμα της επηρεάζοντας την αντίληψη ακόμα και των δικαστών και άρα τον τρόπο που η δικαιοσύνη αντιμετωπίζει τα σεξουαλικά εγκλήματα. Κι αυτό εξηγεί εν μέρει τα υψηλά ποσοστά ατιμωρησίας των βιαστών και τα χαμηλά ποσοστά καταγγελίας των θυμάτων.

~Hürrfem Sultan

Τι Εμπεδώσαμε τη Χθεσινή Παγκόσμια Μέρα της Γυναίκας

Ανακεφαλαιώνοντας, η χθεσινή Παγκόσμια Μέρα της Γυναίκας ήταν μία εξαιρετική ευκαιρία για τους απανταχού μισογύνηδες:
-Να ορίσουν οι ίδιοι την γυναίκα ως κάποια που συμμορφώνεται στα δικά τους σεξιστικά προτυπα, αποδεικνύοντας πώς το mansplaining αφορά ακόμα και τον ίδιο τον ορισμό του φύλου μας.
-Να ανακυκλώσουν κλασικά μισογυνικά κλισέ και ατάκες, αποδεικνύοντας πόσο ανέμπνευστοι και βαρετοί είναι
-Να εκφράσουν το αντιφεμινιστικό τους αίσθημα σε μία κατεξοχήν φεμινιστική επέτειο και να ξεράσουν παντού τον μισογυνισμό τους αποδεικνύοντας ακριβώς το πόσο ο φεμινισμός εξακολουθεί να είναι απαραίτητος.
Ευχαριστούμε πολύ γι αυτό το δώρο, you are proving our point for us heart emoticon

~Hürrfem Sultan

Τι Σχέση Έχει η Μέρα του Αγίου Βαλεντίνου και η Παγκόσμια Μέρα της Γυνάικας? Καμία

 Ναι, Είσαι Μισογύνης's photo.

Ειναι φυσικό ενας μισογύνης να είναι πιο εύκολο να χωνέψει μια επέτειο που αναφέρεται στις γυναίκες ως μητέρες ή ως συντρόφους(προφανώς η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου θεωρείται «γυναικεία» γιορτή αφού ασχολείται με αγάπες και τετχοια γυναικεία και οι άντρες την γιορτάζουν για χαρη μας), γυναικες με κάποια χρησιμότητα για τους άντρες δηλαδή, παρά μια επέτειο που αναφέρεται στις γυναίκες ως αυθυπαρκτα όντα και που μας υπενθυμίζει πως τα δικαιώματα μας αποκτηθηκαν με αγώνες και πωςέχουμε πολύ δρομο ακόμα μπροστά μας.
Δεν πειράζει, εμείς αν γουσταρουμε θα χρησιμοποιούμε τις ελευθερίες που αποκτήσαμε για να φοράμε τις γοβες στιλετο μας και να χορευουμε στα τραπέζια γιορτάζοντας το γεγονός οτι δεν χρειαζόμαστε την άδεια κανενός άντρα
Για όσους αναρωτιούνται ακόμα τι «γιορτάζουμε» σήμερα, ορίστε μια καλή πηγή:

http://www.provo.gr/ohto_marti_2016/

~Χιουρφέμ Σουλτάν

Η Κυρίες και οι Γυναίκες

Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας: Μπορεί να μην είναι γιορτή ( μη μας εύχεσαι χρόνια πολλά, δεν έχουμε συλλογικά γενέθλια) αλλά είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τον καθένα να ξεράσει τον σεξισμό, την ομοφοβία και την τρανσφοβία του.
Η διαφορά της «κυρίας» από τη «γυναίκα»? Η πρώτη συμμορφώνεται στα πατριαρχικά πρότυπα περί κανονιστικής θηλυκότητας με τρόπο που να ευχαριστεί και να μην απειλεί τους άντρες σαν τον Νικόλα, η δεύτερη όχι.

~Hürrfem Sultan

Ναι, Είσαι Μισογύνης's photo.

Είδαμε και τους Άντρες

Σήμερα, Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, ας θυμηθούμε ότι ακόμα και σήμερα οι γυναίκες πρέπει να τα καταφέρνουν καλύτερα από τους άντρες και κρίνονται με αυστηρότερα κριτήρια από αυτούς για να αποδείξουν πως αξίζουν τα ίδια δικαιώματα.
Ότι όταν μια γυναίκα φτάσει ψηλά, εκπροσωπεί το φύλο της, αλλά όταν ένας άντρας φτάσει ψηλά εκπροσωπεί απλά τον εαυτό του, γιατί άλλωστε ο άντρας θεωρείται το οικουμενικό υποκείμενο, οχι μια ξεχωριστή, ιδιαιτερη ομάδα -κανείς δε καταφέρεται εναντίον τον αντρών ή των λευκών όταν ένας λευκός άντρας είναι κακός πολιτικός.
Ότι κάποιοι θα προτιμήσουν να κατηγορούν το φύλο των πολιτικών αντί της νεοφιλελεύθερης πολιτικής για την φτώχεια, την κρίση και την ταξική καταπίεση.
Και ότι γενικότερα, εν έτει 2016, κάποιοι συνεχίζουν να θεωρούν πως δεν αξίζουμε πραγματικά τα δικαιώματα για τα οποία οι γυναίκες ΠΑΛΕΨΑΝ ,δε τους παραχωρήθηκαν.

~Hürrfem Sultan

Ναι, Είσαι Μισογύνης's photo.

Όχι, Δεν Είσαι Φεμινίστρια

φιλικα απο μια φεμινιστρια

Χειρότερο από όταν γυναίκες δηλώνουν ότι δεν χρειάζονται τον φεμινισμό χωρίς να έχουν ενημερωθεί για το τι είναι φεμινισμός, είναι όταν δηλώνουν φεμινίστριες χωρίς να έχουν ενημερωθεί για το τι είναι φεμινισμός. Γενικότερα ενημερωθείτε πρώτα και αποφανθείτε αργότερα. Αν δεν έχετε πάρει χαμπάρι ότι φεμινισμός σημαίνει αυτοδιάθεση του γυναικείου σώματος, ούτε google δεν το έχετε κάνει.

~Hürrfem Sultan

Ένα Δεν-Είμαι-Ομοφοβικός-Αλλά classic

δεν ειμαι ομοφοβικος αλλά

Νέο ρεκόρ Δεν-Ειμαι-Oμοφοβικός-Αλλά γελοιότητας.
Για να διευκρινήσουμε:
1)το να θεωρείς οτι οι ομοφυλόφιλοι δεν είναι «φυσιολογικοί» είναι ομοφοβικό
2)το να θεωρείς «αντιαισθητικο» και να σε ενοχλεί ένας συγκεκριμένος σεξουαλικός προσανατολισμός (εντελώς συμπτωματικά αυτός μιας καταπιεσμένης ομάδας) είναι ομοφοβικό.
3)Το να θεωρείς ότι θα πρέπει κάποιοι να προσαρμοστούν στη δική σου προσωπική αισθητική περιορίζοντας τις επιλογές τους, είναι ΚΑΙ φασιστικό. Το πρόβλημα με τους ομοφοβικούς, φασίστες μητροπολίτες δεν είναι η αισθητική, είναι η σκατοψυχιά.

~Hürrfem Sultan