O ένας είναι «ειλικρινής»
και «κυνικός»..
Ο άλλος είναι «χιουμορίστας»…
Ούτε ένας που να παραδέχεται πως είναι μισογύνης…
Πφφφ…
ΥΓ: Αυτά τα στίκερ που κυκλοφορούν με τις πολλές τελίτσες είναι πάντα τόσο ηλίθια όσο φαίνονται.

O ένας είναι «ειλικρινής»
και «κυνικός»..
Ο άλλος είναι «χιουμορίστας»…
Ούτε ένας που να παραδέχεται πως είναι μισογύνης…
Πφφφ…
ΥΓ: Αυτά τα στίκερ που κυκλοφορούν με τις πολλές τελίτσες είναι πάντα τόσο ηλίθια όσο φαίνονται.

Όχι, οι γυναίκες δεν κάνουν screenshot τα πάντα για να τα στείλουν στις φίλες τους να γελάσουν μαζί σας. Άλλη όρεξη δεν είχαν νομίζετε. Κάνουν screenshot όμως τις μισογυνικές σας μαλακίες και τις στέλνουν εδώ για να γελάσουμε όλ@ μαζί με το πόσο κομπλεξικοί είστε και να αποδείξουμε ότι ζούμε σε μία μισογυνική κοινωνία που δεν περνάει μέρα χωρίς να δούμε ή να ακούσουμε κάτι που να προσβάλλει το φύλο μας.

Oι απολογητές της πατριαρχίας όχι μόνο νοσταλγούν ένα παρελθόν που δεν έχουμε ιδέα αν υπήρξε ποτέ, αλλά παραδέχονται και ανοιχτά πως θα προτιμούσαν να μπορούν να βιάζουν γυναίκες αντί να αλληλεπιδρούν μαζί. Σοβαρά τώρα, γιατί ο βιασμός κάνει κάποιον περισσότερο άντρα? Και γιατί είναι κάτι άξιο θαυμασμού?
Η φυσικοποίηση αυτή του βιασμού ως κάτι που ήταν στην φύση του άντρα αλλά τον καταπίεσε ο νόμος και ο πολιτισμός, είναι η βάση της κουλτούρας του βιασμού που βλέπει τον άντρα ως έναν πάντα εν δυνάμει βίαιο βιαστή που θα προχωρήσει την πράξη αν βρει την κατάλληλη δικαιολογία οι τις κατάλληλες συνθήκες.
Περισσότερα εδώ:
«In other words, the caveman-club-‘er-over-the-head-and-drag-her-by-the-hair narrative is pure mythology. The mythology, nonetheless, affirms the idea that men are naturally coercive and violent by suggesting that our most natural and socially-uncorrupted male selves will engage in this sort of behavior. Rape, that is.
The idea also affirms the teleological idea that society is constantly improving and, therefore, getting closer and closer to ideals like gender equality. If it’s true that “we’re getting better all the time,” then we assume that, whatever things are like now, they must have been worse before. And however things were then, they must have been even worse before that. And so on and so forth until we get all the way back to the clubbing caveman.
Thinking like this may encourage us to stop working to make society better because we assume it will get better anyway (and certainly won’t get worse). Instead of thinking about what things like gender equality and subordination might look like, then, we just assume that equality is, well, what-we-have-now and subordination is what-they-had-then. This makes it less possible to fight against the subordination that exists now by making it difficult to recognize.»
http://thesocietypages.org/socimages/…/08/caveman-courtship/

Τα σχόλια των followers είναι το bonus μου ως διαχειρίστρια της σελίδας Ναι, Είσαι Μισογύνης. Κάθε φορά που κάνω μια ανάρτηση ανυπομονώ να διαβάσω παρατηρήσεις και σχολιασμό που μου δίνουν τροφή για σκέψη, προσφέρουν πάντα μια νέα οπτική και φυσικά με κάνουν να γελάω μέχρι δακρύων. Τα σχόλια βέβαια δεν γενούν μόνο διάλογο αλλά αποτελούν και ένα μέσο εκτόνωσης. Δίνουν τη δυνατότητα να εκφράσουμε την συσσωρεμένη οργή μας για τον καθημερινό εξευτελισμό, την επιθετικότητα και την υποτίμηση που αντιμετωπίζουμε. Για μία φορά είναι η δική μας φωνή που ακούγεται. Και θεωρώ απόλυτα θεμιτό να διοχετεύουμε τον θυμό μας στα σχόλια αυτά. Δεν υπάρχει τίποτα λάθος με το να είσαι θυμωμέν@. Ο θυμός, απόρροια του δίκιου που μας πνίγει, είναι από τα πιο πολιτικά αισθήματα. Δεν υπάρχει λόγος να τον καταπιέζουμε.
Σε μια φεμινιστική σελίδα όμως, που καυχιέται πως μάχεται κάθε είδος συστημικής καταπίεσης, υπάρχουν περιορισμοί στον τρόπο που η οργή αυτή πρέπει να εκφράζεται. Κανείς δε λέει φυσικά να μην στρεφόμαστε κατά των καταπιεστών μας, εναντίον αυτών που με τόση λύσσα μας προσβάλλουν και πληγώνουν. Κρίνεται τόσο ο μισογυνισμός όσο και ο ίδιος ο μισογύνης. Η προσβολή όμως δεν είναι αυτοσκοπός. Και όχι, δεν τίθεται θέμα προστασίας των λεπτών συναισθημάτων όσων εκφράζονται με τον χυδαιότερο τρόπο για τις γυναίκες, τα LBGT άτομα και άλλες ευαίσθητες ομάδες. Τίθεται όμως θέμα της γλώσσας που χρησιμοποιούμε όταν αναφερόμαστε σε αυτούς και των παραδοχών που διαιωνίζουμε με την επιλογή των λέξεων μας.

Ένα σχόλιο που τάσσεται κατά του μισογυνισμού δεν είναι απαραίτητα φεμινιστικό αν αναπαράγει στερεότυπα και προκαταλήψεις που επιβάλλει η ίδια η πατριαρχία και άλλα καταπιεστικά συστήματα. Θα πρέπει κάθε φορά που σχολιάζουμε να έχουμε υπόψη μας ότι κρίνουμε μία καταπιεστική συμπεριφορά και όχι τα υποτιθέμενα χαρακτηριστικά που μπορεί να έχει αυτός που τη αναπαράγει. Είναι λοιπόν εντελώς αποκαρδιωτικό όταν διαβάζω σχόλια που ενώ υποστηρίζουν μία ομάδα θίγουν μία άλλη.
Ως φεμινίστ@ και σύμμαχοι έχουμε ήδη αποδεχθεί ότι οι λέξεις έχουν σημασία, επομένως δεν έχουμε δικαιολογία όταν αναπαράγουμε μία καταπιεστική συμπεριφορά από θέση προνομίου. Και όπως το «δεν το εννοούσα έτσι» ή το «είναι σχήμα λόγου» δεν δίνει ασυλία στους σεξιστές, έτσι δεν δίνει και σε εμάς. Θα πρέπει να είμαστε συνέχεια σε επιφυλακή, φιλτράροντας το λόγο μας, φροντίζοντας να μην πληγώνουμε άλλ@ς φεμινιστ@ς και σύμμαχους που μας διαβάζουν και γενικότερα να μην καταδικάζουμε χαρακτηριστικά που δεν έχουν απαραίτητα σχέση με τον μισογυνισμό και την συστημική καταπίεση. Γενικότερα το να προσπαθήσουμε να αποδώσουμε την καταπιεστική συμπεριφορά σε προσωπικά χαρακτηριστικά είναι και θεωρητικά άκυρο, και επιβλαβές όταν διαιωνίζει την ίδια την ανισότητα που καταδικάζουμε.
Και ναι, κανείς δεν είναι τέλειος. Σε όλ@ς κάτι θα μας ξεφύγει σε κάποια φάση. Το θέμα είναι πώς θα αντιδράσουμε όταν μας το επισημάνουν. Ο δρόμος του φεμινισμού δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα, είναι μια επίπονη και κοπιαστική διαδικασία κατά την οποία ξε-μαθαίνουμε ό,τι μας έμαθε αργά και μεθοδικά η πατραρχία. Και ναι, είναι δύσκολο να πρέπει να σκέφτεσαι διπλά και τριπλά κάθε φράση σου. Όχι όμως όσο δύσκολο είναι να νιώθεις ότι ζεις σε ένα περιβάλλον που σε καταπιέζει βάσει χαρακτηριστικών που ούτε καν επέλεξες. Ας περιορίσουμε λοιπόν λίγο τον αυθορμητισμό μας, είναι ένα μικρό τίμημα που πρέπει να πληρώσουμε στα διόδια προς την αυτοβελτίωση και την ευθύνη απέναντι στους γύρω μας.
Παραθέτω λοιπόν μία μη εξαντλητική λίστα με σχόλια που δεν θεωρούνται αποδεκτά σε μία φεμινιστική σελίδα –και που με φέρνουν σε αμηχανία βλέποντας τα να επαναλαμβάνονται συχνά


~Hürrfem Sultan
~Northstar
Προς όλους τους παρεξηγημένους ιππότες που τριγυρνάνε με την αστραφτερή τους πανοπλία ψάχνοντας μία ευκαιρία να επιδείξουν την ανώτερη μυική τους δύναμη και την ανιδιοτέλειά τους. Δεν είναι φεμινίστρια όποια γυναίκα δε δέχεται την ευγενική σας προσφορά. ΔΕΝ χρειάζεται να είναι κάποια φεμινίστρια για να μη θέλει ένας άγνωστος άντρας να την πάει μέχρι το αμάξι της ή μέχρι το σπίτι της, μπορεί απλά να είναι η μέση γυναίκα με στοιχειώδες ένστικτο επιβίωσης η μηδενική διάθεση να φορτωθεί τον κάθε πικραμένο που μετά θα της πιάσει την πάρλα, θα την ρωτήσει αν έχει αγόρι και θα την πιέσει να του δώσει το τηλέφωνό της.
Μπορεί και να μην έχει τέτοια πρόθεση κάποιος, αλλά έχοντας μεγαλώσει σε μία πατριαρχική κοινωνία, μαθαίνουμε πως ακόμα και τη ώρα να μας ρωτήσουν κινδυνεύουμε μετά να φορτωθούμε κάποιον γλοιώδη τύπο που δε θα ξέρουμε πώς να ξεφορτωθούμε. Και όπως αποδεικνύει η αντίδραση των δύο εξομολογούμενων, και η κλασική πια χρήση της λέξης «ξινομούνα» είναι προφανές πως είναι από αυτούς που θα ένιωθαν μετά πως η κοπέλα τους χρωστάει υποχρέωση για τη βοήθεια που τους προσέφεραν εθελοντικά. Οπότε, απλά κι αυτές προτίμησαν το ρίσκο της κοίλης ή ενός καθυστερημένου λεωφορείου γιατί προφανώς είναι προτιμητέα από άλλη μία μέρα με έναν άντρα που διεκδικεί το χρόνο τους νομίζοντας ότι μας σώζει.
Όλες αυτές οι επιθέσεις προς τις «ξινομούνες», τις «ψηλομύτες» και τις «arxhsnobaries» πάντως δίνουν ένα υπόρρητο μήνυμα πως οι γυναίκες θα πρέπει να δείχνουν ευγνωμοσύνη για τους άντρες που τους δίνουν σημασία και να μην προσβάλλουν τον εγωισμό τους γιατί αυτό ξυπνάει βίαιες αντιδράσεις. Κι αυτό ειναι ένα μήνυμα που εσωτερικεύουμε από νωρίς, όταν ο φόβος μας να μην χαρακτηριστούμε κάτι από αυτά, ο φόβος να μην καταταχτούμε σε αυτο το μισητό είδος της «σκύλας» -ή ο φόβος μας για να μην τα πάρει στο κρανίο ένας άγνωστος με απρόβλεπτες αντιδράσεις- μας κάνε να ανεχόμαστε δεκάδες άντρες που μας πιάνουν την κουβέντα όταν βαριόμαστε, που επιμένουν να πάρουν το τηλέφωνό μας ακόμα και όταν βρίσκουμε δικαιολογίες να αρνηθούμε, όταν κάθονται λίγο υπερβολικά κοντά μας στο λεωφορείο ή οταν μας κοιτάνε με το πιο χυδαίο βλέμμα κι εμείς ντρεπόμαστε να αλλάξουμε θέση. Οι χάρες αυτές που προσφέρονται να κάνουν για εμάς, εκτός απο εξ ορισμού σεξιστικές γιατί τις κάνουν μονο για γυναίκες και όχι άλλους άντρες οι οποίοι πιθανότατα βρίσκουν μια εξάδα νερά εξίσου βαριά και ένα αργοπορημένο λεωφορεία εξίσου αγχωτικό, εντείνουν αυτό το κλίμα πίεσης μέσα στο οποίο αν αρνηθούμε θα μας κάνουν να νιώσουμε άβολα. Οι χάρες αυτές συνήθως μας προσφέρονται απλά για να είναι δυσκολότερο μετά να τους πούμε σε ό,τι άλλο μας ζητήσουν μετά.
~Hürrfem Sultan

Αντιμνημονιακός, αριστερός σεξισμούλης, γιατί προφανώς και μετά την Επανάσταση, τις δουλειές του σπιτιού πάλι οι γυναίκες θα τις κάνουν.
#ματσοσοσιαλισμός #brocialism #manarchism
http://sjwiki.org/wiki/Brocialism/el
~Hürrfem Sultan

Κρίμα για ποιόν ρε φίλε? Για την κοπέλα που βγήκε με την παρέα της να περάσει ωραία και αγνοεί την ύπαρξή σου? Ή για εσένα, που βγήκες για να βρείς γκόμενα (totally legit, δε σε κρίνουμε γι αυτο) και που επειδή δεν σου βγήκε νιώθεις την ανάγκη να γράψεις ένα κατεβατό για να βγάλεις τη χολή σου για τις Ελληνίδες, λες και φταίει η εθνικότητά τους που σε έχουν χεσμένο? Όχι, δεν φταίει ουτε που μας είχατε για θεές, φταίει που μας είχατε για απλά πιόνια των φαντασιώσεών σας και σας πέφτει λίγο βαριά η συνειδητοποίηση ότι δεν υπάρχουμε για χάρη σας, έχουμε δική μας προσωπικότητα, δικά μας γούστα και δικά μας πλάνα για το πώς θα περάσουμε την βραδιά μας στα clubs του Ρεθυμνου και του Ηρακλείου.
Επίσης με γοητεύει πάντα το γεγονός πως ο μέσος μισογύνης θα χρησιμοποιήσει τη λέξη «πουτάνα» για να αναφερθεί σε αυτές που δεν του «κάθονται».
~Hürrfem Sultan

GUESS WHO’S BACK!!!
Plot twist: To Facebook αποφάσισε να επαναφέρει την σελίδα μας!
Για όσ@ς έχουν χάσει επεισόδια, Previously on Ναι, Είσαι Μισογύνης: Το Facebook κατέβασε τη σελίδα μας μετα από μαζικές αναφορές που οργάνωσαν εχθρικές αντιφεμινιστικές σελίδες (οι ίδιες που κλαίγονται οτι οι φεμινίστριες επιδιώκουν να επιβάλλουν λογοκρισία). Φτιάξαμε δεύτερη σελίδα η οποία κατέβηκε και αυτή δύο μέρες μετά. Ύστερα από εξέταση του αιτήματός μας το Facebook επανέφερε και τις δύο σελίδες. Στο μεταξύ βέβαια κακόβουλα trolls πρόλαβαν να δημιουργήσουν αρκετές σελίδες κλώνους που ισχυρίζονταν ότι αποτελούν τη συνέχεια της δικής μας.
Τώρα επιστρέψαμε και θα συνεχίσουμε την αποστολή που δε είναι άλλη από το να καταδεικνύουμε το μισογυνισμό στον καθημερινό μας λόγο. Όσοι ενοχλούνται, ΞΥΔΙ.
Στο μεταξύ κάντε like στην back up σελίδα μας που μετονομάστηκε σε Hürrfem Sultan (https://www.facebook.com/naieisaimisogynis/), και φυσικά ακολουθείτε το site μας (https://naieisaimisogynis.com/) στο οποία θα ανεβαίνει το υλικό μας και θα λινκάρει πάντα στις αυθεντικές σελίδες.
Eυχαριστούμε για την θερμή υποστήριξη και συμπαράσταση σας. Σας λατρεύουμε! ❤
Οι διαχειριστ@ς του Ναι, Είσαι Μισογύνης
Λογική κατά των αμβλώσεων: Αν δεν ήθελες παιδί να έπαιρνες προφυλάξεις. Τώρα που απέτυχες να το κάνεις, θα πρέπει να τιμωρηθείς γι αυτό με το να γίνεις μητέρα με το ζόρι. Δεν υπολόγισες καλά τις συνέπειες της σεξουαλικής σου ζωής? Πάρε ένα παιδί τώρα ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ! ΧΑ!
Γιατί τίποτα δε δείχνει σεβασμό προς τη ζωή και αγάπη για τα παιδιά όσο το να τα θεωρείς ως την τιμωρία μιας γυναίκας για την ανευθυνότητα και την ανωριμότητά της. Επίσης εγκυμοσύνες προκύπτουν ακόμα και όταν εφαρμόζονται μέθοδοι αντισύλληψης, γιατί να πρέπει να είναι το παιδί η τιμωρίας της ατυχίας μιας στιγμής? Κάθε παιδί που γεννιέται θα έπρεπε να νιώθει επιθυμητό. Όλοι αυτοί οι φασίστες που αντιτίθενται στην αυτοδιάθεση του γυναικείου σώματος δεν ενδιαφέρονται για τα παιδιά αλλά για τον έλεγχο των γυναικών αντιμετωπίζοντας τις απλα ως αναπαραγωγικές μηχανές ακόμα και κόντρα στη θέλησή τους.
~Hürrfem Sultan

