Η Διεθνής Ημέρα της Γυναίκας και η Κυρά της Ρω

κηρα της ρω

 

Σήμερα είναι η Παγκόσμια Ημέρα Πατροναρίσματος των Γυναικών, δηλαδή η μέρα που οι άντρες επιλέγουν το είδος της γυναικάς που βολεύει τους ίδιους και μας το πλασάρουν ως πρότυπο μασκαρεύοντάς το ως φεμινισμό. Είναι άλλη μία μέρα που οι άντρες μας περιγράφουν τις δικές τους φαντασιώσεις και μας προτρέπουν να γίνουμε σαν αυτές -πάντα για το δικό μας καλό. Σήμερα γιορτάζουν μόνο οι γυναίκες που εγκρίνουν οι άντρες -οι υπόλοιπες δεν είναι «πραγματικές» γυναίκες έτσι κι αλλιώς.

Εδω ο δήμαρχος Άργους μας υπενθυμίζει οτι η γυναίκα εξισώνεται με την σύζυγο, την μητέρα, την γιαγιά γιατί δεν υπάρχει ως αυτόνομο υποκείμενο αλλά μόνο σε σχέση με όσα προσφέρει στους άλλους αλλά βρήκε την ευκαιρία να μας πει οτι η σωστή γυναικα είναι πάνω απ’όλα και πατριώτισσα επιβραβεύοντας τις άδειες συμβολικές κινήσεις στο όνομα του Έθνους. Η γυναίκα πρέπει συνεχώς να θυσιάζει τη ζωή της για τους άλλους αλλά και το καλό του Έθνους. Να είναι δυνατή (δηλαδή να υπομένει τα σκατά που της σερβίρει η πατριαρχία) αλλά να παραμένει τρυφερή, δηλαδή να μη χάνει την θηλυκότητά της ούτε να σταματά να προσφέρει στους άλλους έτσι ώστε να μην γίνεται ποτέ απειλητική για τους άντρες.

Χρόνια πολλά στις γυναίκες που δεν αμφισβητούν το status quo, τις έμφυλες και εθνικές ιεραρχίες, γιατί αυτές που το κάνουν είναι φαντάζομαι κάτι υστερικές φεμιναζί.

Η Απειλή των Μεταναστών ως Μέσο Διατήρησης Εσωτερικών Ιεραρχιών

panteion

 

Έχει καταντήσει πια κοινός τόπος να εύχονται βιασμό σε όσες γυναίκες τολμούν να πούν την γνώμη τους, ακόμα και για κάτι τόσο απλό και προφανές όπως το ότι εξ’ορισμού η «εισβολή» δεν αφορά άοπλους. Μόνο που βάζουν τους μετανάστες νοερά να μας βιάζουν, χρησιμοποιώντας τους ως proxy, λες κι αυτό θα μας ξεγελάσει και θα ξεχάσουμε ποιος πραγματικά πιστεύει ότι οι γυναικες που έχουν διαφορετική γνώμη αξίζουν βιασμό: οι αγαπημένοι σκατόψυχοι «συμπολίτες» μας. Αυτοί που προστατεύουν τον πολιτισμό τον οποίο οι ξένοι προσπαθούν να αλλοιώσουν. Κοιτάξτε με τι ενθουσιασμό φαντάσιώνονται να βιαζόμαστε, Κοιτάξτε πόσο βολικά επιστρατεύουν με την φαντασία τους τους μετανάστες που τόσο απεχθάνονται για να μας δείξουν τη θέση μας πριν πνιγούν στη θάλασσα. Γιατί, όπως συνηθίζουν, οι Έλληνες προβάλλουν τις δικές τους φαντασιώσεις πάνω στους μετανάστες. Γιατί η απειλή των μεταναστών χρησιμεύει ακριβώς για να διατηρήσει τις εσωτερικές, εθνικές ιεραρχίες.

Τι Καλά που Περνάνε οι Μουσουλμάνοι

μουσουλμανοι

Έχετε παρατηρήσει αυτή την υπόρρητη ζήλεια με την οποία μιλάνε οι Ελληνάρες για το Ισλάμ και αυτή τη σχέση αγάπης-μίσους που έχουν μαζί του? Η φάση είναι «είμαστε πολύ ανώτεροι από τους μουσουλμάνους γιατί δεν έχουμε τον βάρβαρο και μισογυνικό πολιτισμό τους αλλά ρε γαμώτο πόσο πολύ θα θέλαμε να έχουμε τον βάρβαρο και μισογυνικό πολιτισμό τους, πρέπει να περνάνε πολύ ωραία οι άντρες εκεί»..

Όταν τα φασιστάκια μιλάνε για το Ισλάμ προβάλλουν πάνω του τις δικές τους φαντασιώσεις -αχ, ευλογημένη γη η Μέση Ανατολή που μπορούν ελεύθερα να βιάζουν γυναίκες πιάνοντας τις από τα μαλλιά, τι ωραία να μπορούσαμε να το κάνουμε κι εμείς… Με λίγα λόγια εξομολογούνται οτι θα ήθελαν να βιάζουν και να δέρνουν γυναίκες την ίδια ώρα που προσποιουνται ότι αυτό δεν συμβαίνει στις χριστιανικές χώρες. Το γεγονός ότι παραδέχονται πως οι Δυτικές γυναικες ζουν σε κοινωνίες που οι άντρες εύχονται φωναχτά να μπορούσαν να τις βιάσουν όπως τάχα γίνεται στο Ισλάμ δεν τους περνάει καν από το μυαλό οτι απλά επιβεβαιώνει ότι ζούμε κι εμείς σε υπερβολικά μισογυνικές κοινωνίες. Γιατί το να μας λένε στα μούτρα ότι θα θέλαν να μας πιάνουν από τα μαλλιά και να μας σέρνουν στο κρεβάτι δεν είναι μισογυνισμός μισογυνισμός θα ήταν αν το έκαναν. Μονό που, τι σύμπτωση, το κάνουν και στη Δύση!

Αυτή είναι ακριβώς η λειτουργία της ρητορικής περί Ισλάμ στη Δύση: Ένας τρόπος να επιβεβαιώνεται η ανωτερότητα του Δυτικού πολιτισμού ενώ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ αποτελεί μια έμμεση απειλή στις γυναικες για το πόσο χειρότερη θα μπορούσε να γίνει η θέση μας. Μιλώντας με ένα είδος κρυφού θαυμασμού συνεχώς για το πόσο καλύτερη είναι η θέση των αντρών στο Ισλαμ και όλα τα προνόμια που τάχα απολαμβάνουν, αυτό που μας λένε είναι ότι πολύ θα επιθυμούσαν να μας αφαιρέσουν τα δικαιώματα και τις ελευθερίες μας, κι αν δεν προσέξουμε, μπορεί και να το κάνουν γιατί η επιθυμία τους έιναι πάντα εκεί.

Το ότι ονειρεύονται μαζί με τους βιασμούς σφαγές ζώων και τσιφτετέλια, λες και τους εμποδίζει κανείς στην Δύση, είναι ενδεικτικό του πώς προβάλλουν στο Ισλάμ φαντασιώσεις που ήδη πραγματοποιούν και στη Δύση.

Βtw, το Κοράνι επιτρέπει 4 γυναίκες αλλα είναι κι αυτό ενδεικτικό του πως και ο τελευταίες βλάκας Δυτικός έχει την αλαζονεία να το παίξει εξπέρ στο Ισλάμ.

Αληθινή Ιστορία

89187808_510700799528707_8129193066243293184_n

Eγώ γνώρισα έναν Χρυσαυγίτη που μου διηγήθηκε πως ήταν για διακοπές στην Τουρκία κι εκεί τον βρίσκει ένας υπάλληλος Ευρωπαϊκής ΜΚΟ και του λέει, θες να γυρίσεις τσάμπα στην Ελλάδα χωρίς εισιτήριο, χωρίς έξοδα, όλα πληρωμένα γιατί ψάχνουμε πελάτες εξ’Ανατολάς και δεν βρίσκουμε?Και του λέει ο τύπος πως θα γίνει αυτό? Και ο υπάλληλος του λέει αστο πάνω μου, και του έβγαλε πλαστό διαβατήριο πως τάχα είναι Αφγανός κι έτσι αυτός μπήκε στην Ελλάδα ως πρόσφυγας και τώρα μένει στην Μόρια με όλα τα έξοδα πληρωμένα, ούτε δουλειά, ούτε φόρους ούτε τίποτα.

Αυτό για όσα κορόιδα πιστεύουν οτι όντως κινδυνεύουμε από αλλοίωση τους πολιτισμού μας, στην πραγματικότητα όλοι οι δήθεν μετανάστες είναι Έλληνες που προσποιούνται τους Μουσουλμάνους για να αποφύγουν τον ρατσισμό εναντίον των Ελλήνων και να απολαμβάνουν όλα τα προνόμια των προσφύγων ζώντας ζωή χαρισάμενη και όλα τα εξόδα πληρωμένα. Δεν υπάρχουν πραγματικά φτωχοί και κατατρεγμένοι ξένοι, οι πραγματικοί κατατρεγμένοι είναι οι Έλληνες, όλο αυτό είναι ένα ελληνικό hoax.

Am I doing this right?

Όταν το Αδύναμο Φύλο Αποφασίζει να Χωρίσει

89027828_207400327039757_2365612147766984704_n

Αυτές τις μαλακίες κάθεστε και λέτε στους άντρες και μετά όταν τους χωρίζουν οι γυναίκες χάνουν την γη κάτω από τα πόδια τους και είτε νιώθουν ιδιαιτέρως αποτυχημένοι είτε συχνά καταλήγουν να γίνουν επικίνδυνοι και βίαιοι. Γιατί, αφού οι γυναικες είναι το αδύναμο φύλο που δύσκολα χωρίζουν και προτιμάνε την ασφάλεια και την θαλπωρή, η δική του θα έπρεπε να είναι ένα ιδιαίτερο είδος «κάρχιας» για να έχει πάρει αυτή την απόφαση. Ωστόσο αυτό δεν επιβεβαιώνεται από τα πραγματικά δεδομένα, καθώς είναι γνωστό για παράδειγμα εδώ και δεκαετίες ότι οι γυναικες είναι αυτές που πιο συχνά παίρνουν την απόφαση να υποβάλλουν αίτηση διαζυγίου, και όπως επιβεβαιώνεται από πρόσφατες έρευνες, είναι κι αυτές που είναι πιο χαρούμενες μετά σε σχέση με τους χωρισμένους άντρες. Επομένως τι νόημα έχει να καλλιεργούμε στους άντρες τέτοιες ψευδαισθήσεις πέρα από το να παίρνουν τις γυναικες ως δεδομένες και μετά, αφού αυτοσαμποτάρονται, να απογοητεύονται διπλά?

Η καλλιέργεια του male entitlement ξεκινάει από νωρίς με αποτέλεσμα αυτοί να αποκτούν αδικαιολόγητη αυτοπεποίθηση και αβάσιμες προσδοκίες που αργά ή γρήγορα διαψεύδονται. Καταδικάζονται έτσι σε μια συνεχή κατάσταση ματαίωσης που μετουσιώνεται σε θυμό γιατί δεν έχουν τα εργαλεία να την επεξεργαστούν. Θυμό που τους απέρριψε η γκόμενα ενώ είναι γνωστό ότι αυτές ψοφάνε για σχέση, θυμό που δεν τους απάντησε στο μήνυμα ενώ είναι γνωστό ότι πεθαίνουν για προσοχή, θυμό που τους χώρισε ενώ είναι πασίγνωστο ότι είναι το αδύναμο φύλο που αποζητούν απελπισμένα την ρουτίνα και την ασφάλεια, θυμό που πήρε προαγωγή πριν από αυτόν ενώ είναι γνωστό ότι οι γυναικες είναι ανίκανες και προτιμούν να μένουν σπίτι. Η πατριαρχία στήνει μια συνεχή παγίδα στους άντρες δίνοντάς τους μια εντελώς ψευδή εικόνα του κόσμου και φουσκώνοντάς τους τα μυαλά το οποίο τους οπλίζει μεν με περίσσια αυτοπεποίθηση που είναι χρήσιμη για να πλοηγηθούν στον νεοφιλελεύθερο κόσμο μας, μπορεί όμως εύκολα να ξεφουσκώσει αφήνοντάς τους με κατάθλιψή ή ρίχνοντάς τους στο cult των incels.

Μ’αυτά και μ’αυτά θα με αναγκάσετε να γράψω ένα βιβλίο αυτοβοήθειας για άντρες. Κάποιος πρέπει να τους σώσει από τον Jordan Peterson και όσ@ς τους κολακεύουν λέγοντάς τους αυτό που θέλουν να ακούσουν

Οι Γυναίκες ως ο Ασθενής Μηδέν

κοροναιος

Σημαντική υπενθύμιση πως ο μισογυνισμός ήταν ανέκαθεν συνδεδεμένος με τη αναπαράσταση της γυναίκας ως πηγή μόλυνσης καθώς και πως η αντίληψη περί καθαρότητας και ακαθαρσίας έχει πάντα μία ηθική διάσταση (εδώ η σεξουαλική ασυδοσία) και γι αυτό αποδίδεται πάντα σε καταπιεσμένες και υποτιμημένες ομάδες (πχ γυναικες ή μετανάστες).
Όταν μιλάμε για Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Nοσήματα, οι ακάθαρτες γυναίκες είναι πάντα που κολλάνε τους άντρες και αν αυτοί κολλήσουν κάποι@ άλλ@ φταίει πάλι αυτή η βρομιάρα που τους κόλλησε -πιθανότατα από κάποιον άντρα αλλά μην πάμε τόσο πίσω, θα πρέπει να σταματάμε πάντα στην γυναίκα. Αυτή ειναι απλά η φωνή της (μισογυνικής) λογικής. Το οτι ο κοροναιός δεν έχει σχέση με το σεξ δεν έχει καμία σημασία, είναι απλά η αφορμή για να ξεσπάσει άλλο ένα κρούσμα μισογυνισμού.

Μία Συνειδητή Διαδικασία Εκφοβισμού

ο βιασμος χρειαζεται
Εδώ βλέπουμε την κουλτούρα του βιασμού στην πιο ατόφια μορφή της , τον βιασμό δηλαδή καθαρά ως πράξη τιμωρητική, ως πειθάρχηση των γυναικών, απογυμνωμένη από κάθε υπόνοια απόλαυσης και σεξουαλικής όρμής εκ μέρους του άντρα. Ο βιασμός ως «μία συνειδητή διαδικασία εκφοβισμού με την οποίο όλοι οι άντρες διατηρούν όλες τις γυναίκες σε μία κατάσταση φόβου», όπως το έθεσε η Susan Brownmiller στο βιβλίο της Against Our Will: Men, Women and Rape. Όχι κάτι που διαπράττουν όλοι οι άντρες φυσικά, αλλά μια στρατηγική που εφαρμόζεται συλλογικά εναντίον των γυναικών προς όφελος συλλογικα αντρών που έτσι διατηρούν την εξουσία τους πάνω τους. Ο συντάκτης καλεί τους άντρες να βιάσουν για ένα συγκεκριμένο σκοπό: την επικράτηση του αντρικού φύλου.
 
Ο βιασμός, όπως παραδέχεται και ο συντάκτης, δεν έχει εδώ καμία σχέση με την επιθυμία ή την κάβλα, είναι μία υπολογισμένη τακτική, άρρηκτα συνδεδεμένη με την βία, που θα βάλει στη «θέση τους» τις απείθαρχες γυναίκες, αυτές δηλαδή που τολμούν να σηκώσουν κεφάλι, να βγάλουν γλώσσα, να δείξουν τσαμπουκά, να αψηφήσουν την ανωτερότητα του άντρα. Οι γυναίκες αυτές έτσι παιρνουν αυτό που τους αξίζει, γιατί αν ήξεραν την θέση τους δε θα αναγκαζόταν κανείς να την βιάσει. Το ξέραμε πάντα ότι ο βιασμός προορίζεται γι αυτές τις γυναίκες, αυτές που δεν ξέρουν την θέση τους, αυτές που δεν μένουν σπίτι τους, που δεν ντύνονται σεμνά, που τολμούν να φλερτάρουν και να προκαλούν τους άντρες, αυτές που τους λένε όχι όταν ξέρουν οτι αυτοί τις ποθούν, αυτές που πίνουν, που παίρνουν ναρκωτικά, που κάνουν σεξεργασια, που έχουν άντρες φίλους, που δεν είναι αρκετά συνετές και προσεκτικές. Οταν λέμε ότι μια γυναικα πήγαινε γυρεύοντας ουσιαστικά υπονοούμε ακριβώς αυτό, οτί έλαβε την τιμωρία που της άξιζε για την καταπάτηση των κανόνων που άρρητα επιβάλλονται στο φύλο της. Οι κανόνες αυτοί συμπυκνώνονται γενικά στην υποταγή στους όρους που τους θέτουν οι άντρες.

Ο Σημειολόγος-Βιαστής

παραδειγμα 1

παράδειγμα 3

 

Όταν μιλάμε για κουλτούρα του βιασμού και όταν λέμε «διδάξτε τους άντρες να μη βιάζουν, όχι τις γυναίκες να προσέχουν» δεν εννοούμε οτι έκατσε ποτέ κανείς μπροστά σε έναν πίνακα και είπε «παιδάκια, σήμερα θα μάθουμε πώς να βιάζουμε γυναίκες». Εννοούμε οτι οι άντρες και η κοινωνία γενικότερα διδάσκονται ότι η γυναικεία συναίνεση δεν έχει σημασία με αμέτρητους διαφορετικούς τρόπους, από ταινίες, memes, συμβουλές μπαρμπάδων για το τι-θέλουν-οι-γυναίκες και ενίοτε μέσω της επίσημης εκπαίδευσης, όπως εδώ.

Στο βιβλίο «Η Τέχνη της Επικοινωνίας στις Γραφικές Τέχνες», (γραμμένο από 4 άντρες) το οποίο αποτελεί σύγγραμα μεταπτυχιακού μαθήματος στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, χρησιμοποιείται το παράδειγμα της Ελένης που λέει όχι αλλά εννοεί ναι. Η Εύα λέει όχι, ο Γιώργος την φιλάει έτσι κι αλλιώς και η Εύα γουστάρει γιατι ποτέ δεν το εννοούσε το όχι ή τελοσπάντων και να το εννοούσε ο Γιώγος ξέρει καλύτερα τι θα αρέσει στην Εύα. Η παραβίαση, για να έχει νόημα, έχει τόσο ευτυχές τέλος που καταλήγει σε γάμο -άρα αν έχεις αγνές προθέσεις μπορείς να παραβιάζεις γυναικες ή αν είσαι γυναίκα μπορείς να αγνοήσεις μια παραβίαση γιατί ποιος ξέρει, μπορεί να είναι ο άντρας της ζωής σου.

Δεν μας εξηγεί κάπου γιατί αυτή η Εύα λέει όχι ενώ εννοεί ναι και γενικά στα σενάρια αυτά που συχνά χρησιμοποιούνται όταν μιλάμε για την κουλτούρα του βιασμού κανείς δεν εξηγεί γιατι μία γυναικα λέει όχι σε ένα φιλι ή σε ένα μήνυμα στο inbox της το 2020 που δεν χρειάζεται να έχει τη φήμη της παρθένας για να την παντρέψει ο πατέρας της και να μην την έχουν δει σε απόσταση 500 μέτρων από άλλο αρσενικό για να μην αμαυρωθεί η τιμή τους. Οι γυναικες απλά είναι βλαμμένες από τη φύση τους και κάνουν αχρείαστα νάζια -αλλά αυτό είναι μωρέ που τις κάνει πικάντικες. Ή ίσως οι γυναίκες να λένε όχι για να μην της περάσουν για εύκολες αλλά όταν κάνει ο άλλος κίνηση πέφτουμε με τα μούτρα γιατί όλες ξέρουμε οτι με αυτό το απλό τρίκ έχουμε προστατέψει την τιμή μας κι αυτό θα μας θωρακίσει για πάντα από το slut shaming.

Το αν και πόσες γυναίκες λένε όχι ενώ εννοούν ναι είναι ένας σκοτεινός αριθμός πολύ κοντά στο 0, δεν αλλάζει όμως το γεγονός οτι η Εύα είναι ένα φανταστικό πρόσωπο που επινόησε ένας άντρας συγγραφέας και πως η κατάσταση αυτή διδάσκεται ως το αρχετυπικό σενάριο του «άλλα λέμε και άλλα εννοούμε» περνώντας έτσι στη συνείδηση τόσο των αντρών όσο και των γυναικών ότι «οι γυναικες δεν ξέρουν τι θέλουν» οπότε ας μην τις παίρνουμε στα σοβαρά. Κι αν αυτές κατηγορήσουν κανέναν Γιώργο ποτέ για σεξουαλική παρενόχληση ή βιασμό, ε έντάξει, φταίνε οι ίδιες που έστελναν ανάμικτα μηνύματα -άλλα έλεγαν με τις λέξεις και άλλα με την ελαφριά αλλαγή της στάσης του σώματος ή τους μυς του σώματός τους. Και τελοσπάντων ο Γιώργος είναι Καλό Παιδί™, απλά μπερδεύτηκε από τις πολλές ασκήσεις που έλυσε στο μεταπτυχιακό του, που να καταλάβει ότι το όχι σημαίνει όχι! Αυτός είναιi ένας τίμιος σημειολόγος, έλυσε απλά την άσκηση λάθος στην πραγματική ζωή, δεν υπολόγισε σωστά την γωνία των μυών του στόματος.

Πέρα από την αναπαραγωγή της κουλτούρας του βιασμού με τα γνωστά ολέθρια αποτελέσματα, είναι τραγικό που στην επίσημη εκπαίδευση οι γυναίκες είναι υποχρεωμένες να διαβάζουν τέτοιες αθλιότητες και να συμμετέχουν στον εξευτελισμό τους ξέροντας ότι μία διαφωνία μπορεί να τους κοστίσει σε βαθμούς. Είναι ένας από τις καθημερινούς τρόπους που θεωρητικά ουδέτερα περιβάλλοντα μετατρέπονται σε εχθρικά προς τις γυναίκες κάνοντάς τις να νιώθουν οτι αυτές κινούνται σε έναν αντρικό χώρο

Ο Άντρας που Γουστάρει δεν Ρωτάει, Βουτάει

Ο άντρας που γουσταρει δεν ρωτάει βουταει

Πόσο πιο ξεκάθαρη προτροπή σε βιασμό θέλετε δηλαδή για να πεισθείτε οτι υπάρχει κουλτούρα του βιασμου;! Πακεταρισμα βιασμου με στιλ, γκλάμουρ και κοστουμι γιατί τελικά ο βιασμός είναι κι αυτός θεμα αισθητικής. Ο σωστός ο άντρας βουτάει οποια γουστάρει κι αν αυτή κάνει ότι αντιστέκεται στην αρχή στο τέλος θα κάτσει ήσυχη σαν αρνάκι (ταιριάζει και η θεση) καταγοητευμένη απο την τόλμη του σωστού αρσενικού. Ή, αν ειναι καμιά «τρελή», θα σου κάνει μήνυση αλλά όλοι ξέρουμε πώς πάει αυτο συνήθως όποτε αξίζει το Ρίσκο.

Ελληνικός Μπολιτισμός

ισλαμοφοβία

Ελληνικός μπολιτισμός: Όταν θεωρείς οτι οι Μουσουλμάνοι παντρεύονται 8χρονες και ταυτόχρονα θεωρείς τις εν λόγω 8χρονες «τσουλάκια».

Εγώ πάντως βλέπω κάτι Ελληνίδες να χασκογελάνε και αστειεύονται με τον βιασμό και την παιδοφιλία με πρόσχημα την ισλαμοφοβία τους ενώ ταυτόχρονα νιώθουν ανώτερες από τους Μουσουλμάνους.

 

Υ: Να θυμηθούμε και το hoax που είχε κυκλοφορήσει πριν χρόνια με αυτή τη φωτογραφία που τάχα έδειχνε μαζικό γάμο ανηλίκων ενώ ήταν παρανυφάκια

 

παραυνφακια